Wysłany: 25-04-2013, 20:21 Reperaturki czy ćwiartki? Renowacja Saaba
Witam,
Nosze się z zamiarem odrestaurowania Saaba 9000 CC z rocznika 88. Korozja atakuje tylne i przednie blotniki, do tego gniazda amortyzatorów, podłogę pod kołem zapasowym i pare innych miejsc - dziur w każdym razie nie ma, podłoga względnie zdrowa. Docelowo będzie zmiana koloru, kompeksowe zabezpieczenie blachy i nowego lakieru i złożenie wszystkiego do kupy. Chciałbym osiągnąć cel nie używając szpachli, lub ograniczyć ją do minimum - dlatego też wpadłem na pomysł, aby ściągnąć z Anglii nowe-stare (powyprzedaże magazynowe) "ćwiartki" do wspawywania - przykład tu:
Jest to lepsze rozwiązanie niż reperaturki? Jak ma się to do bezpieczeństwa pojazdu? Czy będzie to ułatwienie, czy raczej utrudnienie dla blacharza? Duże ryzyko powstania rudy na spawach? Szukam również kogoś, kto chciałby się podjąć robocizny. Zainteresowanym mogę podesłać zdjęcia samochodu na prv, preferowane Warszawa/okolice.
Silnik B234R, 2.3 Turbo z 96 roku lekko podrasowany! Zdjęcia skorodowanych elementów zewnętrznych (nadwozie) zrobie jutro, jak będzie jasno. Te blotniki tylne są zgrzewane, prawda?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum