Wysłany: 10-09-2015, 18:25 Pistolet lakierniczy 10 bar i duża wydajność kompresora.
Witam wszystkich na forum.
Szanowni panowie.
Od kilku dni staram się wybrać pistolet lakierniczy. Jednak większość tematów jakie przeczytałem nie dało mi odpowiedzi, dzięki temu mam już jakieś pojęcie, ale także mętlik w głowie. Jest wiele pistoletów zachwalanych na forach, ale już niedostępnych.
Chciałbym z wasza pomocą wybrać coś i kupić.
Moja sytuacja wygląda tak:
W pracy mam do dyspozycji kabinę do malowania oraz dużej wydajności sieć sprężonego powietrza połączoną z 3 kompresorami.
Ciśnienie zakładowe to około 10-12 bar, w kabinie chłopacy mają jakiś zespół przygotowania powietrza (osuszacz?).
Szukam pistoletu który mógłbym wykorzystać do polakierowania zderzaka (x2), oraz polakierowania świateł.
Zderzak muszę zeszlifować, nałożyć szpachlę, zeszlifować, polakierować podkładem, bazą i bezbarwnym. czyli jeśli dobrze rozumiem muszę mieć wymienne dysze (lub to ułatwi mi pracę). W pracy mam do dyspozycji niskiej jakości pistolety które mogę wykorzystać.
w kabinie chłopacy mają jakiś zespół przygotowania powietrza (osuszacz?).
Prawdopodobnie tu jest reduktor ciśnienia.
janeczeknt napisał/a:
Chciałbym wydać +- 200 zł.
Na rynku masz całą masę pistoletów w tej cenie. Są to raczej słabe rozwiązania ale na podstawowe naprawy wystarczy.
janeczeknt napisał/a:
polakierowania świateł.
Chodzi o tuning? O ile wiem to się robi farbami w sprayu. A jeśli nie to światła się poleruje a nie maluje. Ale może o czymś nie wiem.
_________________ Narzędzia warsztatowe i przemysłowe, www.rg-narzedzia.com.pl
Kod rabatowy dodatkowe 5% dla forumowiczów
Przy zakupie wpisz kod: LAKIERNIK.INFO
Chodzi o tuning? O ile wiem to się robi farbami w sprayu. A jeśli nie to światła się poleruje a nie maluje. Ale może o czymś nie wiem.[/quote]
ja też słyszałem że światła się poleruje, ale niktórzy naooglądają się youtube i później głupoty w głowie tak jak mój znajomy pomalował reflektory i wszystko ładnie pięknie do czasu jak ten bezbarwny w sprayu nie posiadał i teraz tylko firana w połowie reflektora. Twierdził że polerował je wcześniej a jak zapytałem czym to odpowiedział że pastą tempo
Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 07 Maj 2013 Posty: 309 Punkty: 2/3 Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 02-12-2015, 23:40
Tylne lampy można przyciemniać clearem z pigmentem, natomiast przednie zabezpieczać czystym po zmatowaniu i nałożeniu bezbarwnego pzp. Nie widzę w tym nic dziwnego.
_________________
Ostatnio zmieniony przez unek 03-12-2015, 14:21, w całości zmieniany 1 raz
Wurth (między innymi) posiada zestaw do naprawy reflektorów, w którym ostatnim etapem jest położenie lakieru bezbarwnego (w sprayu). Dużo więcej czasu potrzeba poświęcić na taką naprawę niż na polerowanie. Ale nie masz później problemu z klientem który samochód myje mocną chemią.
[ Dodano: 03-12-2015, 21:34 ]
A wracając do tematu.
Wydaje mi się, że nikt na tym forum nie zaproponuje Tobie w kwocie oscylującej w granicy 200 zł pistoletu lakierniczego. Co najwyżej zestaw nowych dysz do jednego ze swoich pistoletów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum