Jak z pod głowicy powietrznej dmucha i brudzi to sprawdź pierścień uszczelniający głowicę (ten plastikowy oring) Ja w swojej już zmieniałem, koszt chyba coś 5 euro. Tam nie ma wielkiej filozofii, ma być czyste i szczelne i musi działać Jeśli wyciągałeś uszczelniacz z pod dyszy to mógł się uszkodzić.
_________________ Jak się człowiek spieszy, to się blacharz cieszy...
Nie znam. Zadzwoń do przedstawiciela Sata na Polskę i wyślą Ci co potrzeba. http://www.sata.pl/ Ale przed tym zrób to co Maciek mówi, upewnij się, że wszystko jest dobrze umyte i dokręcone. Moja Sata poddała się po jednym bardzo niedbałym myciu. Potem zamiast poświęcić na to 5 minut, zeszło z godzinę... Sprawdź wszystko
_________________ Jak się człowiek spieszy, to się blacharz cieszy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum