lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Naprawa odklejonego lakieru na zderzaku
Autor Wiadomość
alucard667-1
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2014, 19:40   Naprawa odklejonego lakieru na zderzaku

Cześć. Jestem początkujący dlatego proszę o radę w zapewne prostej dla Was sprawie, jednak ja nie chce popełnić blędu w pierwszych zleceniach.

Odklejony lakier na plastkikowym zderzaku. Co najlepiej z tym zrobić?? Zerwać z zaszpachlować?? Myslałem bardziej o przykelejeniu go ale czym najlepeiej... Najważniejsze żeby jak nalepiej wyglądało i było trwałe.

Z góty dzieki za pomoc. Poniżej link do zdjęcia

http://www.fotosik.pl/pok...393d8e17e9.html
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
kalbi
Klubowicz


Pomógł: 27 razy
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 2257
Punkty: 50/5
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-08-2014, 19:47   

co kropelka sklei....
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
alucard667-1
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2014, 19:48   

Tez o tym myslałem ale podobno kropelka potrafi spalić lakier?? Miał ktoś już doświadzcenia z taka sytuacją?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mart-Dent
Klubowicz


Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 716
Punkty: 15/5
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-08-2014, 20:14   

To kup butapren.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
alucard667-1
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2014, 20:25   

Serio?:)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
dawid257
Bywalec


Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-08-2014, 20:40   

no myśle że raczej nie serio. poprostu chyba sobie chłopaki żartują. kto po prostu popełnił błąd jak lakierował i dlatego odpada pewnie w innych miejscach tez niedlugo będzie odpadał. ale jak chcesz to możesz i kleić ale o takich metodach napraw to nie slyszeli jeszcze :)