lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
dziurki na lakierze
Autor Wiadomość
jacek5678
Użytkownik



Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 2
Wysłany: 05-11-2009, 21:22   dziurki na lakierze

witam. mam spory problem lakieruje auta od 12 lat i nie wiem co zrobic z dziurkami na lakierze. posiadam roczny kompresor WALLTER zestaw filtrów 3-przy kompresorze i jeden przy SATA3000 RP a jednak i tak pojawiaja sie i strasznie mnie wkuzaja . jesli moze ktos pomóc to jestem wdzieczny :) moge wyslac zdjecia jak by trzeba bylo . pozdrawiam
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 05-11-2009, 21:44   

jacek5678 napisał/a:
mam spory problem lakieruje auta od 12 lat i nie wiem co zrobic z dziurkami na lakierze

Witamy
Malujesz z tego co piszesz już dość długo, uważam że powinieneś wiedzieć jakiego to rodzaju dziurki ;)
-Robią się one podczas lakierowania? czy po wysuszeniu powłoki?
-Stosujesz proporcje lakieru/utw/rozć- wg.zaleceń producenta?
-występują w miejscach szpachlowanych czy również tam gdzie nie ma szpachli?
-ile dajesz warstw podkładu i jak on schnie tzn, chodzi mi o to czy go czymś suszysz ?
- jakiej dyszy używasz do podkładu? jakiej do lakieru?
-w jakich warunkach lakierujesz ?chodzi o wilgotność powietrza

Wrzuć zdjęcia, będzie coś widać to napiszemy coś więcej
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 05-11-2009, 21:49   

jacek5678 napisał/a:
a jednak i tak pojawiaja sie i strasznie mnie wkuzaja .
może masz warsztat koło fabryki sylikonów albo innego badziewia ?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
martek
Moderator


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1724
Punkty: 14/14
Skąd: opolskie
Wysłany: 06-11-2009, 19:52   

a czym kolega jacek5678 przemywa przed lakierowaniem??
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacek5678
Użytkownik



Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 2
Wysłany: 06-11-2009, 21:11   

przemywam bardzo dokladnie .jak kolega zauwazyl troszke juz lakieruje jednak ten problem pojawil sie od niedawna mysle ze powodem moich problemów jest za slabe oczyszczenie powietrza z wody mimo czterech odwadniaczy . ostatni zakupiony byl nietani a mimo to przepuszcza , widac minimalne kropelki w ostatnim przy pistolecie. niewiem jaki filtr zastosowac zeby problem sie niepojawil .pozdrawiam ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Luk
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2009, 21:24   

pan o nicku PROJEKTER, opisał w dziale "projektowanie warsztatu" czy jakoś tak jak powinna wyglądać instalacja, bo jeśłi będziesz miał ją źle zrobioną, ciepło zimno itd. to choćbyś założył 10 filtrów to i tak będziesz mieć wode.
 
     
rajcuch
Forumator



Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 213
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: Wlkp
Wysłany: 09-11-2009, 00:07   

podstawa to osuszacz, i konkretne filtry wstepny i dokladnego oczyszczania.np firmy sata.no i oczywiscie dobra spręzarka.Jedno z najwazniejszych elementów w lakiernictwie to powietrze wolne od mgły olejowej i wody! pozdrawiam
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacekgt
Bywalec


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 19-11-2009, 13:02   

witam!tez ma taki problem.i chcialem zapytac Ile daje sie antysilikonu na setke farby akrylowej. i czy jak dam za duzo to cos sie stanie??
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 19-11-2009, 13:34   

jacekgt napisał/a:
witam!tez ma taki problem.i chcialem zapytac Ile daje sie antysilikonu na setke farby akrylowej. i czy jak dam za duzo to cos sie stanie??

Można dodać ok.10-15g do 1L gotowej mieszanki produktu, dodawanie większej ilości jest nie wskazane między innymi ze względu złe ułożenie struktury lakieru, jak i osłabienie chemiczne /odpornościowe samego produktu
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Warsztat24
Użytkownik
Audi a6


Wiek: 39
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-01-2010, 23:32   

Panowie troche już pewnie po sprawie ale powiem tak,Przyczyną tych dziurek jest to iż możesz mieć warsztat w pobliżu drzew i na auto leci z nich sok w postaci malutkich kropeczek,ja tak miałem,no i olej z rozgrzanej sprężarki. :killer: a może plakowałeś auto wcześniej?ten sok z drzew nie schodzi nitrem ani extrakcyjną tylko płynem do naczyń,
_________________
Łańcuch bije w dekiel cewka wody nie podaje ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Bartek-WGM
Fanatyk
Świeżak



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 1064
Punkty: 3/1
Skąd: Milanówek pod Wawą
Wysłany: 19-01-2010, 23:50   

Dobra, wszystko sie zgadza a czy w ogóle pamiętacie aby spuścić wode z kompresora? Pod zbiornikiem powinien być zaworek. Ja zawsze przed lakierowaniem nabijam sprężarke do 8atm i odkręcam zaworek na dole. Wychodzi tylko rdza z wodą...
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne