lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Omega B
Autor Wiadomość
maciekberlin
Użytkownik


Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: Berlin-Kolo
Wysłany: 25-07-2010, 09:11   Omega B

Witam wszystkich forumowiczow. Chcialbym przywrucic blask Omedze B. Jestescie znawcami w swojej robocie wiec pewnie wiecie ze Opel ma takie blachy jakie ma.Ale u mnie nie jest zle,wiec co potrzebuje?
Auto jest pchniete w tylny zderzak i prawy tylny blotnik przesunal sie co do klapy ,ruznica to okolo 1 cm.,na prawych przednich drzwiach jest wgniecenie jakby ktos uderzyl punktakiem,tylne prawe drzwi na dole rudy Cenzura,oraz usuniecie wszelkich ognisk rdzy spod gumowych listew drzwi(niewielkie),usuniecie odpryskow i polerowanie.Moze jest jakis milosnik Omegi ktory chcialby sie zajac moja Babcia.Ogulne zdjecia auta pod adresem http://opelomegaforum.pl/...hp?f=11&t=10307
Pozdrawiam.
preferuje zachodniopomorskie i lubuskie

[ Dodano: 25-07-2010, 10:09 ]








A to jest przedni lewy blotnik gleboga rysa zamalowana jakims pisakiem
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
ibox1980
Użytkownik
Lakiernictwo



Wiek: 50
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa-Targówek
Wysłany: 29-07-2010, 11:42   

Kilka tygodni temu malowałem B kombi.
Było dokładnie tak samo jak u Ciebie.
Usunięcie rdzy spod gumowych uszczelek szyb w drzwiach kolego to nie taka prostota. W 99% przypadków przeżarte są całkowicie na wylot. Naprawa na tip-top jest nie opłacalna. Musisz wyciąć kawałek i migomatem dospawać. Możesz też szlifować kontówką tak by tarcza wlazła do środka (gdy zdejmiesz szybe będziesz wiedział o co chodzi)
Samo zeszlifowanie nie pomoże! Ruda wyjdzie po pół roku! Pod uszczelkami jest cieniutka blacha którą ruda zjadła na wylot. Innego sposobu jak wycięcie i nadspawanie czystej (żywej) blachy nie ma!
Co do drzwi...
Musisz spody zjechać do żywej blachy. Ranty drzwi chronione są jak by wklejanym kitem i na to lakier. Pod tym kitem masz rudą i wilgoć! Nic innego jak szlif do blachy pomocy Ci nie przyniesie. Jeśli zostawisz ten stary kit, to po zimie będą parchy które na bank przebiją się przez nowy lakier.

Wgniecenia w drzwiach itp. najpierw wypychasz od drugiej strony lub wyciągasz magnesem. Później standardowo szpachel i ...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mkautos
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2010, 12:14   

ibox1980 napisał/a:
lub wyciągasz magnesem.


Czy rozwiniesz ten wątek?????
 
     
ibox1980
Użytkownik
Lakiernictwo



Wiek: 50
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa-Targówek
Wysłany: 29-07-2010, 12:20   

Tak rozumiem...
Wzmianka o wyciąganiu wgnieceń była gratis, bo większość ludzi (mając takie co) nakłada 3,4cm szpachlu! zamiast pchnąć od środka młotkiem.
To tak na zaś... :-)
Jeśli chodzi o te parchy na drzwiach to nic innego jak zjechanie tego kątówką nie pomorze!
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mkautos
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2010, 12:23   

Cytat:
Wzmianka o wyciąganiu wgnieceń była gratis, bo większość ludzi (mając takie co) nakłada 3,4cm szpachlu! zamiast pchnąć od środka młotkiem


Młotek pozostaje młotkiem ale co z magnesem??????????
 
     
ibox1980
Użytkownik
Lakiernictwo



Wiek: 50
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa-Targówek
Wysłany: 29-07-2010, 12:41   

Nie miałeś nigdy elektromagnesu do wyciągania wgnieceń w ręku?
W Toyocie to był standard....
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne