Wysłany: 23-04-2013, 11:55 Felgi po malowaniu duży baran
Witam. Widzę że był już podobny temat ale mam troszkę inne pytanie:)
Podczas malowania felg było ok 16 stopni. Kompresor mam 50L, pistolet HP.
Baza ładnie wyszła ale lakier bezbarwny ma bardzo dużą skórę, malowałem raczej na zbyt niskim ciśnieniu. I teraz pytanie do was. Czy trzeć papierami wodnymi 800-2500, a następnie polerka ale felgę raczej ciężko się poleruje ( mówię o aluminiowych), Czy może zmatowić i wygładzić lakier bezbarwny, odtłuścić i prysnąć jeszcze raz samym bezbarwnym? Mogę tak zrobić?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Nigdy nie wiem w którą stronę kręcąc zwiększam/zmniejszam ilość materiału. Podczas wkręcania chyba zwiększa się skok spustu albo na odwrót. Jak już wszystko wyschnie zlewkę mogę zetrzeć papierem wodnym 800 potem ---->2000 i polerka:)?
Zależy jaka jest duża. Przy małych, jakie się mogą trafić wystarczy przejechać 2 k, potem 2,5 k i polerka. Przy dużych jeżeli zaczynasz już od 800, to rób płynne przejścia między gradacjami, tzn. 1000 1500 2000 itd. tak, aby po większym papierze zacierać rysy mniejszym.
Wlej sobie do pistoletu trochę rozcieńczalnika nitro i popróbuj różnymi pokrętłami nastawiać pistolet. Oczywiście miej na uwadze, że lakier bezbarwny jest gęstszy/ma większą lepkość od nitra.
Mam do Was takie pytanie. Po malowaniu żeby uzyskać dobry efekt matowi się element papierem wodnym. Powinno to być 800--->...>...>2500 czy może tylko 2000-->2500.
Po jakim czasie po malowaniu można trzeć papierem po elemencie?
Musisz zadawać pytania które są wałkowane n razy na forum?
1. Jeśli lakierujesz w dobrych warunkach nie trzeba wcale matować i polerować.
2. Pomyśl sobie jakiej grubości jest warstwa bezbarwnego i wtedy sam sb odpowiesz.
3. Karta techniczna lakieru i utwardzacza czasy schnięcia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum