Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 1916 Otrzymał 21 punkt(y) Skąd: Łódzkie
Wysłany: 30-07-2009, 19:22 szpchla alu a miernik lakieru
Pany, sprawdzał ktoś może czy miernik grubości lakieru da się oszukac jak samochód był szpachlowany szpachlą aluminiową? Bo dzisiaj koleś powiedział mi newsa że podobno mierniki się na tym oszukują.
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 505 Punkty: 7/4 Skąd: woj. Podlaskie
Wysłany: 30-07-2009, 19:35 Re: szpchla alu a miernik lakieru
ZIEMBA napisał/a:
Pany, sprawdzał ktoś może czy miernik grubości lakieru da się oszukac jak samochód był szpachlowany szpachlą aluminiową? Bo dzisiaj koleś powiedział mi newsa że podobno mierniki się na tym oszukują.
niewiem tego ale aluminium sie nieprzyciaga , wiec morze nieoszukasz ale jak dobrze pamietam to tez mozna bylo kupic szpachle z wiurkami metalowymi[zdaje sie ze w katalogu novola kiedys widzialem] w tedy morze by sie oszukalo , a ojciec mi opowiadal ze zakomuny dosypywali specjalnie wiurki metalowe do szpachli zeby oszukac kupojacego ktory uzywal magnesa do sprawdzania czy auto bylo szpachlowane
te tanie maja magnes i tak właśnie działają, i aluminium ani cyna nie oszukasz bo po prostu jej nie przyciąga magnes.
Cytat z z aukcji allegro
allegro napisał/a:
Z a p r a s z a m d o p r z e c z y t a n i a
P o n i ż s z e g o p o r ó w n a n i a
1. Różnica - MAGNES
W testerze auto-lak-test zastosowano magnes neodymowy, który z biegiem czasu nie traci swojej mocy jest wieczny!!! W większości czujników stosuję się magnesy ferytowe, które już po 3 miesiącach tracą nawet do 10% procent swojej mocy !! Przy urządzeniach takich powodują duży błąd pomiaru!!!
Tester auto-lak-test zbudowany jest na dwóch magnesach:
- pierwszy to magnes neodymowy, który charakteryzuję się długowiecznością
- drugi to kulisty magnes spiekany o powierzchni styku z lakierem 1mm2 zastosowanie magnesu kulistego zniwelowało błąd nierównego przykładania magnesu do powierzchni lakierowej a także skutek grawitacji!!!
2. Różnica - SPRĘŻYNA
Sprężyny wykorzystywane w testerach auto-lak-test są wykonane z wysokiej jakości stali sprężynowej!!! Sprężyny te nie tracą swoich właściwości z biegiem czasu!!!
3. Różnica - SKALA
1-skala w testerach auto-lak-test to skala czterokolorowa:
Niebieski-zielony-żółty-czerwony-czarny każdy z tych kolorów odpowiada za rodzaj napraw lakierniczych!!! 2-skala w testerach auto-lak-test to skala w mikronach pozwalająca dokładnie określić gruboąć powłoki lakieru "szczególnie przydatne dla rzeczoznawców" Skala w mikronach nie spotykana w żadnych testerach
W INNYCH testerach skala to numerki, z których nic nie można odczytać, jaki to rodzaj naprawy oraz ile szpachli znajduje się pod lakierem !!
W innych testerach mamy do czynienia ze skala w numerkach, ta tulejka jest też przyczepiona do magnesu, więc zerwanie przyczepności powoduję schowanie się skali a mierzący musi patrzeć, kiedy nastąpiło zerwanie przyczepności i przy jakim numerku to było.
TESTER AUTO-LAK-TEST JEST NA PEWNO DUŻO DOKŁADNIEJSZY OD TANICH TESTERÓW,
DOKŁADNOŚĆ NASZEGO TESTERA TO 25um (MIKRONÓW)
a co do pomiaru aluminium i innych to:
www.mierniklakieru.pl/
niektore maja możliwość dostosowania do różnych metali
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum