Szukam warsztatu blacharsko-lakierniczego, który profesjonalnie naprawi samochód po strzale w tył.
Samochód : Volvo XC90 2010
Opis uszkodzeń : uderzenie w tył w hak i belkę haka. Auto jeździ, brak błędów napędu. Wszystkie szyby całe, poduszki nie wystrzelone. Na dniach jedzie na pomiar geometrii nadwozia. Prawe tylne nadkole lekko wybrzuszone. Szpary w dolnej części tylnych drzwi zmniejszyły się do 1mm (na górze jest ok). Drzwi się otwierają i zamykają poprawnie.
Wąsy podłużnic zgięte do dołu o ok 1cm przy czym prawa strona mocowania dolnej klapy bagażnika lekko cofnięta do środka. Klapa górna zamyka się i otwiera prawidłowo natomiast dolna ma lekkie opory ale również działa.
Czy jest ktoś chętny kto ma ramę i naprawi to profesjonalnie a nie na sztukę?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Gru 2010 Posty: 683 Otrzymał 20 punkt(y) Skąd: z daleka
Wysłany: 01-01-2019, 20:07
KeyJey napisał/a:
naprawi to profesjonalnie a nie na sztukę?
Technologia nie przewiduje żadnej ingerencji w podłużnice poza ich wymianą. W nowszych autach przy HSS nawet poszycia tylnich błotnikówn nie mogą być naprawiane wg. technologii ,tylko wymiana w całości bez możliwości łączenia np na słupku. Nie masz pojęcia co znaczy "profesjonalnie" w takim przypadku.
Uderzenia w hak są są jednymi z najgorszych bo uderzenie omija belkę, początek podłużnic, strefy zgniotu i skupia się na ich dalszej częsci, podłodze które powinny już być całe wyciągniecie tego to jest właśnie naprawa "na sztukę".
Wiek: 41 Dołączył: 01 Sty 2019 Posty: 3 Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-01-2019, 20:17
Czyli nie ma nikogo w Warszawie kto mógłby to zobaczyć na żywo i powiedzieć - da się i ma to sens lub wręcz przeciwnie?
Nie chodzi w tej chwili o koszty po to rzecz wtórna.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Gru 2010 Posty: 683 Otrzymał 20 punkt(y) Skąd: z daleka
Wysłany: 01-01-2019, 20:55
Każdy normalny warsztat przywróci auto do normalnego wyglądu przyczepiłem się tylko do tego "profesjonalnie"
99% mocniej uszkodzonych aut nie jest naprawionych wg. technologii producenta.
Wiek: 41 Dołączył: 01 Sty 2019 Posty: 3 Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-01-2019, 21:49
Rozumiem. A który w Warszawie może być polecony do takiej naprawy. Mam świadomość, że fabryki nie będzie jeśli chodzi i "jakość stref kontrolowanego zgniotu". To jednak XC90 więc nie martwię się tym aż tak
Gdzie najlepiej się udać aby to naprawić porządnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum