lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi 80 Cabrio
Autor Wiadomość
quick
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-05-2010, 09:21   Audi 80 Cabrio

Witam,


Jestem tutaj nowy i nie ukrywam, że założyłem konto w celu dowiedzenia się kilku rzeczy dotyczących polakierowania samochodu.

Interesuje mnie polakierowanie całego (?) auta. Nie znam się na lakierowaniu, interesowałoby mnie wstawienie auta do lakierni w Warszawie lub okolicy. Teraz pojawia się pytanie.. czy lakierować całe auto..? Czy trzeba całe auto lakierować od zera czy można w jakiś sposób odświeżyć powłokę?

Załączam zdjęcie auta:



Ogólnie auto nie jest poobijane czy też poobcierane. Wszyscy poprzedni właściciele dbali o jego wygląd, ja także przykładam się do dbania o powłokę lakierniczą. Zastanawiam się czy jest sens lakierowania całego auta. Jeżeli nie decydowałbym się na lakierowania całego samochodu to chciałbym polakierować następujące elementy:

- 2x drzwi, która mają poobijane krawędzie (ubytki),
- maska,
- przedni zderzak,
- dokładkę przedniego oraz tylnego zderzaka,
- próg idący wzdłuż auta. Obecnie znajduje się tam czarny baranek.

Czy w przypadku chęci polakierowania tak różnych miejsc, nie będą one odróżniać się od reszty auta?

Jaki byłby orientacyjny koszt polakierowania całego auta pozostając przy obecnym kolorze oraz jaki byłby orientacyjny koszt polakierowania tych elementów (+zapewne polerka elementów sąsiadujących).

Byłbym wdzięczny za komentarz.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mart-Dent
Klubowicz


Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 716
Punkty: 15/5
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 07-05-2010, 10:40   

Podjedź do tej firmy http://www.car-spa.pl/index_carspa.php?page=7
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
quick
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-05-2010, 10:58