Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 246 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: Digernes NO
Wysłany: 27-02-2011, 12:05 Moja galeria
Mini Van, samochodzik był cały lakierowany kilka miesięcy temu tylko ktoś niedokładnie szpachlę wyprowadził, więc właściciel postanowił go jeszcze raz pomalować. Mini jest prawie całe w szpachli, tylko lewy przedni błotnik był w miarę "prosty". Lakierowany będzie cały w środku i na zewnątrz, co do koloru to jeszcze nie wiem jaki będzie ale przypuszczam że zostanie taki sam czyli zielony dookoła i czarny mat na masce i dachu.
Zdjęcia robione telefonem więc jakość kiepska ale postaram się załatwić jaki aparacik następnym razem.
[ Dodano: 27-02-2011, 14:32 ]
Jak za dziecka po raz pierwszy zobaczyłem takiego, to już wiedziałem, że nie golfy i bmki ze spojlerami, tylko takie auta mnie kręcą
Robicie tylko takie fury?Czy współczesne również?
Fajny kompresor macie. Jak miałem 6 lat, to ojciec też takiego miał, 6000 l/min. wydajnosci, jak oscylacja w pneumacie na nim chodzila, to węże rozrywalo pamiętam.
Pytanie ogólnie do wszystkich.
Jak macie takie własnie niedokładnie wyprowadzone powierzchnie to jak działacie. Nakładacie cienką warstwę wykończeniówki na całość i heblujecie ? Czy jakoś inaczej ?
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 246 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: Digernes NO
Wysłany: 27-02-2011, 17:43
ja zrobiłem na tym mini taki eksperyment można powiedzieć, dotyczy to tylnych błotników, prawy poszedł prawie cały w szpachlę wykończeniową a lewy po prostu zacząłem heblem pneumatycznym, później ręcznym i tylko go docierałem - bez szpachli (tylko w paru miejscach gdzie bez szpachli się nie obeszło), w trakcie docieranie lewa i prawa strona wyszła tak samo tylko chciałbym dodać że samochód jest w 100% w szpachli (w niektórych miejscach nawet 6-7mm) więc śmiało dało radę dotrzeć bez szpachlowania:P
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 27-02-2011, 18:47
Dawid,
Jak sie pracuje heblem pneumatycznym???
Porównując do normalnego ręcznego???
Moze pracowałes elektrycznym i który byś radził???
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 246 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: Digernes NO
Wysłany: 27-02-2011, 19:12
elektrycznym nie pracowałem, w porównaniu do ręcznego to na pewno skraca czas pracy ale wydaje mi się że ręcznie można dokładniej wyprowadzić szpachlę, pneumatycznym zawsze na początku szlifuję i potem poprawiam ręcznym, na mini proces wyglądał następująco: szlif na heblu pneumatycznym P80, docieranie ręcznym blokiem P120 Autonet, znów docieranie P240 Autonet i na końcu P320 na maszynie oscylacyjnej.
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 246 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: Digernes NO
Wysłany: 27-02-2011, 22:49
VW
Zdjęcie007 (2).jpg cały piaskowany, malowany i prawie wszystkie części nowe.
Plik ściągnięto 784 raz(y) 347,54 KB
Zdjęcie009 (2).jpg
Plik ściągnięto 636 raz(y) 416,64 KB
P250211_0806[01].jpg A tu mi szef niespodziankę zrobił, powiedział że chyba za dużo rozpuszczalnika do klaru dał:) i sie spytał czy nie da rady wypolerować.
Plik ściągnięto 812 raz(y) 112,13 KB
Zdjęcie0116.jpg I jeszcze Super 7, zmiana na biały kolor.
Plik ściągnięto 804 raz(y) 72,39 KB
P250211_1348[02].jpg Następne mini czeka w kolejce ale to dam foty z przygotowania może za tydzień bo prędzej nie ma czasu się za niego zabrać
Plik ściągnięto 470 raz(y) 176,5 KB
Zdjęcie0070.jpg Escort MK1, samochód pokazowy, będzie gdzieś tylko stało, a szkoda bo pod maską 1700 Super Sprint:)
Prace bardzo ładne, ale jak zobaczyłem jaki maras poszedł na dywaniki w tym Garbusku, to normalnie aż mnie zatkało Piękny środek a tu takie coś... wystarczyło coś podłożyć i po sprawie Co do pięknych fali to szefo sie postarał
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 246 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: Digernes NO
Wysłany: 28-02-2011, 19:18
do tego garbuska to nawet nie wsiadałem, szefo nim przejeżdżał, był tak niski że zawisł na 3 centymetrowym progu ze śniegu przed garażem:) i do tego miał taki wydech że w środku właściciel do jazdy zawsze miał te zatyczki douszne, widać je na tym zdjęciu (są w rogu przedniej szyby - pomarańczowe)
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 246 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: Digernes NO
Wysłany: 26-04-2011, 18:01
kolejny garbus, był malowany 16 lat temu i od tamtego czasu nic z lakierem nie było robione, co najlepsze tylko w 3 miejscach znalazłem rdzę i to tylko z powodu odbicia lakieru. Będzie lakierowany tylko z zewnątrz, środek jest w bardzo dobrym stanie.
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 246 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: Digernes NO
Wysłany: 16-05-2011, 19:28
VW ciąg dalszy, tak długo to trwa bo robiony tylko z odskoku, akurat dziś miałem trochę wolnego czasu i podkładem go prysłem
P160511_1316.jpg
Plik ściągnięto 448 raz(y) 216,92 KB
P160511_1340.jpg Na wszystkie miejsca przeszlifowane do blachy i na szpachlę poszedł podkład antykorozyjny - jedna zamknięta warstwa, następnie podkład wypełniający na 2 pełne warstwy
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 246 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: Digernes NO
Wysłany: 09-07-2011, 14:23
pytanie dla wszystkich, czy ktoś takiego rollsa kiedyś lakierował? chodzi mi dokładnie o wszystkie drzwi, czy jest dużo roboty żeby je zdemontować, czy są wtyczki w słupkach czy trzeba tapicerki zdejmować i całą elektrykę wyjmować z drzwi?
auta piekne jak beda ukonczone to z pewnoscia beda piekniejsze zyczyc tylko zapalu do dalszej pracy. mam nadzieje ze sie spotkamy na jakims zlociku jak ja swoje dokoncze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum