Witam. Przerabiam swoje pukniete audi a4 b6 na RS4 B7 . Auto bylo kupione z ta mysla i powoli dzialam.
Front mam juz skompletownay , wkladam mowy silnik i inne rzeczy powoli dlube.
Mam w tej chwili problem z wyborem podkladu , bazy i bezbarwnego.
Baze znalazlem na allegro daytona grey z audi Rs4 fabryczna . Wiec tutaj mysle ze z glowy.
Lakier jest gotowy do natrysku ( bez rozczienczania ) . Czy 4 litry wystarcza bez komory silnikowej ? Wole zeby zostalo niz zabraklo
Auto cale bedzie do malowania i podkladowania ( no moze bez wnek i dachu ) . Caly przod , drzwi , klapa tylnia , zderzaki , poszycia tylnie sa do wymiany.
Jaki sensowny podklad i klar ? Jak najlepszy stosunek cena/jakosc
Klar moze novol 750 ?
I jeszcze pytanko o podklady antykorozyjne i szpachlowanie Tylnie poszycia beda wymieniane wiec ciecie po slupku i spawanie. chce to jak najlepiej wszystko pozabezpieczac.
Moze i glupie pytanie ale czy na oszlifowany spaw klade najpierw porzadny podklad antykorozyjny czy szpachle ? ( malo mam do czynienia z blacharka a wszedzie "spece" wala szpachle na gola blache :/ )
czytaj praktycznie wszystko jest na forum...
a jesli chodzi o baze to powinno zostac jeszcze duzoooo
podkład reaktywny akrylowy i wtedy szpachel na te łaczenie ale to tez jest opisane na forum!!!!
A i to nie ten dział!!!
Wycinano kiedys szybe i widocznie uszkodzili drutem lakier na dachu nad nia bo sa odpryski i nawet ocynk nie pomogl bo pewnie tez przetarli :/ Jak to najsensowniej naprawic zeby nie uszkodzic wiecej ocynku ? Czy te novola reaktywne sa ok czy szukac lepszych ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum