Wysłany: 09-06-2017, 19:30 Zacieki na błotniku - jak je usunąć
Witam Panowie, dzisiaj malowałem błotnik w aucie znajomego nowym klarem "Klarlack 400" z dodatkie około 10% rozcieńczalnika i strasznie mocno się to rozlało jak woda i narobiło się zacieków :/ Pytanie czy usunę je papierem wodnym 1500,2000,2500 potem pasta G3 ?
Jutro mogę zabrać się za polerowanie czy lepiej poczekać ?
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 305 Otrzymał 12 punkt(y)
Wysłany: 10-06-2017, 22:11
To zależy od wielu rzeczy, np. czy będą dostatecznie suche, czy nie są aby zbyt grube.
Bez zdjęć ciężko powiedzieć.
Są rózne metody usuwania zacieków, szpachlowanie, wycinanie nożykiem, itp.
ale bywa ,że czasami prościej jest wyszlifować i polakierować raz jeszcze.
Zalezy ile tez warstw dales zeby nie przetrzec sie do bazy ja uzywam tylko jednego lakieru ale jak testowalem to tez jakis bacik byl i woda z mydlem bardzo twardy klocek zaczynasz od 1500 i jedziesz tylko wczesniej to miejsce trzeba przylac dodatkowa warstwa
Dałem 1 grubszą warstwę :/ a klar był za rzadki i pewnie temu się narobiło zacieków, a jak by tak na maksa zeszlifować ten klar i gdzieniegdzie dotarł bym się do bazy a potem nałożył nowy klar to nic by się nie stało ? Boje się tego przeszlifowania do bazy bo nie wiem jak to będzie
P.S nigdy tak nie zjeb... roboty
Właśnie przerzuciłem się na zestaw Klarlack 400 czy jakoś tak, bo ponoć jest bardziej odporny na zarysowania, a lakieruje pistoletem z dyszą 1.4, ciśnienie ustawione do tego klaru mam 2.9Bara.
Wcześniej używałem PROFIXA z niebieskiej puszki.
A wy ile warstw klaru dajecie zazwyczaj ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum