Zależy jakim malujesz pistoletem czy z górnym zbiornikiem , czy z dolnym. Przy zwykłej głowicy jeżeli dla pierwszego masz dyszę 1,4 to w tym drugim musisz mieć 1,7. Znaczenie ma rodzaj głowicy nisko ciśnieniowa (HVLP) ,średnio ciśnieniowa(każda firma oznacza to po swojemu) czy tradycyjny stary system wysoko ciśnieniowy.
A podstawowym wyznacznikiem tak jak dla mnie jest lepkość lakieru. Bo gdy maluje na dolnej granicy dopuszczalnej lepkości chcąc uzyskać przysłowiowe lustro to na pewno musze użyć dyszy o mniejszej średnicy. Malując na tzw. barana (obecnie prawie wszystkie samochody średniego i najniższego segmętu)lepkość lakieru musi być duża a co za tym idzie większa dysza. A ogólnie to wszystko co wyżej napisałem ma nierozerwalny związek z ciśnieniem powietrza na pistolecie -ale to już inna historia
_________________ Narzędzia warsztatowe i przemysłowe, www.rg-narzedzia.com.pl
Kod rabatowy dodatkowe 5% dla forumowiczów
Przy zakupie wpisz kod: LAKIERNIK.INFO
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum