lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Youngtimerowe Mercedesy
Autor Wiadomość
propsiak
uzależniony od forum



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 309
Punkty: 2/3
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 26-09-2013, 00:14   

Podziwiam wszystkich którzy podejmują się takich projektów, naprawdę wielki szacunek i chwałą wam za to ;)
Dzięki wam młodsze pokolenia bd mogły zobaczyć jak wyglądały samochody
(a nie dzisiejsze wyroby samochodo podobne)

Powodzenia w dalszych etapach :)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 26-09-2013, 02:03   

Dzięki za dobre słowo ;)
Trochę dorabiasz ideologie do tego. To po prostu dobra zabawa i sposób spędzania wolnego czasu i wolnych pieniędzy :) Przychodzisz po pracy do warsztatu i sobie dłubiesz w spokoju, a żadna handlarzyna nie mędzi nad głową, że musi być taniej , bo on nie zarobi.

Nowe auta to zawsze coś nowego, bardziej zaawansowanego , czego większość mechaniowrów nie ogarnia , no i nie wszystkich stać na to. Stąd więc te legendy i teorie o księgowych zamiast inżynierów robiący auta. Kiedyś nie było tak rozwinętej ogólnie pojętej technologii, więc przewymiarowywali wszystko, aby sie już w katalogu nie rozpadło. Teraz po prostu tego nie muszą robić. Tak było na początku z CDI , wszyscy sie ich bali, częsci były drogie, a teraz nabijaja kolejne mlny km i wsyscy chwalą ,że takie trwałe. Sam prawie 20lat temu nie chciałem patrzeć na 123 , " bo za młody", a teraz garaz pełen beczek i na codzien beczka do latania ;] . Stare auta kręcą nas najbardziej te, które pamiętamy z dzieciństwa i do nich najbardziej wzdychamy i chcemy je posiadać. Dopiero później , jak już się przesiąknie tym na dobre, szuka się naprawdę wartościowych okazów. Ot cała prawda o tej ideologii.

Najlepszym zaś sposobem , aby przyszłe pokolenia poznały historię motoryzacji naocznie jest zwyczaj przekazywania aut z ojca na syna , dbanie i przestrzeganie zaleceń serwisowych .Społeczeństwo musi się najpierw jednak wzbogacić , aby takie nawyki sie mógły wykształcić, no i musi nauczyć się też ciężko na to wszystko pracować :nono:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 26-09-2013, 15:57   

stomek napisał/a:
Dzięki za dobre słowo ;)
Trochę dorabiasz ideologie do tego. To po prostu dobra zabawa i sposób spędzania wolnego czasu i wolnych pieniędzy :) Przychodzisz po pracy do warsztatu i sobie dłubiesz w spokoju, a żadna handlarzyna nie mędzi nad głową, że musi być taniej , bo on nie zarobi.

Nowe auta to zawsze coś nowego, bardziej zaawansowanego , czego większość mechaniowrów nie ogarnia , no i nie wszystkich stać na to. Stąd więc te legendy i teorie o księgowych zamiast inżynierów robiący auta. Kiedyś nie było tak rozwinętej ogólnie pojętej technologii, więc przewymiarowywali wszystko, aby sie już w katalogu nie rozpadło. Teraz po prostu tego nie muszą robić. Tak było na początku z CDI , wszyscy sie ich bali, częsci były drogie, a teraz nabijaja kolejne mlny km i wsyscy chwalą ,że takie trwałe. Sam prawie 20lat temu nie chciałem patrzeć na 123 , " bo za młody", a teraz garaz pełen beczek i na codzien beczka do latania ;] . Stare auta kręcą nas najbardziej te, które pamiętamy z dzieciństwa i do nich najbardziej wzdychamy i chcemy je posiadać. Dopiero później , jak już się przesiąknie tym na dobre, szuka się naprawdę wartościowych okazów. Ot cała prawda o tej ideologii.

Najlepszym zaś sposobem , aby przyszłe pokolenia poznały historię motoryzacji naocznie jest zwyczaj przekazywania aut z ojca na syna , dbanie i przestrzeganie zaleceń serwisowych .Społeczeństwo musi się najpierw jednak wzbogacić , aby takie nawyki sie mógły wykształcić, no i musi nauczyć się też ciężko na to wszystko pracować :nono:


Cała racja. Naprawdę tak jest.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 27-09-2013, 04:53   

A żeby z czasem nie zabrakło zabawy to mamy już kolejny projekt kombi :) Narazie tylko szybkie oszacowanie stanu ogólnego i potrzebnych w przyszłości części i w odstawkę, musi poczekać na swoją kolej

1. Santos przód.JPG
Plik ściągnięto 111 raz(y) 114,38 KB

2. Santos prawa strona.JPG
Plik ściągnięto 126 raz(y) 125,26 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 27-09-2013, 08:59   

Ładnie, rzadko spotykane na naszych drogach Kombi.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mst
Klubowicz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 426
Punkty: 4/12
Skąd: uk
Wysłany: 28-09-2013, 01:36   

Klasyka w 100-tu%-tach,faktycznie rzadki model.Jest jeszcze rzadszy model Binz...wyprodukowano je gdzieś w belgii w ilości 250szt
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 28-09-2013, 03:58   

mst napisał/a:
Klasyka w 100-tu%-tach,faktycznie rzadki model.Jest jeszcze rzadszy model Binz...wyprodukowano je gdzieś w belgii w ilości 250szt


Takiego też udało nam się upolować i to w Polsce :) Tu sie jednak należy sprostowanie, bo Binz był produktem niemieckim, Sanos portugalskim, zaś w Belgii kombi wychodziło z IMA Universal.

1. Binz.jpg
Plik ściągnięto 178 raz(y) 119,63 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl szczegóły
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 05-10-2013, 15:48   

Mały up date, fartuch już na miejscu. Jak dobrze pójdzie to w przeciągu tygodnia powinna zakończyc się blacharka. :radocha:


W międzyczasie ogarnięty bagażnik w sedanie po naprawach blacharskich ;)

1. Fartuch PP.JPG
Plik ściągnięto 216 raz(y) 72,93 KB

2. Fatruch PP.JPG
Plik ściągnięto 193 raz(y) 86,75 KB

3. Bagażnik 300D.JPG
Plik ściągnięto 183 raz(y) 92,85 KB

4. Bagażnik 300D.JPG
Plik ściągnięto 160 raz(y) 84,78 KB

5. Klapa 300D.JPG
Plik ściągnięto 139 raz(y) 80,46 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 08-11-2013, 22:53   

Blacharka w 230TE zakończona :)

Teraz kolejny etap, czyli zabawa w przygotowanie do lakierowania ;]

20131108_074709.jpg
Plik ściągnięto 199 raz(y) 276,76 KB

20131108_074915.jpg
Plik ściągnięto 154 raz(y) 247,89 KB

20131108_074952.jpg
Plik ściągnięto 189 raz(y) 256 KB

20131108_075011.jpg
Plik ściągnięto 155 raz(y) 245,89 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mst
Klubowicz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 426
Punkty: 4/12
Skąd: uk
Wysłany: 08-11-2013, 23:20   

Zaj...ście to wygląda!!! klapę i kufer od środka leciałeś przemysłówką w macie? czy?
pozdr
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 09-11-2013, 09:10   

Tak, bagażnik w całości polakierowany poliuretanem w wersji matt, w odpowiednim kolorze dla MB.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
paciak
Forumator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 206
Punkty: 2/4
Skąd: SKP / TBG
Wysłany: 12-11-2013, 19:45   

stomek napisał/a:
mst napisał/a:
Klasyka w 100-tu%-tach,faktycznie rzadki model.Jest jeszcze rzadszy model Binz...wyprodukowano je gdzieś w belgii w ilości 250szt


Takiego też udało nam się upolować i to w Polsce :) Tu sie jednak należy sprostowanie, bo Binz był produktem niemieckim, Sanos portugalskim, zaś w Belgii kombi wychodziło z IMA Universal.


Nie możliwe ! Jeszcze na tablicach z mojego rejonu. :O
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 12-11-2013, 20:28   

Fajnie że jest osoba na tym forum która zajmuje się mercedesami lat 70-80.
Jutro na placu pojawi sie moje w 123 do totalnie kapitalnego remontu i nie omieszkam się do ciebie odezwać abyś mi co nieco podpowiedział. :)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 14-11-2013, 16:28   

paciak napisał/a:
stomek napisał/a:
mst napisał/a:
Klasyka w 100-tu%-tach,faktycznie rzadki model.Jest jeszcze rzadszy model Binz...wyprodukowano je gdzieś w belgii w ilości 250szt


Takiego też udało nam się upolować i to w Polsce :) Tu sie jednak należy sprostowanie, bo Binz był produktem niemieckim, Sanos portugalskim, zaś w Belgii kombi wychodziło z IMA Universal.


Nie możliwe ! Jeszcze na tablicach z mojego rejonu. :O


Nie sugeruj sie tablicą rejestracyjną, to wytwór Paint'a ;)


madmax napisał/a:
Fajnie że jest osoba na tym forum która zajmuje się mercedesami lat 70-80.
Jutro na placu pojawi sie moje w 123 do totalnie kapitalnego remontu i nie omieszkam się do ciebie odezwać abyś mi co nieco podpowiedział. :)


Spoko, odzywaj się ;) Przygotuj się jednak na sporo roboty, C/W/S 123 to już skomplikowana konstrukcja blacharska z wieloma udziwnieniami w porównaniu np. do
C/W 114/115. Przekłada to się na roboczogodziny, to kombi pochłonęło ich blisko 400.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 14-11-2013, 20:39   

stomek napisał/a:
Spoko, odzywaj się ;) Przygotuj się jednak na sporo roboty, C/W/S 123 to już skomplikowana konstrukcja blacharska z wieloma udziwnieniami w porównaniu np. do


Wiem że czeka mnie sporo roboty bo auto stoi na placu i wstępnie je obejrzałem. WIem na pewno że muszę już szukać przedniego pasa oraz lewej całej ćwiartki aż pod sam słupek B no i progi oczywiście trochę podłogi, wszystkie 4 drzwi i w bagażniku też rewelacji nie ma. Ale najgorsza jest ta ćwiartka. Już wiem że to auto nie będzie fajnym klasykiem.

Jakiej firmy środkiem robisz nową konserwację podłogi?
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 16-11-2013, 22:02   

Jak nie znajdziesz żadnych sensownych części używanych to daj znać, mam trochę tego ;)

Nie bardzo kojarzę , o jaką konserwację chodzi. Na koniec idzie Mike Sander.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 17-11-2013, 02:07   

Na podwoziu masz oryginalnie taką gumę żeby sie kamienie odbijały. Jakiej firmy to potem nakładasz?

Hehe części?? A druga karoseria by sie przydała :D
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 17-11-2013, 09:14   

Jeżeli chodzi o podwozie to trafia po naprawie natryskowa masa polimerowa z kartuszy 310ml aplikowana pistoletem. Koszt jest dość spory aby odtworzyć całą podłogę, no ale jesli na byc max. blisko powtórzenia fabryki to nie ma kompromisow.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 17-11-2013, 11:52   

Chodzi ci o coś takiego?

http://app.com.pl/products/?prid=492
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 17-11-2013, 22:28   

tak, ten zestaw z tym droższym pistoletem da radę.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 17-11-2013, 22:50   

No to będę sie musiał w to zaopatrzyć.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 28-11-2013, 23:31   

Kolejne cudo na tapecie. :)

DSCF0553.JPG
Plik ściągnięto 200 raz(y) 106,94 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
propsiak
uzależniony od forum



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 309
Punkty: 2/3
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 29-11-2013, 00:33   

uuuuuuuuuu ciężki temat :)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mst
Klubowicz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 426
Punkty: 4/12
Skąd: uk
Wysłany: 29-11-2013, 01:08   

stomek napisał/a:
Kolejne cudo na tapecie.

One maja coś w sobie(duszę?),te modele z lat 70-tych,z lat 50-tych i starsze również...ówczesne to magia.
Ten na fotce powyżej,można śmiało powiedzieć szczęściarz uratowany od zagłady.
pozdr
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 29-11-2013, 10:44   

propsiak napisał/a:
uuuuuuuuuu ciężki temat :)


E tam ;) Kombi to byl ciezki temat , tu to luzik. Widzialem w swoim zyciu juz setki tych aut, ale wciaz nie pojmuje procesu ich zaglady. Tak np. 230TE przyjechalo w jednym kawalku, niby super fura do drobnych poprawek , a przy blizszym poznaniu okazal sie projektem, gdzie jak dotad spedzilismy najwiecej godzin.

Ten tutaj wrastal ponad 20 lat pod chmurka w ziemie i trafil jako dawca. Podczas rozbiorki okazalo sie ,ze do naprawy blacharskiej kwalifikuja sie tylko progi z przodu na dlugosci 30cm oraz ich zaslepki z tylu, trojkaty podlogi pod nogami z przodu (obie strony), doly blotnikow tyl i w zasadzie koniec.

Jako ,ze kosztowal drobne posluzy jako swoiste pole doswiadczalne.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 30-11-2013, 12:09   

Dobra polerka załatwi wszystko :)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 03-12-2013, 20:06   

Ten musi być tak zrobiony , aby polerka nie była wogóle potrzebna. ;]
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Maciek_K
Klubowicz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 343
Punkty: 6/2
Skąd: Krosno
Wysłany: 08-12-2013, 08:51   

masz może zrobioną sesyjke zdjęciową tamtego C123 z poprzedniej strony ?? Bardzo ciekawie to wygląda :D

ps. skończyłem syrene :killer:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
martek
Moderator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1724
Punkty: 14/14
Skąd: opolskie
Wysłany: 08-12-2013, 19:01   

Cytat:
ps. skończyłem syrene :killer:


to zakładaj galerię i się pochwal ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 09-12-2013, 11:19   

Maciek_K napisał/a:
masz może zrobioną sesyjke zdjęciową tamtego C123 z poprzedniej strony ?? Bardzo ciekawie to wygląda :D


Auto wciąż wymaga dopieszczenia paru detali, nie ma zalożonej kompletnej biżuterii na zewnątrz, wciąż sie waham czy zdemontować drewno z zewnatrz i zabrać się za jej renowację. Silnik dalej unieruchomiony, niedawno gaźnik wrócił z myjki ultradźwiękowej i czekam jeszcze na dostawę wszystkich płynów ustrojowych od jednego producenta.

Nie było cisnienia na auto za bardzo i cisnęliśmy bardziej z innym 300D, od którego klapa tylna i bagażnik są gdzieś tu w temacie.

No i jeszcze ten w międzyczasie ;)

280CE '72.jpg
Plik ściągnięto 115 raz(y) 115,7 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 12-01-2014, 16:03   

Maciek_K napisał/a:
masz może zrobioną sesyjke zdjęciową tamtego C123 z poprzedniej strony ??



Qpejka skończona w zielonym korku, pozostało jeszcze przeciągnąć zółtym i fioletowym.

Właśnie skończyliśmy lakierowanie srebrnej strzały 300D

20140109_220143.jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 308,11 KB

20140109_220240.jpg
Plik ściągnięto 171 raz(y) 251,89 KB

20140109_220355.jpg
Plik ściągnięto 204 raz(y) 251,27 KB

20140112_121322.jpg
Plik ściągnięto 234 raz(y) 288,56 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Maciek_K
Klubowicz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 343
Punkty: 6/2
Skąd: Krosno
Wysłany: 12-01-2014, 16:35   

Ładnie rozlany bezbarwny. Cały czas na Palinalu ?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 12-01-2014, 19:47   

Tak, dalej Palinal. Baza Multicryl900 aplikowany Iwata LPH 400 1.3, klar HS98 z Saty 4000 RP 1.2
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 12-01-2014, 19:54   

Ale będzie piękny wóz. Tą piaskarkę kabinową to używasz czy stoi jako eksponat?:P
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 12-01-2014, 22:08   

madmax napisał/a:
Ale będzie piękny wóz. Tą piaskarkę kabinową to używasz czy stoi jako eksponat?:P


Czy będzie piękny to się okaże na koniec, musi się właścicielowi spodobać.

Piaskarka wykorzystywana jest dość często , ale pistolet eżektorowy równie często doprowadza do białej gorączki. Planuje zamienić na zewnętrzną piaskarkę dynamiczną i wprowadzić do środka tylko wąż ze ścierniwem.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 12-01-2014, 23:23   

Mnie by się przydało takie pudło bo często mam do piaskowania duperele a to już jest zależne od pogody. A jak z widocznością w środku ?? I tą szybą często ją wymieniasz?
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 14-01-2014, 21:57   

Szybka trochę zachodzi matem , ale to do przejścia niewielkim kosztem. A tak to bardzo przydatne marzędzie
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
piotrek301
Stały Bywalec


Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 99
Otrzymał 4 punkt(y)
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 15-01-2014, 00:15   

Stomek osłaniasz płytki płynem do kabin w pomieszczeniu w którym lakierujesz?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 15-01-2014, 17:17   

Tak, ściany są zawsze sprayowane żelem po czyszczeniu pomieszczenia. Dopiero na żelu widać , ile lata w kabinie pyłu i dzięki żelowi nie osiada na elemencie, mimo filtrów 600 na suficie.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 23-01-2014, 23:58   

Maciek_K napisał/a:
masz może zrobioną sesyjke zdjęciową tamtego C123 z poprzedniej strony ?? Bardzo ciekawie to wygląda :D


Sesji brak, ale 230C prawie ku końcowi , więc kilka roboczych fotek

DSCF0693.JPG
Plik ściągnięto 95 raz(y) 77,15 KB

DSCF0695.JPG
Plik ściągnięto 101 raz(y) 83,81 KB

DSCF0701.JPG
Plik ściągnięto 110 raz(y) 73,5 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne