lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
mała zaprawka i bąble z wodą
Autor Wiadomość
uciu
Użytkownik


Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 3
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 18-08-2015, 11:21   mała zaprawka i bąble z wodą

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum:-)

Mam mały problem z blachą w Grand Vitarze.
Jakiś czas temu był mały pęcherzyk na nadkolu tylnym.
Wyczyściłem to papierem, potem fosol, woda, benzyna ekstrakcyjna.
Pomalowałem minią, na to podkład akrylowy, baza i klar.
Po pierwszym deszczu wyszedł znowu bąbel - można z niego wycisnąć kropelkę wody.

Wyczyściłem /wydrapałem głębiej i jest jakby mała dziurka / miniaturowa / przez co chyba woda wychodzi od wewnątrz, z pomiędzy blach. Blacha wewnątrz nadkola jest zdrowa.

Pomalowałem znowu i znów wczoraj zauważyłem , że wychodzą bąble po deszczu...




Jak to zrobić by wytrzymało dłużej niż do pierwszego deszczu??

Chce wyczyścić, nałożyć żywice (wyczytałem tu, ze nie przepuszcza wilgoci) i na to podkład, lakier.

Swoją drogą dziwna blacha jest w tym aucie - mały pęcherzyk i już dziura do środka.
Pół roku temu robiłem podobnego bąbla ale większego i dzura też była do środka. Wydrapałem co się da, do środka wpsikałem TACTYLA, na to łatka z waty szklanej z zywicą, podkład itp. - na razie spokój:-)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mirko
uzależniony od forum
mirko


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 305
Otrzymał 12 punkt(y)
Wysłany: 18-08-2015, 21:12   

Z zewnątrz mały bąbelek , ale od wewnątrz na pewno o wiele gorzej.

Wyczyścić, lekko wbić, pocynować. Reszta jak wcześniej, z tym,że zamiast mini poleciłbym epoksydowy lub reaktywny podkład.
Po polakierowaniu w przestrzeń pomiędzy blachą zewnętrzną a nadkolem wtrysnąć wosk do profili zamkniętych.

Z tym,że trzeba się liczyć z tym,że nie będzie to już mała zaprawka.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
uciu
Użytkownik


Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 3
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 19-08-2015, 10:14   

mirko napisał/a:

Wyczyścić, lekko wbić, pocynować. Reszta jak wcześniej, z tym,że zamiast mini poleciłbym epoksydowy lub reaktywny podkład.


czy zamiast cynowania mogę użyć żywicy epoksydowej z utwardzaczem do wypełnienia ubytku? Chciałbym to sam zrobić wiec z cynowanie może być problem - chyba, ze wystarczy zwykła lutownica?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 19-08-2015, 16:49   

uciu, Ten parch wychodzi już od nadkola wewnętrznego nic tu nie da zalepianie czymkolwiek...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 20-08-2015, 08:13   

Użyj nowej zdrowej szczelnie wspawanej blachy. Tylko ten sposób jest skuteczny i żaden inny.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne