mam pewien problem, mam troszkę za szerokie opony w E39 i kolega mi powiedział że najlpiej bedzie jak zawinę sobie błotniki. Mógłby mi ktoś z was powiedzieć jak się to robi i czy ktoś z was może coś takiego wykonać na dwóch tylnich błotnikach?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 3834 Punkty: 67/45 Skąd: Zawiercie
Wysłany: 11-06-2010, 17:03
Nie polecam abyś sobie to robił bo nawali bedzie ci sie tam trzymał piach i suma sumarum wszystko zgnije. Już lepiej moze coś dospawać albo dać blacharzowi do rozklepania.
No własnie w wersji M5 są te błotniki bardziej "sklepane od wewnątrz. U mnie próbowałem gumowym młoteczkiem to trwa sto lat ale też się. Nie chce tylko żeby blacha popękała.
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 237 Wystawił 4 punkt(y) Skąd: Małopolska/Mszana D.
Wysłany: 12-06-2010, 13:48
Cytat:
No ale jak to dokładnie robiłeś, naciągałeś błotniki, spawałeś coś ?
u mnie nie było maszynki nigdzie w okolicy ale maszynka wychodzi do dupy bo nie podobaja mi sie sklepane ranty wole na oryginale. Klepałem narzedziami blacharskimi (młotkami i babeczkami)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 3834 Punkty: 67/45 Skąd: Zawiercie
Wysłany: 14-06-2010, 06:42
Widziałem jak to robią hardcorowcy. Wsadzaja między opone a rant rure 2 cale. Kilku gości wsiada do srodka zeby dogniotło rure do rantu i przetaczaja ją po rancie. Efekt?? Rant zagnieciony w miare równo ale lakier popękał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum