lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Chrysler voyager 11r. Wycena naprawy.
Autor Wiadomość
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 03-05-2012, 21:30   Chrysler voyager 11r. Wycena naprawy.

Mam pytanko do kol. Blacharzy jaka cena za wymianę d..py bez dachu z poprzednim nastawieniem podłogi na punkty. Przygotowanie z rozbieraniem także ale bez składania. Dzięki za podpowiedzi z góry.

[ Dodano: 04-05-2012, 12:28 ]
Dziękuję kolegom za wyczerpujące podpowiedzi,chyba trafiłem nie na to forum! Bo tu tylko tematem jest rdza,reperaturki i progi.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 04-05-2012, 18:52   

Przecie nie ma zdjęć.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PROJEKTER
Ekspert



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 3134
Punkty: 106/7
Skąd: ... z przyszłości
Wysłany: 05-05-2012, 10:14   

Z opisu wygląda to na prostą robotę ... jakieś 500 zł ... ale możesz krzyknąć 50 tyś będzie się z czego targować :)

[ Dodano: 05-05-2012, 13:49 ]
Zgodnie z prośbą kolegi @Chali68 .... zdjęcia do tematu :

Chali68 napisał/a:
Mam pytanko do kol. Blacharzy jaka cena za wymianę d..py bez dachu z poprzednim nastawieniem podłogi na punkty.


Voyager 1.jpg
Plik ściągnięto 659 raz(y) 80,9 KB

Voyager 2.jpg
Plik ściągnięto 596 raz(y) 94,54 KB

_________________
Chcesz wiedzieć więcej ?
projekter@projekter.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 05-05-2012, 14:26   

Śliczne dzięki z wrzutkę. Pozdrawiam.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
pawlacz
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-05-2012, 14:42   

Pytanie spoza tematu:
Czy płyta podłogowa to jeden kawał blachy, czy jest składana z paru elementów? W sensie czy można rozwiercić jej elementy na zgrzewach? Czy by zrobić taką pracę bardzo dobrze trzeba by było wymieniać całą płytę podłogową na zgrzewach gdzie się łączy z innymi elementami (słupki, podłużnice)? Czy w ogóle wymiana płyty podłogowej jest do zrobienia?
Da się w ogóle takie coś zrobić z technologią producenta?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 05-05-2012, 15:54   

Witam. Kolego tak. Płyta podłogowa składa się z konstrukji ramowej w systemie panelowym,to przykryte jest blachą z przodu i w tylnej części pomiędzy takzwanymi wannami na chowanie foteli. Które to niestanowią żadnego wzmocnienia.Za to klatki w których te wanny są umiejscowione stanowią bardzo sztywną konstrukcję z ultramocnych blach. Te klatki połączone są podłużnicami też z blach UHS. Powiem tak wszystkie części można odwiercić i wymienić jako panel tylko to mozolna robota. Auto jest bardzo twarde. W warsztacie nazywamy tow Gruz. Jak się naprawia auto osobowe eu. czy papierowe japońskie to aż miło. Przechodząc do "gruzu" ręce opadają. To wszystko zlepione tysiącem zgrzewów i klejów–no ale coś za coś,nieprawdaż?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
snayper
Stały Bywalec
elvis


Wiek: 53
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 94
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: polska
Wysłany: 06-05-2012, 00:20   

PROJEKTER napisał/a:
Z opisu wygląda to na prostą robotę ... jakieś 500 zł


Prosta robota ale tak jak dla mnie to 5 tyś. to minimum jakie musiał bym zainkasować i to pod warunkiem że szukał bym roboty. Im więcej roboty to mniej pieniędzy ;)
Warunek drugi to auto w oryginale a nie powycinane nie wiadomo przez kogo (zdjęcie 2) i oryginalne nowe blachy ewentualnie nie walony dawca.

Chali68 napisał/a:
bez dachu z poprzednim nastawieniem podłogi na punkty


Bo cuda w blacharce samochodowej się zdarzają ale tylko na You Tube. ;]
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 06-05-2012, 11:54   

Dzięki za podpowiedź odnośnie ceny ponieważ jestem na % muszę wiedzieć żeby się nieprzejechać. To wycięte to przezemnie,przygotowane już do wrzucenie drugiej D. Mam drugą D. już odwierconą i przygotowaną tylko spasować. I niewiem czy mi się opłaca robić dalej w tym jest sęk. Niemam zamiaru nabijać komuś kiesy za free. Pozdrawiam.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
pawlacz
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2012, 13:14   

A co z numerem VIN? Jest w tym samochodzie VIN gdzieś z tyłu?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 06-05-2012, 14:07   

Vin jest po prawej stronie na dole za drzwiami sówanymi na blasze nad dolną szyną. Centralnie na przeciwko wanny.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
ZIEMBA
Moderator


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 1916
Otrzymał 21 punkt(y)
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2012, 17:14   

Widze Chali, że porabiasz na autorobocie i masz część zestawu satelitarnego. Zadowolony z tego jesteś, opłacało się wydawać na to pieniądze?
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 06-05-2012, 18:01   

Cześć kol.Ziemba powiem Ci tak. Mam cały zestaw satelitarny ze śrubą rzymską i jestem bardzo zadowolony. Uważam że każdy blacharz powinien mieć coś takiego w firmie lub prywatnie.Warto wydać te pieniążki bo to się zwraca po paru robutkach. Zaoszczędzamy czas przedewszystkim.Praca staje się przyjemna bo nieszukamy tylko montujemy sobie klamrę jaką widzimy w danej chwili jak lego. Jak widziałeś to na targach u Pana Jana Sobańskiego to wiesz o co chodzi. Ja w tym roku niebyłem bo roboty dużo. Polecam także seminaria w Autorobocie w Kobyłce. Fachowość Normalność miła atmosfera. Do zestawu mam ramę Autorobot XLS+ i Micro B. Do szybkich robót rewelacja. Wcześniej robiłem na car–o–linerze mark bez nożyc też było ok. Ale brak szczęk na tablicy czasem było,staniesz przed ścianą i myślisz coby tu zastosować. W autorobocie tego niemam biorę składam łańcuch przerzucam i heya. Polecam autorobot 714 naprawde warto. Wydusiłem od bosa jeszcze plazmę App z kompresorkiem w środku to też rewelacja przez lakier jadę,bzyk i przecięte Co z tego jak finanse kuleją w firmie. To tyle że jest sprzęt.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
ZIEMBA
Moderator


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 1916
Otrzymał 21 punkt(y)
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2012, 18:39   

No tak, widziałem to wszystko, na seminarium też jade, tylko ceny są troche wysokie :) Ale może... ;)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 06-05-2012, 19:01   

http://www.autorobot.com....14b_katalog.pdf

Ten zestaw satelitarny ile hajsu kosztuje? Jak nie chcecie pisać tutaj to na PW, bardzo był bym wdzięczny bo jak widze to jest super sprawa.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
PROJEKTER
Ekspert



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 3134
Punkty: 106/7
Skąd: ... z przyszłości
Wysłany: 07-05-2012, 09:17   

Chali68 napisał/a:
Wcześniej robiłem na car–o–linerze mark bez nożyc też było ok.
Ja tak dla porządku tylko ...

Ten Car-o-liner to prawdopodobnie był MARK 5. Szwedzki producent po cyfrze 5 która to oznacza piątą generację tych ram, dodawał .... 10 - 20 - 30 - 40 - 50 - 60
co oznaczało tylko wielkość osprzętu dodatkowego. I tak MARK 5.10 to rama na kołach z dozerem szczękami progowymi łańcuchem i płaską klamrą a np. MARK 5.60 to praktycznie wszytko co tam Car-o-liner wymyślił z osprzętu ( tylko bez Car-o-flex. Stałe końcówki mocujące do dopasowywania nośnych elementów nadwozia luzem np. całego przodu i podłużnic ) Model MARK 5 w praktyce został zastąpiony zestawem COMPACT oferowanym zawsze na podnośniku i z podjazdami. Formalnie to były dwa rożne modele dlatego jak zakończono produkcję Compact to nadal był dostępny model MARK 5. Mark 5 od Compact był nieco większy i jego podnośnik unosił ramę o 10 cm wyżej ( 90 cm ) Comapct nie miał też tylnych szyn do mocowania dozera.

Obecnie Mark jest już w 6-tej generacji. W ofercie Car-o-liner jest też wielka rama Benchreck z mocowanymi najazdami ( ale to nadal rama nie płyta ) mała rama Qick i podnośnik udający ramę SPEED.

Elektroniczny System pomiarowy ( Car-o-tronic ) z suwakiem bije na głowę swoich renomowanych konkurentów ( Blakhawk, Cellette,Autorobot i Chieff ) ...

Natomiast ramy Car-o-liner to relikt ubiegłej epoki. 20 lat temu rewelacja ... dziś tylko dla Dinozaurów blacharstwa samochodowego. ;)

W wersji MARK6 to obecnie absolutne gó...o ... Wygląda tak jakby ją produkowano w Tybecie u źródeł Jangcy, a potem obkładano bambusem i spuszczano do ujścia 6300 km dalej ;) Która nie zatonie i przejdzie przez wielkie tamy to trafia do kontenera i ... do sprzedaży :glupek:
_________________
Chcesz wiedzieć więcej ?
projekter@projekter.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne