Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 1916 Otrzymał 21 punkt(y) Skąd: Łódzkie
Wysłany: 13-03-2009, 16:53
chyba 367. To jest bmw alaskablau metalic.
A to skopiowałem z lakiero.....:
Powiedzcie mi czy dupont ma baze konwencjonalną róznej jakosci? Byłem dzisiaj w duponcie i chciałem 0,5l bazy perłowej a koles mi powiedział że maja 3 rodzaje baz w cenie od 200 do 300zł i pyta się którą chce. Mówi że można dodac żywice lepszą albo gorszą. Naprawde tak jest?
Ostatnio zmieniony przez jacklack 13-03-2009, 18:01, w całości zmieniany 1 raz
Kurma, dlaczego u mnie są takie kosmiczne ceny. W Duponcie 100ml bazy konwencjonalnej kosztuje 35 a u Ciebie Jacenty?
w mieszalniach mają uśrednione ceny a za średnik zawsze biorą sobie kolory droższe i napodstawie takich cen sprzedają bazy,,w Dp jest tak że kolory ciemnie są tańsze a srebrne droższe ok 28zł za 100ml
Ja nie mam konwencji ale myślę że ten kolor co podałeś z BMW wyszedłby ok 20 zł za 100 ml
Ty masz drożej bo kupujesz w sklepie i płacisz marżę ..ja biorę produkty prosto od dystrybutora i dlatego mam taniej
To fakt, ale nie powinno byc 100% tej marzy
Chwila!Ja mam również sklep i taka baza na oryginalnych żywicach wychodzi od 190-300,zł,-.Ja robię lakiery/nie dobieram z fiszki/ i 100ml przy 3-4-ch natrskach próbnych cena 35,-zł to pryszcz pod warunkiem,że kolor jest zrobiony.
Ostatnio zmieniony przez No-limit 13-03-2009, 18:30, w całości zmieniany 1 raz
.Ja robię lakiery/nie dobieram z fiszki/ i 100ml przy 3-4-ch natrskach próbnych cena 35,-zł to pryszcz pod warunkiem,że kolor jest zrobiony.
to co ty je na kant dobierasz?ja wszystko cieniuje i mam gdzieś bawienie się w korekty,czasami ale rzadko . tylko cieniowanie daje 100% gwarancje na dobry odcień koloru.
Również tak uważam
Jak dla mnie dobarwianie jest to strata czasu i strata materiału=strata pieniędzy
Po to mam fandeki żeby wybrać najlepszy pasujący,,wybieram ,,robię baze ,,kabina start i lakieruje cieniując elementy przyległe i musi być dobrze =krótki czas oddania auta klientowi i jego zadowolenie bo nie ma różnic pod żadnym kontem patrzenia na element naprawiany
Również tak uważam
Jak dla mnie dobarwianie jest to strata czasu i strata materiału=strata pieniędzy
Po to mam fandeki żeby wybrać najlepszy pasujący,,wybieram ,,robię baze ,,kabina start i lakieruje cieniując elementy przyległe i musi być dobrze =krótki czas oddania auta klientowi i jego zadowolenie bo nie ma różnic pod żadnym kontem patrzenia na element naprawiany
zgadzam sie z wami co do cieniowania,ale co jak lakier na samochodzie ma sie nijak do wzornikow?,nie da sie tym nawet wycieniowac?Np byl juz lakierowany wczesniej i to nie wiadomo jakimi mixami?
Ja osobiscie duzo koryguje lakierow i nie uwazam tego za strate czasu.Oczywiscie jak zaczynalem na DP to bylo bardzo ciezko bo przeszedlem z innego mieszalnika i sila pigmentow w DP byla wieksza wiec sila rzeczy z przyzwyczajenia dolewalo mi sie za duzo.
Teraz wiem z jaka sila dziala Dp i skorygowanie koloru zajmuje mi duzo mniej czasu anizeli kiedys.
Poza tym jak np kolor srebrny wymieniajac blotnik przedni,drzwi cieniuje,ale maska ma zostac nie tknieta,wiec musze wykonac natrysk probny i jezeli trzeba skorygowac odcien czy flop.
Również tak uważam
Jak dla mnie dobarwianie jest to strata czasu i strata materiału=strata pieniędzy
Po to mam fandeki żeby wybrać najlepszy pasujący,,wybieram ,,robię baze ,,kabina start i lakieruje cieniując elementy przyległe i musi być dobrze =krótki czas oddania auta klientowi i jego zadowolenie bo nie ma różnic pod żadnym kontem patrzenia na element naprawiany
I do @bago .Tak!Dobieram na 95-8%.Macie racje co do cieniowania,ale nie każdy potrafi.Nie chcę wyjść na Chwlipiętę w 99% mi się "udaje" oczywiście tłumacząc lakiernikowi jak ma położyć lakier/wylać,zaprószyć itp./
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum