lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacklack
21-03-2014, 16:26
Malowanie kasku - aerograf
Autor Wiadomość
tomlobee
Użytkownik


Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 3
Wysłany: 08-01-2010, 18:36   Malowanie kasku - aerograf

Witam wszystkich.
Na poczatku zaznacze że na dzien dzisiejszy jestem zdecydowanie amatorem ( teoretykiem) dopiero zaczynam swa przygode z lakiernictwem - narazie traktuje to jako hobby ale w przyszloości kto wie :)
Mam więc kilka pytan o dotyczących malowania/lakierowania kasku

Mam kask pomalowany juz podkładem i:
1) jakiej gradacji papierem zmatowić ten podkład pod bazę
2) czy pomiędzy kolejnymi warstwami bazy tego samego koloru konieczne jest matowienie ( jeżeli tak to papierem jakiej gradacji)
3) Czy po każdej zmianie koloru (bazy) należy kłaść "klarlack"

i z innej beczki - mam drugi kask (prawie nowy) i z tego co czytałem to wystarczy zmatowić tylko lakier bezbarwny i malować bazą - jeżeli tak to jakim papierem to należy zrobić

zdaję sobię sparawę że informacje podane przezemnie mogą być nieprecyzyjne ale z góry dziękuję wszystkim za radę. Oczywiście jeżeli będziecie potrzebowali dodatkowych informacji na poruszny temat oczywiście "sprecyzuje" informację
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
martek
Moderator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1724
Punkty: 14/14
Skąd: opolskie
Wysłany: 09-01-2010, 13:56   

informacje podane przez ciebie sa precyzyjne tak samo jak precyzyjne sa odpowiedzi na te pytania na forum.
zadaj sobie odrobine trudu i poszukaj..

ps. jak wejdziesz do dzialu "pomoc dla amatorow" jest tam taki temat pod tytulem "ważna informacja". Przeczytaj!!!
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
tomlobee
Użytkownik


Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 3
Wysłany: 19-01-2010, 16:58   

Tak czytałem już "pomoc dla amatorów" ale - przeszukując forum natrafiłem na porady typu. tak trzeba matowić / nie nie trzeba matowić.