lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Jestem początkujący-prosze o rade
Autor Wiadomość
MATI
Użytkownik


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 9
Wysłany: 15-04-2009, 21:38   Jestem początkujący-prosze o rade

Witam wszystkich władców kolorów.

Jestem początkujący a tak naprawde to jestem mozna powiedziec laikiem w sprawach lakierniczych,mam na koncie tylko 3 auta i do tego grzecznie mówiąc nieładnie pomalowane.
W tej chweili przygotowywuje swoje auto do sezonu,wszystko juz mam,pozostało tylko polakierować.
Musze polakierować 3 elementy pełne(maska+dwa błotniki tył) i kilka elementów na "odcięcie".
W tej chwili mam już wszystko poszpachlowane,chce teraz położyć jakiś wypełniacz też nie wiem dokładnie jaki i prosze Was o pomoc.
W następnym etapie jako ze kolor auta to AlpinWeiss IIchciałem położyć białe podkład,następnie troche go zmatować i położyć trzy warstwy bazy + trzy warstwy klalu.
I teraz zaczyna sie najgorsze bo prawdopodobnie nie mam pojecia o tym co chce zrobic tzn.pomóżcie.
Jakim pistoletem najlepiej kłaść baze,jakim cisnieniem,jak dobrać proporcje lakier-utwardzacz,jakie odległości czasowe stosować podczas nakładania bazy a pozniej klaru.

Pomóżcie,jestem zawzięty i całe auto robiłem sam więć i to chciałem sam zrobić,nikt w moim miescie niec hce nic mówić,ja rozumiem tajemnica ale nawet wskazówek nikt mi nie podał,w sklepach lekko sie ze mnie wysmiewają.Dziwne.

Prosze o porade.

pozdrawiam
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 16-04-2009, 13:26   

MATI napisał/a:
i kilka elementów na "odcięcie".


Nie radził bym Ci lakierować na odcięcie ,lepiej wycieniuj elementy przyległe będziesz miał pewność że nie będzie różnic między nowym a starym lakierem i być może unikniesz dodatkowej pracy

MATI napisał/a: