lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Zabezpieczenie nowych elementów
Autor Wiadomość
Ben
Użytkownik


Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 10
Skąd: Wąpielsk
Wysłany: 01-07-2015, 19:15   Zabezpieczenie nowych elementów

Panowie, kupiłem nowe błotniki do autka, zamienniki. Pokryte są czarną farbą. Zrobiłem test z nitro, nasączyłem szmatę i położyłem na pół godzinki. Ta czarna farba po nitrze nie zmywa sie, nie odpada nawet nie da się jej zdrapać wiec decyzja zapadła, że zostaje. Jednak co dać od środka jako zabezpieczenie? Zmatować p240 i epox, czy np. sam wosk do profili zamknietych się nada?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mirko
uzależniony od forum
mirko


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 305
Otrzymał 12 punkt(y)
Wysłany: 01-07-2015, 23:23   

Aleś się nie rozpisał za bardzo,
błotniki przednie, czy tylne, domyślam się ,że tylne, ale.... ?
Połóż epoksydowy podkład i jeśli to tył zabezpiecz po wstawieniu raz jeszcze epoksydowym
miejsca spawów, a później woskiem .
Jeśli przód, podobnie epoksydowy i wosk, z tym,że dobrze byłoby doły i krawędzie gdzie przychodzi nadkole , przed woskiem zabezpieczyć dodatkowo masą uszczelniająca lub dobrym barankiem.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Ben
Użytkownik


Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 10
Skąd: Wąpielsk
Wysłany: 01-07-2015, 23:27   

Zapomniałem napisać, że to przednie błotniki. :) Podziękował.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 02-07-2015, 08:46   

Jedna pełna warstwa podkładu epoksydowego na dwie strony i lakierowanie. Później koncerwacja preperatem fluidol lub podobnym od wewnątrz.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
OTRO
Stały Bywalec


Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 88
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Zamość
Wysłany: 02-07-2015, 19:22   

michalLbn napisał/a:
Jedna pełna warstwa podkładu epoksydowego na dwie strony i lakierowanie. Później koncerwacja preperatem fluidol lub podobnym od wewnątrz.

Ja mam zawsze kłopot kiedy jest ta pełna warstwa . Raz położyłem 400ml na próg do fiata 125p i dopiero pociekło
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne