lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Manta B "STEPPAN" BY dioboł
Autor Wiadomość
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 23-03-2011, 08:59   Manta B "STEPPAN" BY dioboł

Witam chciałbym po krótce przedstawiac mój projekt moze komus sie przyda lub ktoś wspomoże jakąs dobra radą .
Opel Manta 82r. silnik standard 2.0 przeżarte podłuznice, podłoga i pare innych detali, szerzej jest to opisane tutaj
http://www.mantaclub.pl/f...opic.php?t=8008
http://www.opelomegaforum...php?f=36&t=7955
po zakupie troche manta stała u kolegi a ja zbierałem wiedze , potem nadszedł czas na :
-Piaskowanie ( wiem miała zostac zaraz po piaskowaniu zapodkładowana ale wtedy jeszcze o tym nie wiedziałem i ufałem ślepo pewnym "lakiernikom " wiec prosze bez głupich komentarzy bo i tak przed lakierem pojedzie jeszcze raz do piachu )
-spawanie podłuznic podłogi a własciwie zrobienie na nowo
-rozebranie auta dawcy Omegi A 3.0 24 V
-powikszenie sciany grodziowejj i tunelu na przyjecie tego kloca
-dorobienie mocowani skrzyni beigów + skrócenie mocowania drążka bo biegi wychodziły prawi na tylnij kanapie ;P
-wzmacnianie wachaczy
-przekładka zacisków na wieksze tarcze 296mm wentylowane
-podmiana z tyłu zamiast bębnów tarcze + zaciski
-piaskowanie wszystkich detali + malowanie proszkowe
-wykonanie klatki bezpieczenistwa wg. załacznika J
-remont totalny silnika + głowicy nie było za tanio :(
-wstawione reperaturki na tył oraz progi
-przespawania miski olejowej o 180 stopni bo kolizja była z półkołyską
-wykonanie hydraulicznego recznego ale nie wiem czy działa i czy bedzie montowany
-wykonania totalnie całego wnetrza we floku w jednolitym kolorze
-wypiaskowanie i pomalowanie proszkowo tylniego mostu
-wykonania drażka Watta w zamian za drażek Parhanda

ZAKUP
amorów KONI , przedni pas STEPPAN ( dość unikatowy ) kubełków , pasów szelkowych, spreżyn sportowych , maska błotniki z laminatu, tarcz hamulcowych 296mm wentylowane, przednigo zderzaka Steppan , łozysk na tylni most 700 zł , dorobienie tulei poliuretanowych na całe auto wraz z półkołyska, felgi BORBET E 16x9 +opona 195x45

No i wszystkie fotki mam nadzieje że serwera wam nie zapcham :) w razie pytan postaram sie pomóc,wszelka konstruktywna krytyka jest jak najbardziej na miejscu i jesli pozwolicie i was to zainteresowało bede uzupełniał na bierząco ten wątek























































































































































_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Wyświetl szczegóły
Greg
Klubowicz



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 741
Punkty: 25/2
Skąd: śląskie
Wysłany: 23-03-2011, 10:19   

super projekt :D Robiłem podobne RE/konstrukcje i wiem ile to pracy ;) Cieszę się, że są ludzie z pasją i robią takie "przeszczepy" :P :)
Pytanko- te błotniki z laminatu robiłeś sam czy gdzieś kupiłeś ?? Powodzenia w dalszej pracy ;)
_________________
Live is 2 short 2 be slow.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
n-man
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 51
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: białystok
Wysłany: 23-03-2011, 11:13   

mega mega! bez kompromisów patrze, a co to za drążki na dyfrze?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 24-03-2011, 09:04   

Greg napisał/a:
super projekt :D Robiłem podobne RE/konstrukcje i wiem ile to pracy ;) Cieszę się, że są ludzie z pasją i robią takie "przeszczepy" :P :)
Pytanko- te błotniki z laminatu robiłeś sam czy gdzieś kupiłeś ?? Powodzenia w dalszej pracy ;)

Dzięki , jak mozesz zapodaj jakies link z twojej pracy lubie takie rzeczy ogladać , błotniki były kupowane
n-man napisał/a:
mega mega! bez kompromisów patrze, a co to za drążki na dyfrze?

to na dyfrze to jest własnie drążek Watta , przy obniżonym zawieszenieu zwykły drążek panharda potrafi wysunąc most nawet o 2 cm w przypadku Manty w prawą strone , oczywiscie mozna by to zlikwidowac dajac zwykła śrube rzymska na parhanda co jest dobrym rozwiazaniem lecz nie najlepszym , ponieważ przy jakims wiekszym szaleństwie , lub nawew na przejeżdzie na tz śpiącym policjancie zawieszenie sie ugina i znów powoduje lekie wysuwanie sie w bok , co przy drazku Watta nie mam miejsca.
Tak po krótce Watt trzyma most cały czas w osi do silnik
_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Vauxhall
Wymiatacz



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 198
Wystawił 3 punkt(y)
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 24-03-2011, 10:30   

Elegancki projekt, ale po co ta klatka bezpieczeństwa... Ja bym go odrestaurował i zostawił w serii. Jedynie jakieś poprawki mechaniczne, czy np. ten swap na C30SE :D

A jak lubisz oglądać takie historie odnowy aut to łap:







Można znaleźć wiele innych, ale te filmiki są zawaliście zrobione i na mnie zrobiły niezłe wrażenie, mogę to oglądać bez końca... :)

Pozdro i wytrwałości życzę, bo przyda się...

Jeszcze to:

http://www.youtube.com/us...u/6/Gyu1DSnHHhI

http://www.youtube.com/us...u/5/aeD-23Go7AI

http://www.youtube.com/us...u/7/qhaxLCt1F_E
Ostatnio zmieniony przez jacklack 24-03-2011, 10:47, w całości zmieniany 3 razy  
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 24-03-2011, 12:06   

Klatka jest dla poprawy mojego bezpieczenstwa jakos poprostu lepiej sie z nią czuje , bo jak spawałem ten tunel to jakies taki liche mi sie to wydaje wiec odpukac jak ma mi wpasci te 250 kg do środka to wole zeby była , a przy okazji chciałem sie sprawdzic czy potrafie .
co do Omegatora to znam z forum opelomegaforum.pl i juz widziałem kiedys fajny projekcik
a dla zainteresowanych którzy chca sie dowiedziec co to znaczy ratowanie auta przez duze R zapraszma tu 800 zdjec ale naprawde warto i to dopiero robi wrażenie
http://www.mat.fi/n_index...aturbotc35&g=13
_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
n-man
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 51
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: białystok
Wysłany: 25-03-2011, 01:21   

tylko nie rób go na takigo jak ten zolty na zdjeciu :) a te same felgi mialem kupic ostatnio z allegro 17' za 650zł były z oponkami :) to nie są te same? hehe
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 25-03-2011, 10:05   

n-man napisał/a:
tylko nie rób go na takigo jak ten zolty na zdjeciu :) a te same felgi mialem kupic ostatnio z allegro 17' za 650zł były z oponkami :) to nie są te same? hehe

Jak nie rób go na takiego , chodzi ci o kolor ?? nie no bedzie inny , ale jesli Ci chodzi o konstrukcje, bedzie dokładnie taka , to jest własnie orginalny STEPPAN czyli przedni pas z światłami i zderzak co dokładnie masz na mysli ??
Jesli chodzi o felgi to nie bo moje są 16" i kupowane były z rok temu

[ Dodano: 25-03-2011, 10:58 ]
Jako że alternator orginalnie wraz z mocowaniem i napinaczem paska wielorowkowego w tym silniku jest po prawej stronie i wchodził w kolizje z podłużnicą pozatym uważam że rozłożenie osprzetu (masy) przy tym silniku jest lekko niekorzystne ( ciezkie żeliwne kolektory wydechowe + alternator + mocowanie z napinaczem ) wszystko jest na jednej prawej stronie oraz z myślą o byc może przyszłych modyfikacjach :czarownica: :czarownica: :czarownica: , postanowiłem przełozyc go na lewą strone , co dodatkowo pozwoliło mi napinać pasek wielorowkowy samym alternatorem . Może komuś sie przyda Pozdrawiam


_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
n-man
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 51
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: białystok
Wysłany: 25-03-2011, 11:55   



chodzi mi bardziej o tą maske, dokładnie o wloty i ten rysuneczek :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 25-03-2011, 22:13   

Noooo panie kolego. Ja już zacieram powoli ręce i czekam aż to twoje autko znajdzie sie u mnie na placu i będę je upiększał :)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 26-03-2011, 08:55   

n-man napisał/a:


chodzi mi bardziej o tą maske, dokładnie o wloty i ten rysuneczek :)


Zdjecie mojej maski masz gdzies powyżej ma jeden szeroki wlot na środku , i bedzie w jednolitym kolorze bez żadnego rysuneczku :) wiec możesz sobie to jakoś wyobrazić i powiedzieć co myslisz o taki rozwiazaniu , co do maski na tym zdjęciu to jest to tak zwana VIVA średnio mi sie podoba ale swoje kosztuje bo to tez robił jakis nadworny tuner opla (matting , lexmaual nie pamietam ) tylko nie potrawie znaleźć na ebay-u niemieckim

madmax napisał/a:
Noooo panie kolego. Ja już zacieram powoli ręce i czekam aż to twoje autko znajdzie sie u mnie na placu i będę je upiększał :)


Ty juz może sie nie wypowiadaj ;) , od trzech dni prosze cie żebyc mi napisał co mam pobrac z roboty zanim mnie wywalą a tu dalej cisza :biczuje: :biczuje:
_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 26-03-2011, 13:16   

No bo ja zapracowany chłopak jestem. Ja ci już wszystko pisałem to ty tak zapamiętałeś :killer: :)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 28-03-2011, 16:18   

jako że króciec z chłodnicy , czujnik wentylator, oraz drążek stabilizacyjny ładnie koliduja jak nie z mocowaniem to z obudową rozrządu , a konkretnie filtrem oleju oraz pompa oleju , już nie wspominając że ją lekko stuningowałem przez co się wydłużyła o kolejny 1 cm tak wiec trzeba było jednak opuścic drążek









_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
online
Maniak forum



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 963
Punkty: 10/10
Skąd: Śląsk
Wysłany: 09-04-2011, 23:55   

madmax napisał/a:
Noooo panie kolego. Ja już zacieram powoli ręce i czekam aż to twoje autko znajdzie sie u mnie na placu i będę je upiększał :)


No to zrób dobrze, bo jak będe je widział na naszych drogach, to nie omieszkam mówic kolegą czy znajomym: ooo, ten wóz robił Mad, zapeleniec od klasyków :nono: ;)

Nie ma co, fura mi się podoba, tylko zrobić jak się patrzy ;) Dużo modzisz widać, powodzenia.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 10-04-2011, 09:41   

diobol, Byłeś u Stefana dzisiaj?? Jak sie czuje :D HAHAHA musisz troche wydzierżawić czasu pokończymy reszte. ;]
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 10-04-2011, 11:45   

online napisał/a:


Nie ma co, fura mi się podoba, tylko zrobić jak się patrzy ;) Dużo modzisz widać, powodzenia.

A dziekuje no cos tam robie bo lubie ogólnie odpręża mnie to ;) ;)
madmax napisał/a:
diobol, Byłeś u Stefana dzisiaj?? Jak sie czuje :D HAHAHA musisz troche wydzierżawić czasu pokończymy reszte. ;]

nie dopiero będe a Ty wizyte u mieczysława zaliczyłec :PP , a co do czasu , to spoko cos pokombinuje wszystko powoli a tu porcja kolejnych nowości
.... no to lecimy
Zrobilem mocowanie chłodnicy na odbojnikach gumowych drzwiowych wraz z górnymi mocowaniami ....



... potem przeszed czas na konkretna wichure i na upartego zmiescił bym go bez wycinania poprzecznego wzmocnienia miedzy podłużnicami ale zaważyła niemiła niespodzianka i poszło do wyciecia wstawienia profila i załatwani dziury , ogólnie jestem zadowolony zrobiło sie duzo miejsca i narazie nie ma tragedii , jak to niektórzy straszyli







No i założyłem felgi i przy ET30 9" zaliczyłem kolejna niemiła niespodzianke felga ociera o amortyzator , teraz pytanie czy dawac dłuzsze szpilki i dystanse , czy (co bedzie raczej trudne ) szukać dwóch felg węższych na przód oczywiscie w tym samym wzorze jak by ktos miał prosze dac znać .Pozdrawiam i do nastepnego :twisted: :twisted:
_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 10-04-2011, 13:15   

Daj dystans 4-5mm na przód.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 10-04-2011, 18:07   

michalLbn napisał/a:
Daj dystans 4-5mm na przód.

Obawiam sie że to bedzie za mało bo felgi jeszcze nawet nie sa przykrecone na max( nie dochodza do piast ) a juz gniota amortyzator , a grubszy dystans i wydaje mi sie ze moge wyjsc poza błotniki no nic zobaczy sie
_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 05-05-2011, 21:03   

Po kolei
pospawały sie kielichy z obu stron , i zostały wyszlifowane


zostały spasowane wstępnie drzwi, błotniki maska oraz wykonane mocowania zapinek

no i jeszcze troche ale tu juz musze kogos przedstawiac , co niektórzy już go znaja
Tomka alias Madmax bądz jak kto woli Max chyba sie nie obrazi , a wiec Max to artysta rzeźbiarz , musze go to nazwac bo powiedzenie "blacharz-lakiernik" jest tu conajmniej nie na miejscy , a dlaczego a no dlatego :twisted:









chłopak robi mi jakies urządzenie na biegu
chyba spoter to sie zwie na szybko z mojego miga i kawałka dwóch rurek ,
w ogóle nie wiem o co kaman , po czym wyciaga mi jakies wgniecenia itp....


....i cynujemy dalej
docelowo obie tylnie reperaturki , progi szyberdach zosatał zaspawany i pocynowany i przednie kielichy





A teraz mała ankieta (dziadku do dzieła ;) ) który przód lepiej pasuje
do mojej koncepcji ??Sprawa dosc kontrowersyjna ale nikt mnie nie przekona że na pierwszym foto wyglada lepiej



jak by to delikatnie powiedzieć front z laminatu nie dosc ze miał cała spekana szpachle to i za Chiny Ludowe nie chciał sie spasowac z reszta

jakis krzywy no brak słów , wtedy usłyszałem słowa "zrobimy nowy , z pianki " <bez komentarza> Max dla mnie jestes kozak :)





raptem 6 kg kitu, 4 puszki pianki i troche siatki podtynkowej
i narodziła sie piekna prosta forma do stworzenia
nowego frontu z laminatu





tak to by było na tyle z nowośc
_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 05-05-2011, 22:25   

No i panie kolego jest GIT
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
online
Maniak forum



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 963
Punkty: 10/10
Skąd: Śląsk
Wysłany: 05-05-2011, 22:37   

No Mad jest przekolo :taniec: :spoko:
Gdzie tak działacie? Na BTM? To wpadnijcie kiedys na browar :)
Mnie sie fura zajebiście podoba, dużo modów, wiem ile to kosztuje, zwłaszcza czasu zapalu i determinacji. `To 3 rzeczy, które ciężko zmaterializować. Gratki
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 14-05-2011, 20:11   

online napisał/a:
No Mad jest przekolo :taniec: :spoko:
Gdzie tak działacie? Na BTM? To wpadnijcie kiedys na browar :)
Mnie sie fura zajebiście podoba, dużo modów, wiem ile to kosztuje, zwłaszcza czasu zapalu i determinacji. `To 3 rzeczy, które ciężko zmaterializować. Gratki

Powiedz gdzie to może wpadniemy ;) , no a pracy rzeczywiście wiele

_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
wsmpw
Stały Bywalec
Paweł


Wiek: 34
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 72
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: Pabianice
Wysłany: 14-05-2011, 22:09   

co to za bramka co na niej koc wisi?
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 15-05-2011, 12:02   

wsmpw napisał/a:
co to za bramka co na niej koc wisi?


To za mną chodziło odkąd mam mante ,no to se zrobiłem próby jeszcze nie zrobiłem ale jestem pełen nadziei , tu dwa linki co to potrafi
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related





ostatnie puzzle które sobie układam na ścianie , bo nie ma już powoli gdzie :-( :-(
No i obiecana próba co prawda tylko karoseria z zawieszeniem , bez szyb, drzwi , silnika i skrzyni , ale nie majac kanału lepsze takie coś niż nic





_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
wsmpw
Stały Bywalec
Paweł


Wiek: 34
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 72
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: Pabianice
Wysłany: 15-05-2011, 12:47   

no pięknie sam robiłeś ? skąd te siłowniki wziąłeś jak wysoko się podnosi tłok?muszę sobie w kanale taki lewarek zamontować ale twoje rozwiązanie też piękne ;)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 15-05-2011, 18:41   

wsmpw napisał/a:
no pięknie sam robiłeś ? skąd te siłowniki wziąłeś jak wysoko się podnosi tłok?muszę sobie w kanale taki lewarek zamontować ale twoje rozwiązanie też piękne ;)

Tak sam wszystko zrobiłem , siłownik kupiony z allegro najczesciej stosowany do żurawi wyciagania silników. po rozłozeniu ma ok 1m chyba nie pamietam
_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
resko
Stały Bywalec


Wiek: 44
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 71
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 15-05-2011, 19:36   

Piękna sprawa
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 25-05-2011, 20:01   

przeróbka sprzegla na hydrauliczne po mojemu , nie chciałem dziurawic już sciany grodziowej wiec poszłem w drugą strone, może komuś sie przyda . zastosowana pompa to orginał z omegi 3.0 reszta na fotkach











_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 25-09-2011, 11:29   

żeby nie było że nic nie robiłem ,tylko winni sie tłumacza ale oto powód czemu to wszystko tak wolno idzie ;)
Jesli komus to przeszkadza w tym temacie prosze wyrzucić








no i sie zaczeło
wstepne plany co do sarenki
idziemy na ful orginał żadnych swapów ,modyfikacji ewentualnie lekkie ulepszenie tego co fabryka zrobiła
czyli zamaist zwykłych prętów , pręty z nierdzewki , podobnie z parapetami
piaskowania , ocynkowania, moze kateforeza















_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 26-09-2011, 21:17   

Super! Gratuluję podejścia do syreny!
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 01-10-2011, 20:48   

michalLbn napisał/a:
Super! Gratuluję podejścia do syreny!

Dzięki
A teraz wracamy juz do Manty









_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
pusty24
uzależniony od forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 371
Punkty: 4/5
Skąd: nowe brzesko
Wysłany: 01-10-2011, 21:17   

skad masz czas na to wszystko?
zazdroszcze

godne podejscie do sprawy
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 02-10-2011, 09:21   

HAHAHA jak on mi powiedział ile na to czasu poświęca to stwierdzam ze jest hardcorem. Ale to szczegól. :D Ale podobno jak sie robi po malutku kawalkami to robota 100% razy lepsza niż jak wszystko na HURAAAAAAA
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 02-10-2011, 21:06   

pusty24 napisał/a:
skad masz czas na to wszystko?
zazdroszcze

godne podejscie do sprawy

No właśnie z tym czasem to nie jest za kolorowo , ten wydech robiłem 5 tygodni a dlaczego ,Max wie to racja
A no dlatego że z moją lepszą połówką mam uzgodnione jedno wyjscie na garaż w tygodniu i to też dopiero jak wywiąże sie z moich ojcowskich obowiązków ( kąpiel ukochanej córeczki ) czyli ok godziny 20 a że garaż jest pod czyimś mieszkaniem to hałasować ( krzesać iskry i walić młotkiem ) moge tylko do 22 a potem to już "cichutka robota " , no i tak to sie ciągnie małymi kroczkami ale ja cierpliwy i uparty jestem ,temat Manty już sie ciągnie 3 rok ,ale mysle ze jak lakiernik nie da ciała, a nie powinien bo sprawia wrażenie konkretnego gościa ;) to na Euro 2012 wyjedzie
_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 03-10-2011, 08:32   

diobol napisał/a:
temat Manty już sie ciągnie 3 rok

no to prawie jak Kazimierz ;)
diobol napisał/a:
jak lakiernik nie da ciała, a nie powinien bo sprawia wrażenie konkretnego gościa

a kto to ??? :D
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jaco1509
Użytkownik


Wiek: 33
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 9
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-10-2011, 16:29   

Tą wełnę to Ci kolego wydmuchnie za parę kilometrów. Zeby tego uniknąć, wystarczyło okręcić rurę perforowaną wełna stalową, jak najciaśniej się da, potem mocno okręcić drutem i na koniec wełna mineralna. Tak się robi przelotowe tłumiki w motocyklach i na prawdę długo wytrzymują.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Ryba
Klubowicz
gówniash



Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 1194
Punkty: 19/16
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-10-2011, 19:48   

Ano właśnie, u mnie też rowerek się robi już pół roku, nie to co kiedyś, są już inne obowiązki, ale mimo wszystko JA nie żałuję ;]
_________________
PSIK ! Do nory...
Oł maj gad !
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 07-03-2012, 16:39   

Omega A 2.0 w koncu sie udało
tym samym uniknę cięcia i spawania półosi



_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 07-03-2012, 21:19   

Ładna szperka. Zacieśniasz?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
diobol
Bywalec



Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 32
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Bytom
Wysłany: 09-03-2012, 20:55   

michalLbn napisał/a:
Ładna szperka. Zacieśniasz?

Nie rozłożyłem tylko w celach dydaktycznych , przeczyszczenia , oraz wykasowania luzów żeby spinała jak fabryczna , ale okazało sie ze nie trzeba
_________________
...razem idziemy,razem giniemy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne