Wysłany: 08-08-2010, 19:23 SATA JET 100 B RP help!!!!
mam zamiar kupic tego guna ale mam takie pytanie czy ma on pod dysza ten pierscien rozdzielajacy powietrze bo dlamnie przy czyszczeniu jesdt to uciazliwe to wykladanie i wykladane bo sa one ciasne i raz mi peknal przy sacie jet 3000
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 254 Otrzymał 5 punkt(y) Skąd: lubelskie
Wysłany: 08-08-2010, 19:30
jego sie nie wyciaga przy czyszczeniu guna, a jak wyciagniesz to sata zaleca zakladac nowy
mi on nie przeszkadza przy normalnym myciu guna
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 08-08-2010, 19:34
pio124,
Się śmiej, ale jak dostałem w ręce sate 3000 1.3 rp, to pierwsze co zrobiłem to rozkręciłem pistolet jak do czyszczenia.
A ze w zestawie był kluczyk do wyciągania tego plastyku i w instrukcji pisze ze czyscic, no to ja sie z lekka zabrałem za ten plastyk.
Ale odpusciłem sobie na szczescie i nie demontowałem tego pierscienia.
A ze w zestawie był kluczyk do wyciągania tego plastyku i w instrukcji pisze ze czyscic, no to ja sie z lekka zabrałem za ten plastyk.
Ale odpusciłem sobie na szczescie i nie demontowałem tego pierscienia.
Ja na razie wyjmowałem tylko dwa razy ten uszczelniacz...przy moich dwóch starych Sata 2000 wymieniając te uszczelniacze na nowe...do mycia jeszcze nigdy nie wyjmowałem bo nie ma takiej potrzeby.. a uszkodzić przy demontażu i montażu bardzo łatwo..pędzelek z długim włosem i szczoteczka z zestawu wystarczy aby dokładnie wszystko wyczyścić
o którym dokładnie pierścieniu mowa ? o tym co jest w zestawie taka blaszka do wyciągania go ? Pytam bo nie chce głupoty zrobić przy nowym gunie.
A przy okazji zapytam: w zestawie dostałem taką małą tubkę smaru, chyba smaru jeśli mój angielski nie szwankuje .... czy mam nim nasmarować wszystkie gwinty ? nie będzie potem nic oczkowało ?
A przy okazji zapytam: w zestawie dostałem taką małą tubkę smaru, chyba smaru jeśli mój angielski nie szwankuje .... czy mam nim nasmarować wszystkie gwinty ? nie będzie potem nic oczkowało ?
Absolutnie NIE...tym smarem można posmarować igłę ale w tej części korpusu za cynglem w kierunku pokrętła, lub plastikową tulejkę pokrętła podatności powietrza po wymontowaniu oczywiście
czyli podsumowując jak nic nim nie nasmaruję tylko zacznę lakierować to też będzie ok ?
Tak..będzie ok...przepłucz go najpierw ze dwa razy nitrem i do boju ..tak naprawdę nie trzeba tam nic smarować..przynajmniej ja nie smaruje i wszystko lata jak trzeba
kupilem sate jet 100 f rp z dysza 1,8 i mam sate jet 3000 hvlp z dysza 1,3 jak myslicie jak przeloze dysze z iglica z hvlp doi rp bedzie jak sata jet 3000 rp
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 13-08-2010, 15:37 Re: sata
remi200833 napisał/a:
kupilem sate jet 100 f rp z dysza 1,8 i mam sate jet 3000 hvlp z dysza 1,3 jak myslicie jak przeloze dysze z iglica z hvlp doi rp bedzie jak sata jet 3000 rp
Pewnie ze bedzie ,,, nawet z wodotryskami.
Bedzie to model sata lift 3100 B f hvRP
A tak na powaznie to nie zamienia sie dysz pomiędzy tymi dwoma systemami ze względu na inną budowę i przepływy.
A co dopiero mówic o zamianach miedzy 100bf rp a 3000b rp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No chyba ze coś źle zrozumiałem,,, ale to i tak bez znaczenia bo tego sie NIE ROBI !!!!!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum