Dawid wpisywałem w google nie raz ale otrzymałem suche wiadomości od producenta a pytanie zadałem konkretne czy lepiej zastosować NOVOL 300 czy 360 do wypiaskowanego zabytkowego auta.
Marek(albo Marka?) jeżeli nie wiesz czym pokryć wypiaskowane zabytkowe auto i nie chce Ci się przejrzeć przynajmniej forum żeby te wiadomości uzyskać to odpuść sobie tę robotę i zajmij się czymś co umiesz robić. A żeby nie było że nie na temat - lepiej "NOVOL 360"
naplo nie jestem lakiernikiem jak wpisałem w profilu mam 0 staż lakierniczy, nigdy tego nie będę robił. Nie chcę oddawać samochodu do lakierowania pierwszemu lepszemu pseudo fachowcowi, wiem jakie są koszty renowacji w profesjonalnych firmach. Dlatego chcę zaczerpnąć choć trochę fachowej wiedzy...
szukałem na forum i w google niestety nie znalazłem wyczerpujących odpowiedzi dla tego podpytuję czy to źle???
używał ktoś baranek firmy Rosch ? będę czyścił progi w aucie i konserwował od nowa i chciałem się dowiedzieć czy warto tego użyć na progi. Jakieś sugestie? Czy lepiej kupić APP 210 ?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 111 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: Komorniki
Wysłany: 24-02-2015, 08:00 Klasyczne auta NOVOL
Witam!
Marku ,jeśli zabierasz się za zabytkowy samochód to zajrzyj na naszą stronę i przeczytaj sobie opisy produktów linii Novol for Classic Car.
Myślę ,że powinno Ci to pomóc w rozeznaniu tematu.
Dzięki Rafał za informację naprawdę wasza strona i rozmowa tel (bo myślę że właśnie z Tobą rozmawiałem) rozwiała wszystkie wątpliwości naprawdę wyczerpująco pozdrawiam!
Może nie oldtimer ale chodzi o konserwację.
Podwozie będzie wypiaskowane. Na to przyjdzie podkład epoksydowy Novol 360.
Co dalej ? Konserwacja baranek jakiej firmy? I co wwpuścić w profile zamknięte ?
Ktoś już może widział te pytania, ale nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi wiec pisze ponownie. Dzięki za wszelkie informacje
Witam
Odnośnie profili zamkniętych- nie pamiętam linku, ale poszukuj przez google oldtimerowego rankingu 10 środków, lektura powyższego sporo ci wyjaśni.
Odnośnie podłogi od spodu
Pierwsza opcja: epoksyd, a na niego gruba warstwa masy rodzaju 2w1. Ja dodatkowo przed wspomnianą masą pociągnąłem łączenia masą uszczelniającą do spawów.
Druga opcja: epoksyd , masa lakierowalna najlepiej także2w1, lakier.
Podłoga od wnętrza- epoksyd, uszczelnienie łączeń, lakier, miejscowo wygłuszenie.
Niestety środki które ze spokojem sumienia mógłbym polecić są drogie.
Zerknij może na mój temat o problemach z masą 2w1.
Właściwie powinieneś od tego zacząć:)
Panowie, podwozie mojego auta ma 4l jest czysciutkie, chce je oddać na konserwacja to zaproponowano od razu na podwozie konserwację. Pytanie czy nie lepiej by było dac podklad epoksydowy i dopiero na to konserwację? Środki marki Forch
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum