A nadaje się palnik taki do lutowania na wymienne wkłady z butanem chyba rothenberger
na takie wymienne butle ok 200 g gazu (jutro wrzuce foty to ocenicie bo bym spróbował tego)
Luk [Usunięty]
Wysłany: 08-02-2009, 07:56
może ktoś podać link do allegro gdzie można kupić ten stop cynowo ołowiowy? byłbym wdzięczny
może ktoś podać link do allegro gdzie można kupić ten stop cynowo ołowiowy? byłbym wdzięczny
Szukaj w Google cynowa laska;lc30 do lc60;te stopy nadaja sie do napraw blacharskich.czym wieksza wartosc tym mniejsza temp.topnienia;lc30 235 st. C.,lc60 185 st. C..Te o wyzszych wartosciach do elektroniki.Sa w sklepach intern..
dzisiaj polakierowalem srodki,drzwi i dach.(jeden paproch,obejdzie sie bez polerki )Jutro na zewnatrz i zakoncze dziada
Obeszlo sie calkowicie bez szpachlowania (szpachelka ),wszystko co bylo poklepane rozszlifowalem 120 i 180,na to szpachla natryskowa,nastepnie podklad.
W sobote zaczalem,jutro lakier,ale pracy bylo masakrycznie.
@jacklack,powodzenia przy twoich amerykancach,wspolczuje gabarytow samochodow ,przekonalem sie na tym...
dzisiaj polakierowalem srodki,drzwi i dach.(jeden paproch,obejdzie sie bez polerki )Jutro na zewnatrz i zakoncze dziada
Obeszlo sie calkowicie bez szpachlowania (szpachelka ),wszystko co bylo poklepane rozszlifowalem 120 i 180,na to szpachla natryskowa,nastepnie podklad.
W sobote zaczalem,jutro lakier,ale pracy bylo masakrycznie.
@jacklack,powodzenia przy twoich amerykancach,wspolczuje gabarytow samochodow ,przekonalem sie na tym...
No to nie żle ten blacharz wyklepał skoro wyszło Ci wszystko tylko w natryskowej ..a lakierek super.;)
Z Amerykanami dam jakoś rade ostatnio robiłem Toyote Land Cruzer też całość i tu moje pytanie :dlaczego podzieliłeś lakierowanie na dach i wnęki drzwi jako pierwsze ?a nie polakierowałeś od razu całości ?nie mówię żeby auto i wszystkie el.na raz bo nie wejdą do kabiny ale całe auto bez drzwi np.?
dlaczego podzieliłeś lakierowanie na dach i wnęki drzwi jako pierwsze ?a nie polakierowałeś od razu całości ?nie mówię żeby auto i wszystkie el.na raz bo nie wejdą do kabiny ale całe auto bez drzwi np.?
wneki lakierowalem po tej stronie gdzie wymieniany byl blotnik,srodek drzwi tylnych rowniez,bo nowe byly.Dach i tak mialem polakierowac osobno bo nie bylo innej mozliwosci (wysokosc samochodu ).
Poza tym @jack jakos tak sie nauczylem ze nigdy nie lakieruje calosciowki na elementy,zawsze wszystko w calosci.Jezeli np lakieruje wymieniane drzwi i reszte elementow cieniuje,to owszem lakieruje na wieszaku z dwoch stron na raz,ale calosciowke zawsze w kupie
Poza tym @jack jakos tak sie nauczylem ze nigdy nie lakieruje calosciowki na elementy,zawsze wszystko w calosci.Jezeli np lakieruje wymieniane drzwi i reszte elementow cieniuje,to owszem lakieruje na wieszaku z dwoch stron na raz,ale calosciowke zawsze w kupie
Rozumiem..taka taktyka
fakt z dachami przy takich autach zawsze jest troche problem,też się staram żeby przy całościówce jak najwięcej el.wisiało na aucie nie zawsze tak wyjdzie jeżeli np.jest lakierowany słupek środkowy ..i raczej wolę drzwi lakierować wew.i zew.od razu(nie ma przejść po oklejaniu)i też się tak jakoś nauczyłem
Projekt jak widać na zdjęciach czyli jego przedmiot Honda Ridgeline..to projekt według mnie ..między innymi ..przedstawiający podejście czysto zawodowe i profesjonalne jeśli chodzi o przygotowanie oklejenie i polakierowanie.. nic dodać nic ująć..dla mnie lux:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum