Wysłany: 22-01-2017, 22:19 Inne odcienie lakieru - wyrownanie
Koledzy lakiernicy,
Mam takiego Fusiona. Ciężki kolor, bo biala perla - tzw. platinum white.
Zauważyłem, że na plastikach kolor wygląda inaczej niż na elementach blaszanych - czy to norma?
Na drzwiach, masce jest piękny, biały dosłownie perłowy, a na zderzakach, progach zalaatuje jakimś ecru. na plastiku kolor zalezy od kąta widzenia, a na blasze jak nie pojrzymy - jest taki sam.
Co ciekawe na lusterkach wygląda dobrze a najgorzej jest na tylnym zderzaku, robi się taki pastelowy...
Zauważyłem, ze wsystkie fordy w moim kolorze (platinum white) mają ten sam problem... nawet te z fabryki tak juz wyjezdzaja - ponizej zdjecia kilku innych modeli.
I na koniec pytanie - czy mozna to jakos pomalowac aby kolor byl taki sam czy zawsze tak bedzie to wygladalo?
Jaki bylby ewentualny koszt?
Często lakierowane elementy z tworzyw sztucznych maja optycznie inny odcien.Jest to dopuszczalne w fabrycznych autach.
Dzieje sie tak z kilku powodow.mn ukladanie ziarna na tworzywach,dostarczanie elementow plastikowych lakierowanych przez inna lakiernie do fabryki itd.
aby to poprawić przy tym kolorze należy lakierować zderzaki, klapę tył, błotniki tył, błotniki przód, maskę, a jak progi też to i drzwi:) wiem, śmieszne ale kolor jest trójwarstwowy i tak wygląda technika naprawy przy tym kolorze, oczywiście można pokusić się o korektę tego co jest i lakierować same elementy plastikowe ale ciężko powiedzieć czy efekt końcowy będzie zadowalający. Także wg mnie przymknąć lewe oko i jeździć
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 358 Otrzymał 17 punkt(y) Skąd: Małopolska
Wysłany: 23-01-2017, 10:24
Nie doczytałem mój błąd Myślę że dało by się to zrobić , ale musiał byś trafić na dobrego lakiernika, dobrego gościa który poświęci trochę czasu na dorobienie lakieru w mieszalni -a to trochę trwa.
odpusc sobie taki eksperyment.wstrzelenie sie w odcien jest naprawde bardzo trudne,a nawet jesli kolorysta to ogarnie,to moze odcien spierdzielic lakiernik.niestety tak jest ze wiele czynnikow ma wplyw na final koncowy.Teraz pytanie czy jest sens lakierowac fabryczne elementy?pamietaj ze pozniej zawsze to element po "naprawie" i w przypadku sprzedaży ktos moze uznac ze auto bylo np po kolizji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum