Witam
Dziewczynie w ASO Suzuki uszkodzono samochód. ASO zobowiązało sie do wymiany błotnika na nowy. Oglądając auto do odebrania z miernikiem lakieru zastanowiła mnie jedna rzecz.
Grubośc lakieru na elementach fabrycznych jest 80-100um, na malowanym błotniku 280 um.
Czy mozliwe, aby taką grubośc dało lakierowanie fabrycznie nowego elementu ?
Czy podkład plus lakier może dac taką grubośc ?
Dzięki za pomoc
Rafał
no trochę dużio... chyba coś panowie przykombinowali w tym ASO, nie ładnie.
a ten miernik to po co ? spodziewałeś ze ze tak zrobią bo jak byś mi przylazł z takim miernikiem odebrać auto to bym buta zasadził w ten błotnik i kazał ci spier....
z tym ze ja jak mówię ze wymieniam to wymieniam a nie lece w kulki jak ten serwis heh
No to chłopaki w ASO tym razem się nie postarali ..albo faktycznie nie wymienili tego elementu i naprawili go, albo lakierowali nowy element dwa razy, bo powiedzmy za pierwszym razem nie wszedł kolor jak należy, lub cokolwiek innego, ale przy tym złożeniu grubość warstwy nie przekroczyłby 200µ, tak więc można złożyć i obstawić tą pierwszą opcję...
Średnio przyjmuje się grubość warstwy 140µ
Grubości podwarstw i warstw wierzchnich przy naprawach nowych elementów przedstawiają się mniej więcej tak:
Grunt Epoksydowy 25-30µ (bez szlifu)
Podkład Akrylowy 25-30µ (bez szlifu)
Baza 15-25µ (w zależności od systemu)
Lakier bezbarwny 50-60µ
Dziekuje wszystkim za informacje. To_mas, gdybym mial zaufanie do tego ASO nie robilbym ceregieli. Jednak lektura netu dawałą podstawę do takiego podejrzenia i jak widzę sie potwierdziło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum