tak tez myslalem tylko tak naprawde musze od nowego garazu zaczac bo wiekszy kompresor juz sie nie zmiesci no chyba ze auta do 4 m bede robil teraz mam akurat BMW coupe i na styk z przodu tak zeby z tylu byl dostep kompresor stoi z boku i juz mnie denerwuje jak dalbym np 100l to nic nie zrobie wiec poki co chyba sie pomecze z ta 50.
nigdy lepszym pistoletem nie malowalem tylko ten fobo nie wiem jak sie maluje jakims markowym i chcialem sie przekonac czy jest duza roznica czy taki np sico bronze o ktorym slyszalem wiele pozytywnych opini bedzie duzo lepszy o tego fobo i czy tak malym komp. typ hvlp czy rp czy srednica weza jest ok bo tez gdzies wyczytalem ze niby ma byc 10mm . Z gory dzieki za odpowiedz . pozdr
nie wiem jak sie maluje jakims markowym i chcialem sie przekonac czy jest duza roznica
jest kolego i to znaczna,ale musisz wiedziec ze na efekt koncowy (jakosc powłoki) ma wpływ wiele czynnikow!Sam pistolet cudow nie czyni Lakiernictwo to branża gdzie jest mnóstwo zależnosci....kompresor,uzdatnianie powietrza,gun,wentylacja,oswietlenie,odpowiednie aplikowanie kolejnych warstw itd,itd,Na forum masz mnóstwo tego.Opcja SZUKAJ
wtmdesign napisał/a:
sico bronze o ktorym slyszalem wiele pozytywnych opini bedzie duzo lepszy o tego fobo
nie,bo to takie samo badziewie
wtmdesign napisał/a:
typ hvlp czy rp
uwierz ze tej klasy guny niemaja nic wpólnego z hvlp,co im sie nadrukuje to jest
wtmdesign napisał/a:
czy srednica weza jest ok bo tez gdzies wyczytalem ze niby
ma byc 10mm
tak,jest zalecana.
p.s wszystkie tanie reduktory,magiczne filterki,szybkozlaczki po 8 zl tlumia tylko przeplyw powietrza.Wywal to,zainwestuj w dobry waz,blok filtracyjny z reduktorem ,szybkozlaczki renomowanych firm.Poskladaj to w calosc,odrazu zobaczysz różnice i to nawet na tym kompresorze
Również nie chcę być zjedzony czy zgaszony przez profesjonalistów, nie ukrywam jestem amatorem, wychodzi mi ale mam kilka pytań w związku z tym, iż się ciągle rozwijam i jeszcze mi bardzo daleko.
Lakieruję pistoletem AirGunsa Az3 HTE2, i pracuję teraz przy swoim aucie. Z postów które przeczytałem a przeczytałem wszystkie, wnioskuję, że materiał, miotła max. Mam duży i wydajny kompresor. Lakier to jasny złoty metalik. I tutaj nasuwa się moje pytanie, jak wiemy tego typu bazy jasne metaliczne łatwo zepsuć. Łatwo o pasy i chmury, cienie.... W związku z tym, czy przy maksymalnym rozkręceniu pistoletu i ciśnieniu 2.0 na bazie konwencjonalnej nie narobią się cienie? Nie będzie ziarno pływać, pomijam błąd lakiernika czyli mój, że za długo przytrzymam itd. ??
Properth - Nie lakierujesz na co dzień aut , więc nie rozkręcaj na max bo na bank narobisz sobie kłopotu . Rozkręcaj powoli i rób sobie na jakimś starym elemencie próbki .
Musisz zgrać posuw ręki z ilością aplikowanego materiału .
Properth, Pamiętaj by cały czas trzymać pistolet pod kątem 90 stopni do lakierowanego elementu. Cały czas trzymaj odległość 20 centymetrów od lakierowanego elementu. Przez rozpoczęciem lakierowania pryśnij np. gazetę. Zobaczysz z jaką prędkością należy przesuwać pistolet by nie narobić zacieków itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum