Wysłany: 06-12-2010, 20:09 srebran baza -> baran -> jak tego uniknąć
Bedę miał sporo do lakierowania w srebrze konkretnie to LB7Z a zawsze na większych powierzchniach jak drzwi mam problem z dobrym położeniem srebrnej bazy :/
jak kłaść by nie zrobić barana ?? mocniej rozcieńczyć ? podnieść ciśnienie na pistolecie ?
_________________ gg 6794125
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 06-12-2010, 21:15
To_mas,
Co proszę???
Sata 3000 i baran na bazie bo srebrna ????
Macki mi opadły.....
Jak to zrobic???
Cisnienie zalecane czyli 2-2.5 (masz rpka, pamietam)
Materiał na maxa, żywica na przejście , najlepiej cały element ponoć (ja robie bardziej tam gdzie przejscie)
Sata zrobic barana to trzeba byc spod znaku barana ... hehe.
Co proszę???
Sata 3000 i baran na bazie bo srebrna ????
Macki mi opadły.....
heh nie no bez przesady saty używam tylko do bezbarwnego :P z takim zamiarem ją kupiłem i tego sie chce trzymać ale w tym wypadku chyba jednak będzie konieczne jej użycie bo nie chce się męczyć z tym srebrem tylko je ładnie położyć tym bardziej ze to moje auto :P
mkautos napisał/a:
(masz rpka, pamietam)
Sata wymiata w bezbarwnych a chciałem kupić lepszego guna do bazy ale .... poszła kasa na auto więc wydatek musi poczekać.
_________________ gg 6794125
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 07-12-2010, 10:35
To_mas napisał/a:
a chciałem kupić lepszego guna do bazy ale
To czym nakładasz baze???
Jak będziesz rpkiem srebro nakładał to sie nie rozpedzaj zbytnio bo chmurki gwarantowane.
jonnesway JA-6111 dysza 1.4
hmm nie rozpędzać sie tzn ?
_________________ gg 6794125
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 07-12-2010, 11:33
Cytat:
hmm nie rozpędzać sie tzn ?
Duża lufa i materiał na maxa to nie jest dobra recepta na sreberko w rp 1.3
Lubi się położyć i dlatego trzeba pilnować aby nie położyć ziarna a sposoby na to jak to zrobic to juz każdy ma swoje.
Jak jeszcze kładłem baze rpkiem to materiał z 3 obrotów (full na pistolecie) to do srebra skrecałem na 2 obroty, lub troche więcej - to juz zależy od bazy i lakiernika.
marcin-, polo 6n
mk2 zostaje, zbyt cenny by sie go pozbywać jak na razie a nikt mi tyle nie da by sie to w ogóle opłacało poza tym szkoda mi go jak cholera bo jak śmigam po zlotach od czasu do czasu to ciężko spotkać mk2 w takim stanie
[ Dodano: 07-12-2010, 22:44 ]
poza tym jeszcze mnie korci żeby tego diesla trochę podciągnąć :P
Bedę miał sporo do lakierowania w srebrze konkretnie to LB7Z a zawsze na większych powierzchniach jak drzwi mam problem z dobrym położeniem srebrnej bazy :/
Tomas lb7z to srebro z flopem niebieskim i dodatkiem zoltego (wpada w złoty)
na szczescie bedziesz robił to konwencja. (czyli baza rzadsza) ale tez musisz uwazac bo jak skopiesz pierwsza i druga warstwe to nie wyjdziesz juz z tego koloru obronna reka i bedzie nie dosc ze cytryna to jeszcze zmienisz odcien tego koloru i w przyszłosci beda problemy z domalowaniem elementów!
urzył bym tez saty na twoim miejscu do tego koloru bo skoro jonnesway JA-6111 dysza 1.4 robi barana to sata 1.3 powinna byc lepsza.
nie wiem jaki producent bazy ale na dzien dzisiejszy to raczej wszystki kładzie sie tłusto, zeby ziarno nie stało i barana nie było.
mkautos napisał/a:
Lubi się położyć i dlatego trzeba pilnować aby nie położyć ziarna a sposoby na to jak to zrobic to juz każdy ma swoje.
mk no własnie chodzi zeby ziarno połozyc a nie postawic.
wez sobie wiecej tej bazy bo jest troche transparetna i sa problemy z kryciem, (jak zostanie ci litr to napewno sie przyda) zalecam podkład taki sam na wszystkich elementach!
jak masz mozliwosc to kup ready mix ze S. Heckera (kolor gotowy z puszki)
jak mi cos jeszcze sie przypomni to napisze.
pozdrawiam!
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 09-12-2010, 09:15
Cytat:
mk no własnie chodzi zeby ziarno połozyc a nie postawic.
A kto pisał o postawieniu, przeciez takie cos to porazka.
Chodzi tylko oto, ze jak przyleje to popłynie i ziarno juz nie będzie położone tylko....
Tomas lb7z to srebro z flopem niebieskim i dodatkiem zoltego (wpada w złoty)
pracuje w mieszalni :P, tak charakterystyczny kolor to znam :P
Cytat:
nie wiem jaki producent bazy ale na dzien dzisiejszy to raczej wszystki kładzie sie tłusto, zeby ziarno nie stało i barana nie było.
oczywiście DP a dokładnie centari 600 pierwszą warstwę zawsze daje lekką 2 mokrą nie wylana....
TeeM napisał/a:
wez sobie wiecej tej bazy bo jest troche transparetna i sa problemy z kryciem,
spoko se dorobie jak mi braknie :P
TeeM napisał/a:
zalecam podkład taki sam na wszystkich elementach!
to rzecz jasna poleci taki vs jak jest zalecany albo najbliższy jaki będę mógł uzyskać
Niestety dopatrzyłem odchodzący klar z drzwi prawych w polo :/ a na tylny błotniku robiłem wgniotkę więc wszystko zdzieram by robota była pewna, a że przedni błotnik tez jest robiony to z 1 strony cały bok będzie polakierowany, z drugiej pewno też bo wstawiam poszycie błotnika tył, z drzwi lewych też odłazi klar więc cieniować na błotnik sie nie opłaca skoro lakieruje tez zderzak przód :P tak ze zapowiada sie w ch.... roboty na dziś skończyłem.
Juto cyknę jakieś foto i wrzucę moze
Ogólnie to będzie to tak ze wszędzie gdzie tylko zauważyłem odchodzący bezbarwny to cały ściągam go z całego elementu, wszystko oddzielę epoksydem przed nowymi powłokami Wszystkie części już mam więc pozostaje tylko robić. - jeszcze będzie z tego auto
aaa to jak wszystko wiesz w tym kolorze to spoko!
Kurde zeby sie nie okazało, ze bez dachu jeszcze całosc bedziesz musiał machnac przez ten schodzacy klar
na klarze tez nie załuj cenowo, skoro autko Twoje!
Zycze powodzonka!
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 572 Punkty: 19/7 Skąd: małopolska KWA
Wysłany: 10-12-2010, 18:00
ona ta klapka jest nie przkr€cona odkręć korek paliwa i tam w gumie jest taki pierścień metalowy,potem troche poszaraj nią i podważ sróbokrętem sa takie zatrzaski proste dasz rady ziomal
wie ktoś jak wyciągnąć klapkę wlewyu paliwa w polo 6n ? 3a od nadkola ją odkręcić czy jak :/
jesli sama klapke bez oslony to tam jest taki drucik ktory amortyzuje klapke, a jesli z cala ta oslona to widoczny powinien byc chyba tors i wtedy trzeba sie troche pobawic zeby to wyciagnac;p
jesli sama klapke bez oslony to tam jest taki drucik ktory amortyzuje klapke, a jesli z cala ta oslona to widoczny powinien byc chyba tors i wtedy trzeba sie troche pobawic zeby to wyciagnac;p
wlasnie torxa nie ma jak w passacie b5
Cytat:
ona ta klapka jest nie przkr€cona odkręć korek paliwa i tam w gumie jest taki pierścień metalowy,potem troche poszaraj nią i podważ sróbokrętem sa takie zatrzaski proste dasz rady ziomal
to musi być to jutro sprawdzę bo lece z podkładem i muszę to wyciągnąć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum