myślę że większych naprężeń jak przy ciągnięciu dzwona nie ma, a szyby nie pękają. amortyzacja na samym kleju jest i elastyczność szyby. chociaż największą mają tylne.czasami po centymetrze przy wycinaniu odchodziły.
Miałem na myśli okres ok. tygodnia po naprawie gdy to już niejednokrotnie auto jest poskładane i oddane klientowi ..wtedy w trakcie normalnej eksploatacji może strzelić szyba przez wrócenie np.słupka środkowego o ok 1-2mm
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Maj 2009 Posty: 191 Otrzymał 8 punkt(y) Skąd: Wlkp
Wysłany: 09-07-2010, 21:45
Witam. Klient tak długo grzebał przy tylnej klapie od seata że zniszczył uszczelkę.Szybę wyciąłem ale gościu szpachlował na rdzę tyle razy że pozwolił sobie nawet wyciąć kawałek uszczelki.Klapę wyspawałem teraz dalsze operacje. Panowie czy można kupić gdzieś uszczelki z metra uniwersalne albo oryginały bo tej starej nie założę bo jak to będzie wyglądać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum