Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-02-2013, 21:31
no i zakupy zrobione, przynajmiej juz nie ma 1000 pomyslow na minute jaki kolor bedzie pasowac, moim zdaniem to bedzie idealny kolor, gdyz lakiery metaliczne nie beda pasowaly do seryjnego starego wnetrza a uwazam, ze wnetrze powinno zostac w serii , to cos na zasadzie ubranie dresow do garnituru jedno nie pasujhe do drugiego a jasny kolor bedzie ladnie sie komponowac z ciemnym i starym wnetrzem z mk2
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
wiec tak zderzak polakierowany w jednym miejscu zrobilem zaciek z bazy probowalem to jakies wyratowac ale dupa, ogolnie nie jestem zadowolony, ale przynajmiej dostalem bardzo duzo lekcje i sie duzo dowiedzialem co i jak sie zachowuje, o dokladce wole nie wspominac poniewaz poszla taka firana, ze do poprawy strasznie slabo kryje ten bialy ale bedziemy dalej dzialac, jestem tak wkurwio... ze szkoda gadac ...
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
bo biały słabo kryje - trzeba było użyć białego podkładu i wtedy by tyle bazy nie szło i byś zacieków na bazie nie narobił, a teraz może być wątpliwa przyczepność bezbarwnego do bazy jak ostro poleciałeś z grubością....
Nie ma czym się chwalić ale ja wczoraj też zrobiłem kolosalny zaciek bazą na leżącej poziomo na stoliku listwie spod lampy. A to wszystko dlatego że paluchem kręciłem pokrętłem w Sacie (tym od szerokości strumienia) i coś się po*doliło w główce... Opalarka w dłoń, papierek 1000 i nie ma znaku po firanie...
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-02-2013, 22:30
chyba w tych miejsach gdzie zaciek jest pomaluje drugi raz na zawijke bo to akurat na tym miejscu gdzie zderzak idzie w strone blotnika jak myslicie??
[ Dodano: 20-02-2013, 19:06 ]
no kurde, zderzak poprawiony a teraz pare ciot z klaru zrobilem , odrazu blotnik prysniety, zaczely mi oczka na blotniku wylazic ale jakos sobie poradzilem
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Pomógł: 11 razy Wiek: 32 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 1313 Punkty: 28/35 Skąd: Podlaskie
Wysłany: 03-03-2013, 14:34
co ty masz za lakier ?na vhs ie i odpowiednim utwardzaczu, odpowiedniej temp trzeba się starać o baty
co Ci tam jest lepiej lakieruj cienkie warstwy daj im wiecej czasu na odparowanie tak i tak bedziesz śmieci polerował to i strukture sobie poprawisz ale batów nie bedziesz musiał ciąć...
Weź napisz co masz za materiały gun
popracuj nad stabilnymi ruchami ręki, ustwa dobrze pistolet a przd lakierowaniem idź wypij herbate tylko nie piwo
NA spokojnie bo lakier to wisienka ana torcie cała twoja praca pójdzie w dupe jak spartaczysz lakier.
Narobiłeś się a tego nikt nie zobaczy tylko każdy zobaczy śmieci i baty.
Pozdrawiam
_________________ ... i zacznij widzieć siebie takim, jakim zawsze chciałeś być .
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Maj 2012 Posty: 784 Punkty: 7/12 Skąd: Z Mazur
Wysłany: 03-03-2013, 20:33
Boxxing, Te ostatnie foto to zacieki? Bo dość dziwnie to jakoś wygląda, jak pajęczyna jakaś. Przyznam, że takich nigdy nie narobiłem, jeśli szły to firanki albo nawiski delikutaśne, ale takich nigdy
Deca-Durabolin napisał/a:
tylko nie piwo
Piwko też można, ale po robocie, co by lepiej lakier trzymał
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-03-2013, 17:09
Pistoletu nie mam rewelacyjnego Jonesway 6111 ale robie to wsyzstko dla siebie zdziwilem sie bo myslalem ze to zaciek po lakierowaniu nic nie bylo a po 15 minutach patrze i cos jest, ale niestety zgazowalo polozylem klar na miejsce gdzie byla jeszcze troszke mokra baza, uzywam materialy firmy t4w lakier tez z tej firmy utwardzac rozcienczalnik i klar
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
skopalem wczesniej robote z progami poniewaz nie wstawilem nowych tylko pospawalem stare a tak nie powinno sie robic nie mozna robic jak gownozjad
postanowilem, ze reszte elementow i cala karoserie polakieruje na dworzu pod daszkiem wczesniej jak tak lakierowalem to wychodzila igla a teraz jakies gowienka lataja w powietrzu i dupa, wczesniej na foto gdzie byl zaciek to jednak nie bylo to, za szybko na baze polozylem klar a baza nie zdazyla wyparowac i podbilo tak samo stalo sie z reszta bazy, tzn nie pogryzlo sie tak jak w tym miejscu tylko jest guma, ale na spokojnego zdejme wszystko do zera i poprawie
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-04-2013, 17:23
w jednym miejscu wczesniej zrobilem zaciek z bazy i zjechalem go papierkiem pozniej psiknalem jeszcze w tym miejscu po chwili caloasc klarem przejechalem , fakt w tamtym miejscu gdzie sie pogryzlo baza byla moze mokra ale cala reszta byla sucha wiec nie wiem czemu ta baza na reszcie jest troszke gumowata
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-04-2013, 23:00
kolejna pucha lakieru zamowiona i za jakis czas bede lakierowac cala bude, ale przed tym mam zamiar zrobic rozporki boczne dokladnie takie jak tutaj http://imageshack.us/phot.../339/kiken.jpg/ i teraz pare pytan , myslicie ze rura 2 cale grubosc scianki 2,5mm bedzie odpowiednia? oraz czy lapy tej rozporki mam zrobic przykrecane do budy czy maja byc pospawane?
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-05-2013, 19:53
spoina na palakach jest poprawiona a w tamtych miejscach gdzie sa lapy to strasznie ciezki dostep:) zderzaki polakierowane w celu sprawdzenia koloru czy bedzie mi owaki pasowac do tego odwalilem troszke fuszere wczesniej z progami wiec chcialem poprawic
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Pomógł: 11 razy Wiek: 32 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 1313 Punkty: 28/35 Skąd: Podlaskie
Wysłany: 06-05-2013, 20:03
ty to prostownikiem spawasz ? masakra. czyść lepiej do spawania do widzę że na syf jedziesz i w międzyczasie czyść te spawy drucianką mechanicznie wiertarką czy kątówką bo jak masz słaby migomat to kazdy brudek przeszkadza, nie rób fuszery
_________________ ... i zacznij widzieć siebie takim, jakim zawsze chciałeś być .
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-05-2013, 20:43
Deca-Durabolin napisał/a:
ty to prostownikiem spawasz ? masakra. czyść lepiej do spawania do widzę że na syf jedziesz i w międzyczasie czyść te spawy drucianką mechanicznie wiertarką czy kątówką bo jak masz słaby migomat to kazdy brudek przeszkadza, nie rób fuszery
bede pamietac mysle, ze brak mi doswiadczenia , jezeli sa jakies elementy do pospawania chodzi mi o elementy karoseri to spawik mi tam ladnie wychodzi a jak cos grubszego to ciezko uzyskac ladny spaw
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Miałeś jakąś szczeline między tymi rurami? Mi się wydaje, że miałeś mały przetop dlatego spaw jest taki wypukły i nierównomierny. Oczywiście czysty metal to podstawa.
Samochód fajny, ale dopracuj troszkę szczeliny między elementami
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-05-2013, 22:27
dokladnie maciej rozgryzles wszystkich byly w co niektorych szczeliny nie dolegala blaszka w 100 % ale to tylko dlatego ze ciezko bylo mi dociac rure pod dany wymiar mam nadzieje, ze nastepnym razem jak bede robic cos podobnego to zrobie to dokladniej
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-05-2013, 19:08
komora polakierowana, na dworzu odrazu lepiej sie maluje ostatnio jak w lakierni lakierowalem komore silnika to nie bylo tak dobrze jak tu prawie 0 syfu i 1 muszka
z 1 zdjecia wyglada troche jak mat, ale to kwestia padania swiatla pod pewnym katem
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 1106 Otrzymał 12 punkt(y) Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-05-2013, 21:07
spawy na progach zalepione masa uszczelniajaca, spawy na palakach takze, nastepnie na to baran zrobiona szyna na nakladki progowe, zostalo jeszcze zakonserowanie drugiej strony nadkola oraz pozaginac ranty w blotnikach jak dobrze pojdzie za jakies 2-3 tyg lakierowanie reszty w komorze
_________________ "Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum