Naprawa obejmuję :
-odtworzenie skorodowanych profili
-wstawienie zewnętrznych reperaturek
-malowanie tych wstawionych elementów
-konserwacja podwozia i profili zamkniętych
Na zdjęciach widać jedną stronę ,druga wyglądała podobnie do tego doszło jeszcze spawanie mocowania silnika i łatanie nadkoli przód -na ile to mniej więcej wyceniacie ? i czy te peugoty aż tak korodują ?
Powiem Wam tak,auto już praktycznie zrobione ,zeszło przy nim ze 150 rbg -robota
naprawdę niewdzięczna i nigdy więcej takich szrotów tym bardziej że jeszcze wokoło był już szpachlowany (na jednym elemencie błotnika z 1cm szpachlu) -najlepiej rozwalił mnie właściciel ,stwierdzeniem że miał możliwość zrobienia strony za 450zł z malowaniem i on naprawdę mówił to poważnie ,reperaturki to był jego koszt -nasz koszt to materiały lakiernicze +robocizna ,za materiały wyszło ok.600-700zł reszta to robocizna -całość z materiałami na gotowo wyceniliśmy na 3000zł z wielkim dąsami zgodził się -oczywiście cała ta robota jest trochę bezsensowna bo za 2-3 lata wypadną dziury w innych miejscach ....,Nie robimy blacharki na co dzień -głównie mechanika dlatego spytałem w tym temacie czy nasza wycena w ogóle jest miarodajna ? i jak to Wy wyceniacie przy takich "odtworzeniach "?
_________________ Forum miłośników mazdy mx-6
www.mx-6.pl
Auto odebrane ,klient o dziwo umówił się na następne naprawy -tym razem mechaniczne -na to wygląda że sprawę przemyślał albo też zasięgnął języka w innych warsztatach
_________________ Forum miłośników mazdy mx-6
www.mx-6.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum