lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
małe pistolety lakiernicze
Autor Wiadomość
żółwik
Wymiatacz


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 157
Skąd: ze slaskich granic
Wysłany: 18-12-2011, 18:48   małe pistolety lakiernicze

znalazłem na allegro małe pistolety lakiernicze, mozecie napisac do czego najleiej je uzywac? czy przydaje sie taki pistolet na warsztacie? jak mozecie to dajcie jakies modele godne polecenia. Dzieki
_________________
sory za głupie pytania jestem amatorem!!! ale lubie malowac :-)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
tomash
Maniak forum


Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 595
Punkty: 9/7
Skąd: pomorskie
Wysłany: 18-12-2011, 19:47   

żółwik napisał/a:
pistolety lakiernicze, mozecie napisac do czego najleiej je uzywac?

Najlepiej się nadają do zaprawek... ;]
_________________
tomash
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Deca-Durabolin
Klubowicz



Pomógł: 11 razy
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 1313
Punkty: 28/35
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 18-12-2011, 20:27   

Sata minijet itp.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Simon32
Bywalec


Wiek: 38
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 48
Skąd: Zgierz
Wysłany: 19-12-2011, 19:50   

Do rozpucha do cieniowania też się sprawdzi oraz do lakierowania małych elementów lub o skomplikowanych kształtach żeby każdy zakamarek domalować.
_________________
www.simons-garage.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
PROJEKTER
Ekspert



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 3134
Punkty: 106/7
Skąd: ... z przyszłości
Wysłany: 21-12-2011, 11:13   

mini Jet 3000 SATA ... to najlepszy sprzęt dla każdego amatora z małym garażem i malutką sprężarką.

Aż dziwne że nikt o tym wcześniej nie wspomniał Panom amatorom ;)