Wysłany: 24-03-2010, 08:19 Wycena Audi Coupe quattro 1994
Witam wszystkich
Potrzebował bym informacji na temat kosztów wymiany tylnego prawego błotnika w moim aucie.
Dzisiaj postaram się wrzucić zdjęcia jak to wygląda, a w tej chwili opiszę to tak jak potrafię.
Więc auto miało w przeszłości dzwonka i to konkretnego w prawy tył. Błotnik najprawdopodobniej był już wstawiany tylko bardzo niechlujnie gdyż nie trzyma on linii bocznej i odstaje jakieś 2 cm bardziej niż lewa strona. Do tego należy doliczyć to że wychodzi korozja na jego rancie. Co gorsze ten kto wstawiał błotnik nie zwrócił uwagi (lub zrobił to celowo ) że kielich tylnego amortyzatora jest cofnięty górą do wewnątrz pojazdu i wyregulował kont pochylenia koła skrzywiając kolumnę Macphersona na zewnątrz. Wada ta wyszła podczas wymiany tylnych amortyzatorów. Wymieniłem skrzywioną kolumnę, ale gdy złożyłem auto okazało się że prawe koło stoi krzywo jest pochylone do wewnątrz auta mniej więcej o 3 cm w stosunku do pionu.
Więc poszukuję kogoś z okolic Warszawy kto był by w stanie stwierdzić czy to za pomocą pomiarów czy organoleptycznie co będzie potrzebne do zrobienia tego tak jak fabryka zrobiła oraz ewentualne koszty. Mam już błotnik nie wiem tylko czy będą nadawały się wewnętrzne wzmocnienia i nadkole. Jeżeli nie to zakupię takowe w serwisie (co nie jest niestety tanie ) po to żeby trzymały wymiar i ktoś miał mniej roboty ze spasowaniem tego.
Do tego dojdzie jeszcze lakierowanie całego auta oprócz komory silnika i wnętrza, porządne zabezpieczenie antykorozyjne. Ja sam rozbiorę auto i przywiąze je na lawecie bez szyb listew ze zdemontowanymi zderzakami uszczelkami światłami, wnętrzem i wszystkim co by przeszkadzało lakiernikowi.
Nie chcę aby było to zrobione na sztukę tylko najlepiej jak się da bo ten samochód to mój skarb i nie chcę się z nim rozstawać.
Dodam że lakier to metalik LY7T.
Dziękuję wszystkim i proszę o odpowiedź.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 1064 Punkty: 3/1 Skąd: Milanówek pod Wawą
Wysłany: 24-03-2010, 08:56
Jak znajdziesz blacharza to ja moge się zająć lakierowaniem ale ten błotnik to grubsza afera...Ja nie mam takie sprzętu żeby to naprawić...
Opisz dokładnie ten kolor. To jest czarny?
Srebrny metalik. A co do blacharza to szukałem i widziałem jak robią niektórzy u mnie w okolicy i nie jestem zadowolony z tego choć może źle szukałem. Nie chcę żadnej fuszerki. Najlepszy był by pomiar nadwozia. Koszta nie są większym problemem bo ma to być zrobione fachowo i żeby nie było z tym później problemów. Aha między kielichy tylne po tej robocie pójdzie rozpórka dla usztywnienia.
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 24-03-2010, 10:26
chybo101, Jaki region polski?
Mam tu dobrych (bardzo dobrych) blacharzy no i lakiernik sie znajdzie .....
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 1064 Punkty: 3/1 Skąd: Milanówek pod Wawą
Wysłany: 24-03-2010, 11:26
chybo101, słuchaj, u mnie jest zajebisty blacharz, ale on musi zarobić dziennie 500zł-taka jego stawka, ale robi naprawde konkret i moge Ci go polecić. Nie wiem ile będzie pracy tam u Ciebie, on musiałby to zobaczyć...A ja moge Ci polakierować w dobrych pieniądzach i w dobrej jakości. Z resztą będziesz zainteresowany, to możemy sie umówić, obejrzysz auto które właśnie przygotowuje sobie do lakierowania, a lakierować będę jakoś pare dni po świętach
Jak by dało się umówić na sobotę po świętach na oględziny to był bym chętny.
Pracę tą planuję na jakiś czerwiec-lipiec. W tej chwili walczę jeszcze z PZU o odszkodowanie za małą stłuczkę parkingową, a do wygrania mam jakieś 6600 za pęknięty zderzak i wgnieciony błotnik. Dołoży się coś i chyba powinno wystarczyć (chyba że się mylę) ?
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 24-03-2010, 12:43
chybo101 napisał/a:
Dołoży się coś i chyba powinno wystarczyć (chyba że się mylę) ?
Ale tam macie ceny. Chetnie bym zmienił miejsce zamieszkania.
He he. Powiem tak wewnętrzne nadkole do tego mojego cuda kosztuje 1400 netto w serwisie do tego wzmocnienie łączące błotnik nadkole i słupek tylny to jakieś 1200 netto
A co do cen za blacharkę to jest różnie, u mnie w okolicy raczej ciężko i nikt nie jest w stanie mi polecić nikogo.
Panowie Coupe jest dosyć popularne i ze znalezieniem ćwiartki nie było by problemu. Tylko jest jedno ALE to jest quattro i choć z zewnątrz blacha wygląda tak samo to w środku to zupełnie inna bajka. Jest inne nadkole inne wzmocnienia, podłoga wszystko przez to że jest z tyłu dyfer i zawieszenie na wahaczach. Wiem dobrze z doświadczenia że będzie ciężko ze znalezieniem całej nie ruszonej ćwiartki. A co do zmiany budy to dało by radę tylko większość sprzedaje budy od S2 które poszły na graty, a ja mam 2.8 V6 i jest problem z rzeźbieniem w komorze silnika i pierwszym elementem podłogi bo ma inne wyprofilowanie pod katalizatory.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum