lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Głowice -Poprawa Seri
Autor Wiadomość
S1600
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 585
Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 07-02-2009, 15:11   Głowice -Poprawa Seri

Jesli ktos podciąga silnik w Aucie jestem w stanie dobrze poprawić głowice konkretnie wszystkie kanały oraz zawory .... Układy wydechowe liczone oraz ukłądy dolotowe...

Fotka z prototypem dolotu na 4 przpustnicach do silnika C20XE

ae111-01.jpg
Plik ściągnięto 307 raz(y) 67,33 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Łukasz
Wymiatacz
ViP



Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 170
Wystawił 12 punkt(y)
Skąd: Ostrowec
Wysłany: 07-02-2009, 15:42   

S1600, Pierwszy raz takie coś widze :O musi mieć nie złego kopa...
_________________
www.zlotylot.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
S1600
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 585
Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 07-02-2009, 15:43   

Każdy Cylinder ma swoją przepustnice swój wtrysk i kazdy jest obsługiwany osobno z CC 1,1 ze spoirtowym przełożeniem wyciagneliśmy 110KM takie doloty to super sprawa naprawde ...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Luk
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2009, 16:57   

i każda ma swój przepływomierz?
 
     
S1600
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 585
Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 07-02-2009, 17:32   

tak ale nie zawsze :nono: .... ogólnie doczegos takiego jest komputer typu stand alone
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
blown-engine
Użytkownik


Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 1
Wysłany: 29-06-2009, 20:49   

Czyli np MS byłby dobry, tak?

Jeśli dobrze interpretuję to jest to ITB, więc MS pasuje bo bazuje na wskazaniach TPS'u (położenia przepustnicy)...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 01-07-2009, 19:24   

Hehe czad chciałem zrobić coś takiego do silnika 900 z fiata uno ale ostatecznie wsadziłem po jednym gaźniku na dwa cylindry. Przerąbane to wyregulować. Mocy przybyło ale spalanie jeszcze bardziej :) :) :) :) :) :)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Greg
Klubowicz



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 741
Punkty: 25/2
Skąd: śląskie
Wysłany: 02-07-2009, 23:47   

Podwójne webery to dopiero mają ciąg z baku ;P można powiedzieć, że jest wir w baku :D ale za to dźwięk i przyrost mocy niezastąpione :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
S1600
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 585
Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 04-07-2009, 08:15   

Greg napisał/a:
Podwójne webery to dopiero mają ciąg z baku ;P można powiedzieć, że jest wir w baku :D ale za to dźwięk i przyrost mocy niezastąpione :)


przyrost mocy może nie aż tak takie coś bardziej sie stosuje zeby wykożystać dobrze potencjał dobrze zrobionej głowicy i np ostrzehszych wałków ... co nie zmienia faktu że i tak złopią :) no i kręci sie silnik... napewno wyżej i lepiej pracuje w wyższych partiach ... ale pamietajcie ... z niczego nie ma nic

blown-engine napisał/a:
Czyli np MS byłby dobry, tak?

Jeśli dobrze interpretuję to jest to ITB, więc MS pasuje bo bazuje na wskazaniach TPS'u (położenia przepustnicy)...



ITB to masz układ dolotowy złożony z 4 przepustnic jedna na cylinder w zależności ile masz cylindrów każda przepustnica jest sterowana osobno i osobno regulowana wiec najwiecej zabawy jest z tym ostatnim... tak samo przepustnice nie jestem pewien czy beda ustawiane względem innych bo chodzi o to żeby wyregulować to tak zeby wszystko grało idealnie ...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 05-07-2009, 10:28   

Cytat:
przyrost mocy może nie aż tak takie coś bardziej sie stosuje zeby wykożystać dobrze potencjał dobrze zrobionej głowicy i np ostrzehszych wałków ... co nie zmienia faktu że i tak złopią no i kręci sie silnik... napewno wyżej i lepiej pracuje w wyższych partiach ... ale pamietajcie ... z niczego nie ma nic



No wydaje mi sie że przyrost mocy to moze był z max 5 koni ale byłem hepi ze nie zwalniał pod górke na 4 biegu i kołem kręcił jak szalony:) :) A spalanie to tak o 3 litry więcej lekką ręką. BYła frajda hehehe sie miało 18 latek to sie szalało. Teraz już mi sie tak nie chce
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne