Zwracam się z pytaniem czy tłoczność lakieru zależy od materiału pokrywanego (stal, aluminium, ocynk itp.) Malujemy zarówno natryskowo jak i proszkowo. Próby przyczepności lakieru jak i próby na zadrapanie są pozytywne. Problem pojawia się z próbą na tłoczność lakieru. Od czego zależna jest tłoczność lakieru i w jaki sposób można ją poprawić?
Przeprowadziłem szereg badań dla wykonanych przez nasz powierzchni. Wszystkie dają wynik pozytywny poza próbą tłoczności wg ISO 1520. W próbie tej lakier pęka po wgniocie na ok 0,7-2mm. Minimum jakie muszę uzyskać to 4mm wgniotu.Co może być przyczyną takiego stanu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum