lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z sprezarka :<
Autor Wiadomość
slavok
Wymiatacz



Wiek: 39
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 154
Punkty: 1/1
Skąd: KwkZ
Wysłany: 27-12-2009, 13:19   

no tak, ta metalowa jest do przesuwania całego zakresu czyli np od 5 do 8 i na + od 6 do 9 itd...
plastikowa nie wiem do czego służy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mkautos
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2009, 13:21   

baqo napisał/a:
slavok napisał/a:
czy ma jakąś głębsza możliwość regulacji, aczkolwiek jak by była, to by było super.
widać dwie śruby. pewnie tymi można coś zakombinować ?

Na gorze czarna i jasna sruba.
 
     
online
Maniak forum



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 963
Punkty: 10/10
Skąd: Śląsk
Wysłany: 27-12-2009, 21:48   

Grzesiek89tg napisał/a:
online klania sie czytanie ze zrozumieniem!! Wyraznie jest napisane ze jest to sprezarka z samochodu ciezarowego a tak dokladniej z Scani i wcale to nie jest chinska zabawka moj drogi.A co do zywotnosci zaworow to sie nieboj maja lepsza niz te chinskie sprezarki ,wiec nie wiem o co tyle krzyku robisz

Ps .Znajac zycie zaraz zostane zjechany przez kogos Ale co mnie nie zabije to mnie wzmocni


po 1 nie robie tu nigdzie krzyku. po 2 nie pisz do mnie "moj drogi" bo zle sie to czyta i kojarzy.

po 3 skoro o takiej sprezarce mowa, to po co caly ten temat, czy mozna dolożyc? butla moze miec taka pojemnosc, jaką ma dany samochód, bo wtedy jest optymalny zapas! po 2 nalezy pamietac, ze te sprezarki sa wolnoobrotowe, szczegolnie ze starych autobusów, ciezarowek czy traktorów. i one pracuja na nizszym cisnieniu chyba w ukl. samochodowych niz te 8-10 bar, ale pewien nie jestem :) i rzucaja olejem, czy to te nowe, czy stare :angry:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Grzesiek89tg
Użytkownik


Wiek: 35
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 12
Wysłany: 27-12-2009, 22:54   

oczywiscie kolego rozumie ze pluja olejem ale po to chyba sa filtry a glowny temat to byl zwiazany z elektryka a czy dolozyc butle to chcialem sie dowiedziec narazie postanowilem jednak dolozyc ja w ramach testu :P a cisnienie 8-10 bar napwno wytrzyma z tego co pamietam ze szkoly pozatym w ciezarowym aucie instalacja powietrza tez nie ma wcale malej butlio tylko gdzies 100 l wiec nie widze problemu zeby to nie dzialalo

Do admiistratora prosze o zamkniecie Tematu poniewaz robi sie tu nie potrzebny niepozadek!
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 28-12-2009, 11:20   

Grzesiek89tg napisał/a:
Do admiistratora prosze o zamkniecie Tematu poniewaz robi sie tu nie potrzebny niepozadek!

Dyskusja nie odbiega zbytnio od tematu, regulamin też nie został naruszony więc nie ma powodów zamykania tematu na chwilę obecna ;) jeżeli będzie coś nie tak na pewno przychylę się do twojej prośby..
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
meverick
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 29-12-2009, 05:19   

slavok, mam chyba identyczny włacznik cisnieniowy i identyczny problem ( zakres pracy) więc podpinam sie pod temat oraz pisze cos od siebie- czarna śrybka nie reguluje sie nic tj. włacznik nie reaguje na wkręcanie czy wykręcanie , co do metalowej u mnie podnosi lub zmiejsza cisnienie przy którym wyłaczy , cisnienie właczanie silnika jest nadal to samo , a musze mieć zakres od 7atm do 9atm ;) niestety kompresor będzie zasilał inne urzadzenie pneumatyczne które pracuje w zakresie od 8atm-10atm :killer: i wiem że szybko zajade agregat takim cisnieniem pracy , ale na czerwiec szykuje mi sie nowy ( kolejny) kompresor , więc do wiosny musze sobie jakoś poradzić ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
ted770
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 2
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 29-12-2009, 11:34   

slovok, meverick krótko o tych dwóch wkętach do regulacji
- czarny plastik - ustawiasz maksymalne ciśnienie do jakiego kompresor będzie napełniał zbiornik
- metalowy - moment w którym nastąpi po osiągnięciu minimalnego ciśnienia włączenie kompresora
;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
meverick
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 29-12-2009, 15:30   

ted770,


meverick napisał/a:
czarna śrubką nie reguluje sie nic tj. włacznik nie reaguje na wkręcanie czy wykręcanie , co do metalowej u mnie podnosi lub zmniejsza cisnienie przy którym wyłaczy , cisnienie właczanie silnika jest nadal to samo
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
mkautos
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2009, 17:17   

ted770 napisał/a:
slovok, meverick krótko o tych dwóch wkętach do regulacji
- czarny plastik - ustawiasz maksymalne ciśnienie do jakiego kompresor będzie napełniał zbiornik
- metalowy - moment w którym nastąpi po osiągnięciu minimalnego ciśnienia włączenie kompresora
;)

Specjalnie rozebrałem swoj presostat i srubka (jasna) z grubą sprezyną reguluje załączeniem sprezarki ale jej regulowanie wpływa na wyłączanie.
Zeby sie wyłączała wczesniej - wiadomo na nizszym cisnieniu tą czarną nalezy odkrecic (powinna tez miec sprezynke ale cienszą)
Zmniejsza sie zakres cisnien miedzy zał i wył.
Jest mozliwe jednak ze to chnska wresja i nie ma takiej regulacji w mechanizmie mimo srubki na wierzchu , wtedy nic nie zrobisz.

[ Dodano: 29-12-2009, 17:21 ]
meverick napisał/a:
metalowej u mnie podnosi lub zmniejsza cisnienie przy którym wyłaczy , cisnienie właczanie silnika jest nadal to samo

Jesli cisnienie włączenia jest takie samo mimo regulacji wyłączenia znaczy ze to prosta wersja presostatu.
 
     
meverick
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 29-12-2009, 17:39   

Cytat:
Jesli cisnienie włączenia jest takie samo mimo regulacji wyłączenia znaczy ze to prosta wersja presostatu.
czyli nie mam możliwości regulacji cisnienia włączania ?? :killer:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
slavok
Wymiatacz



Wiek: 39
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 154
Punkty: 1/1
Skąd: KwkZ
Wysłany: 29-12-2009, 19:01   

no to pyta w takim razie, trza wymienić presostat...bo z włączania przy 5atm to jest gówno, na pistolecie ciśnienie wtedy już spada na około 4atm i lipa.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mkautos
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2009, 19:19   

slavok napisał/a:
Panowie trochę zmienię temat, jak ustawić presostat tak by zaczął nabijać przy 6,5 i bił do np. 7,5 albo 8, aktualnie jest tak że włącza się przy 5 i bije do 8 a to trochę ciulaty zakres, jak to rozkręcę to jest tam śrubka ale ona przesuwa cały zakres czyli np damy + to zacznie bić od 5,5 do 8,5 a też nie pasuje za bardzo... jest tam jeszcze jakaś jedna śruba ale nie wiem do czego więc nie chce za bardzo kręcić.

Jesli w Twoim jest jeszcze jedna srubka---- to ona jest własnie od tego zeby nią zmniejszac lub zwiekszac odstep pomiedzy zał i wył cisnieniowego.
Jak krecisz pierwszą i podnosisz do 7 to wył bedzie 10 wiec aby tego nie było odkrecasz druga srubke aby poluzowac sprezyne (cienszą) od zakresu.
Ja miałem 5-8 a mam teraz 7-8 bo 1 atm jest do moich potrzeb OK.
Mozesz przed kreceniem pierwszą, aby uniknąc wkrecania na wysokie wartosci wyłączenia, odkrecic drugą i zobaczyc do ilu bije.
Jak sie zmniejsza to wtedy mozesz podkrecac tak jak ci pasuje.
Nie ma tak nigdy ze jedna jest od ZAŁ A DRUGA OD wył --- przynajmniej w tych sprezarkach ktore miałem okazje naprawiac usługowo.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne