jaki lakier o najgłębszej czerni możecie polecić ???
Wydaje mi się że najbardziej czarny będzie sam pigment (mowa o tym najbardziej czarnym z mieszalnika)
Jeśli chodzi o głębie to największą można uzyskać w systemie dwuwarstwowym, w akrylu jednowarstwowym nie ma szans
ciekawe co ma pod maską i to chyba nie twoje auto to mogłeś chociaż tablice zakryć
Nie moje auto ani zdjęcia, ale zamieszczone były w necie przez właściciela. Podejrzewam też, że przynajmniej na kilku forach. Generalnie to mógłbym zakryć gdybym miał "dostęp" do mojego poprzedniego posta- usunąłbym nie zakryte, a dodał z zakrytymi tablicami.
jonkins dokładnie tak- C20XE
A jeździ tak ( bez pałowania silnika przy starcie) To ta cali po prawej stronie toru:
http://www.youtube.com/watch?v=rO92b_tGObg
Przepraszam za
Ostatnio zmieniony przez jacklack 13-11-2009, 00:36, w całości zmieniany 1 raz
Pigment o oznaczeniu SB120 z mieszalnika Novol Spectral. Używame tego w bazie + utwardzacz do malowania matem jakiś pierdołek. Felgi też tym pomalowałem, ale już z klarem i jest extra.
Witam odkopę trochę temat ponieważ kupiłem nowego bolida, w którym mam do zrobienia kilka poprawek i wogóle lakier to już troszkę zszarzały czarny akryl i dlatego myślę mu odrazu zrobić całościówkę. Z założenia ma być jak najczarniejszy ale z efektem. I myślałem rzucić sam czarny pigment DuPont Am5 i do tego do bezbarwnego dorzucić Flejka. Jak by się to prezentowało? Flejk nie wybije czarnego w stronę grafitu? Lub czy ktoś zna jakiś lepszy patent na czarny z efektem? To ma iść na tego bolida: http://www.fotosik.pl/pok...0d1282fc40.html
Taki drobny al`a srebrny brokat co się ładuje do bezbarwnego i potem lakier się ładnie mieni. Dokładniej to Sławek by musiał tłumaczyć bo on chyba jest ekspert od flejka
No-Limit, a może Ty wiesz jakie odbicie na odcień będzie miało dorzucenie flejka srebrnego?? A jak go wytrąci coś w stronę grafitu to jaki inny wynalazek żeby był bardzo czarny ale żeby też w słońcu dawał ładne efekty mienienia się???
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 572 Punkty: 19/7 Skąd: małopolska KWA
Wysłany: 27-05-2010, 23:14
Krystian990, ten flejk co masz odemnie idealnie sie nada nie zmieni ci koloru i nie poszarzy czarnej bazy, najbezpieczniej bedzie tak to zrobić bo sądze że nierobiłeś takich sztuczek. na czarną baze już podsuszoną tryśnij żywice z mixu z flejkiem a potem bezbarwny ale musisz pamiętac żeby dać odrobine tego fjejka bo na czarnym wszystko widać to nie bialy czy srebrny,równomiernie na całe auto jedną warstwe,zrób sobie próbe na jakimś błotniku albo starych dz=rzwiach potem wystaw na słońce będzie czadzik na 100 procent,
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 75 Punkty: 6/1 Skąd: Kraków
Wysłany: 27-05-2010, 23:40 apropo czarnego
Ze względu na sporo doświadczenie z mieszalnikami powiem że Dupont AM5 jest czerwony w porównaniu do STANDOXA czarnego tzw. "z poza mieszalnika" - nazwa taka ponieważ ten czarny nie wchodzi w skład żadnej receptury a jedynie jako czysty kolor - jego numer seryjny 02072068 nie mylić z drugim czystym czarnym 571! To jest prawdziwa czerń nie wchodząca w niebieski ani brąz. Jest na prawdę ogromna różnica między czarnym a czarnym .
No-Limit, a może Ty wiesz jakie odbicie na odcień będzie miało dorzucenie flejka srebrnego?? A jak go wytrąci coś w stronę grafitu to jaki inny wynalazek żeby był bardzo czarny ale żeby też w słońcu dawał ładne efekty mienienia się???
Można zrobić na bazę dobarwiony klar z czarnym pigmentem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum