Witam. Chciałbym pomalować przyczepę rolniczą autosan. Ale niestety nie wiem jak mieszać lakier ,podkład z utwardzaczem i rozcieńczaczem. Proszę o napisanie jak mieszać podkład,bazę i bezbarwny z utwardzaczem itp w jakiej proporcji, ile warstw nanieść w jakich odstępach czasowych itp. Z góry bardzo dziękuje
Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 21 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-03-2013, 16:17
Wszystko powinienes miec w tabelce na produkcie ja np mam 5:1 +10% przy podkladzie to znaczy na 5 czesci podkladu 1 czesc utwardzacza i do tego 10% rozcienczalnika
Co do bazy to musial by sie w rozlewni dokladnie spytac jaka charakterystyke ilosciowa komponentow ma
Aha. Rozumiem. Myślałem żeby też pomalować podkładem 3 warstwy w odstępie 15 minut. A później chlorokauczukiem. Myślę że tak by było taniej. A jaki pistolet by był dobry do chlorokauczuku a jaki do bazy, bezbarwnego? Dobry by był z dyszą 1,4 do chlorokauczuku?
Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 21 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 31-03-2013, 12:58
Podkladu nakladaj tyle warstw ile jest napisane na etykiecie, a co do kolejnych warstw to jak chcesz technika m/m to musisz przeczekac az poprzednia warstwa zmatowieje (odparowuje) i wtedy nastepna psikasz
Dysza 1,4 dasz rade i baze i klar i chlorokauczuk
Dziękuje za odpowiedź już wiem co i jak biorę się teraz za zakup pistoletu i kompresora . Jak tylko przyjdzie ładna pogoda to biorę się za robotę lecz najpierw będą ubytki w burtach spawane później to szpachlowanie i szlifowanie i dopiero malowanie. Lecz jeszcze mam 1 pytanie. Ile kosztują lakiery , chlorokauczuk , szpachla i papiery do szlifowania? A co do szlifowania to może lepiej zakupić szlifierke pneumatyczną? Jak myślicie?
A co do szlifowania to może lepiej zakupić szlifierke pneumatyczną? Jak myślicie?
Zakup szlifierki pneumatycznej wiązałby się z zakupem kompresora, jak by to ująć, o dużej wydajności. A poza tym niewiele zdziałasz tam taką szlifierką w tych zakamarkach.
_________________ Jak się człowiek spieszy, to się blacharz cieszy...
aha to rozumiem. Czyli pozostaje tylko szlifowanie ręczne? Jak bym miał malować chlorokauczukiem to jak bym pomalował już podkładem chlorokauczukowym to później to szlifować na mokro czy na sucho?
kolego najlepiej do takiej przyczepy to dysza 2,0 do podkladu podklad gesciejszy wtedy jest lepiej wypelnia a do lakieru 1,4 a szlifowanie podkladu to w zaleznosci jaki efekt chcesz miec tego jak przyczepa to napewno na sucho a papier do tego 240-280 sam tak na codzien robie w robocie a maluje nowe i stare przyczepy naczepy ramy
lakieru nie proponuje malowac 2,0 gdyz ulejesz a na spuszczanie zaciekow troche idzie lakieru hehe
chyba ze pozniej przytrzec i polerka ale nie przyczepe hehe
a jesli da sie sciagnac burty to poloz je zewnetrzna strona do gory na kobylkach jakis czy czyms i je zajebiscie wylejesz i nie ulejesz
Dzięki wielkie za porady tylko chciał bym się dowiedzieć czy malować ją chlorokauczukiem czy normalnie bazą a później bezbarwnym?
[ Dodano: 04-04-2013, 20:07 ]
Witam ponownie. Dzisiaj zakupiłem pistolet lakierniczy Sico tools z dyszą 1.4 mm. Chciałem go dzisiaj rozkręcić iglice, dysze i po rozkręceniu dyszy chciałem kluczem odkręcić go kluczem. Jest tak mocno przykręcony że nie wiem jak go rozkręcić? Ktoś może by pomógł jak odkręcić czy zwrócić go do sklepu?
po co baza ja malowac lepiej akrylem ja teraz w sata jet 3000 mialem tak dokrecona kolega trzymal zaparty pistolet o blat a ja kluczem probowalem odkrecic i po kilku ciezkich prubach poszlo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum