lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
malowanie zderzaka
Autor Wiadomość
Pit1_2008
Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 47
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 19-08-2009, 09:39   malowanie zderzaka

Mam pytanie.Jak pomalować zderzak od początku do końca.W chwili obecnej jest czarny goły plastik.Chyba nie ma takiego tematu na forum.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 19-08-2009, 09:59   

Jeśli to zderzak który nie ma uszkodzeń to przeszlifuj go drobną włókniną lub P 1200 na wodę,osusz, przemyj zmywaczem sylikonu, nanieś PZP,i powłoki wierzchnie

W przypadku jeśli jest on uszkodzony ,rozszlifuj wszelkie rysy P 180 na maszynie,zaszpachluj, szlif szpachli, nanieś PZP następnie podkład akrylowy jako wypełniacz, po wyschnięciu szlif i powłoki wierzchnie
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Pit1_2008
Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 47
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 19-08-2009, 23:24   

Sory zadam głópie pytanie,ale dopiero się uczę lakierować i nie mam pojęcia na temat PZP czego to jest skrót
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Dawid
Forumator


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 246
Otrzymał 7 punkt(y)
Skąd: Digernes NO
Wysłany: 19-08-2009, 23:31   

Pit1_2008 napisał/a:
PZP czego to jest skrót


podkład zwiększający przyczepność
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
maniek
Forumator



Wiek: 32
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 239
Punkty: 8/7
Skąd: Woj. Łódzkie
Wysłany: 19-08-2009, 23:32   

Pit1_2008 napisał/a:
Sory zadam głópie pytanie,ale dopiero się uczę lakierować i nie mam pojęcia na temat PZP czego to jest skrót


http://lakiernik.orge.pl/viewtopic.php?t=696
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Pit1_2008
Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 47
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 19-08-2009, 23:39   

Dzięki.Mam jeszcze pyt odnośnie bazy,Jeśli żle ją polożę tzn jesli jest chropowata to czy może to być przyczyna matowego klaru,tzn zależy po jakim kątem patrze.Pod jednym jest lustro a pod drugim jest tak jak by matowe
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 19-08-2009, 23:47   

Zalezy po jakim czasie jest to matowe. Jak np odrazu po lakierowaniu to moze za słabo dolałes, posiadał mgła po lakierowaniu na gotowy materiał. A jak po np tygodniu to chropowata baza jeżeli wypolerowałes i było wporządku a sie zrobiło matowe. No chyba ze zły stosunek lakier utwardzacz lub jakiś dziadoski bezbarwny.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Pit1_2008
Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 47
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 19-08-2009, 23:50   

Lakierowałem odrazu,clar mam duponta,chyba nie jest taki kiepski.Mgła raczej też nie usiadła,Nie mam pojęcia czemu to tak wychodzi..
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
maniek
Forumator



Wiek: 32
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 239
Punkty: 8/7
Skąd: Woj. Łódzkie
Wysłany: 19-08-2009, 23:55   

Cytat:
Lakierowałem odrazu,clar mam duponta,chyba nie jest taki kiepski.Mgła raczej też nie usiadła,Nie mam pojęcia czemu to tak wychodzi..

DP jest spoko.pewnie słabo wylałeś
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Pit1_2008
Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 47
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 19-08-2009, 23:58   

A jak tym lakierujecie na 2razy czy 1.5
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 20-08-2009, 00:02   

Pit1_2008 napisał/a:
Dzięki.Mam jeszcze pyt odnośnie bazy,Jeśli żle ją polożę tzn jesli jest chropowata to czy może to być przyczyna matowego klaru,

Tak na 100% choć byś nie wiem jakim dobrym lakierem bezbarwnym lakierował to zawsze na chropowatej bazie wyjdzie po odparowaniu przymglony bezbarwny,baza to jest podłoże..a podłoże zawsze decyduje o wyglądzie końcowym powłoki
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
maniek
Forumator



Wiek: 32
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 239
Punkty: 8/7
Skąd: Woj. Łódzkie
Wysłany: 20-08-2009, 00:02   

Pit1_2008 napisał/a:
A jak tym lakierujecie na 2razy czy 1.5

To zależy jak zaleca producent danego lakieru...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
To_mas
Klubowicz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 2787
Punkty: 24/11
Skąd: Żywiec
Wysłany: 20-08-2009, 00:07   

Pit1_2008 napisał/a:
A jak tym lakierujecie na 2razy czy 1.5
tak jak masz na opakowaniu :)

Pit1_2008, spróbuj to spolerować :) może sie poprawi...
_________________
gg 6794125
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
jarema
Użytkownik


Wiek: 51
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 6
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 20-08-2009, 00:08   

Witam kolegów. Mam pytanie dotyczace bazy wodnej, a konkretnie srebra.

[ Dodano: 20-08-2009, 00:17 ]
doprecyzuję pytanie. chodzi mi o powstawanie cieni.
maluje wodą od niedawna i mam wrazenie że kładzie się ja inaczej niż bazę konwencjonalną. czy ktoś zobecnych ma jakieś doświadczenia z tego typu bazą?
_________________
jarema
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 20-08-2009, 09:04   

jarema napisał/a:
chodzi mi o powstawanie cieni.
maluje wodą od niedawna i mam wrazenie że kładzie się ja inaczej
powiedz wpierw jakiej firmy baza? spróbuj dodać więcej żywicy i wtedy połóż warstwę wyrównującą. sam tak czasami robię .w bazie jak jest przewaga srebra nad żywicą,ciężej ją położyć bez chmurek,zwłaszcza gdy aplikuje się na jedną lagę. dolej samej żywicy i popraw.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
jarema
Użytkownik


Wiek: 51
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 6
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 20-08-2009, 21:09   

Malujemy bazą firmy RM.
Problem nie w tym jakiej firmy jest baza.
Uczono mnie kłaść bazę opartą na rozpuszczalnikach konwencjonalnych.
W skrócie...
Pierwsza warstwa-półmokra, druga mokra i zaraz po niej wypruszenie.
Teraz każą mi kłaść pierwszą kryjącą, drugą półkryjącą a trzecią suchy kurz, tzw wypruszenie po wcześniejszym oczywiście wysuszeniu poprzednich warstw.
Mam wątpliwość czy ostanie wypruszenie na wyschniętą poprzedią warstwę nie postawi miejscami srebra na sztorc?
Wprzypadku bazy konwencjonalnej była szansa na "wtopienie" na jeszcze mokrą poprzednią warstwę, a tu mam wrażenie że zostawię suchy kurz, którego bezbarwny nie przykryje a to grozi jednym...
Albo bezsensowne lanie klaru i gazowanie, albo powtórka...
I bądz tu mądry jak kumpel drze twrz że też chce się wygrzać w kabinie...
_________________
jarema
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 20-08-2009, 21:54   

a jakim pistoletem lakierniczym aplikujesz bazę wodną ina jakim ciśnieniu wykonujesz poszczególne warstwy? tak czy owak proponuję dodać więcej żywicy do bazy w warstwie prószenia. możesz wtedy mocniej poprawiać, bez ryzyka powstania jeża.oczywiście mniejsze ciśnienie.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
jarema
Użytkownik


Wiek: 51
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 6
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 20-08-2009, 22:11   

Niskocisnieniowy De Vilbis.
Fajne jest to że w firmie w której podjąłem pracę, ten pistolet obsługuje trzech lakierników.
To tak jakby w wojsku jeden karabin przypadał ne pół plutonu...
Nadmienię tylko że we wrześniu mamy dostać autoryzację BMW, a pistolet nigdy nie ma zimnej rekojeści bo jaden wyrywa go drugiemu z ręki...

[ Dodano: 20-08-2009, 22:16 ]
A co do ciśnienia...
Dobre pytanie...
Jak jestem w kabinie i koledzy akurat nie używają szlifierek, to mogę je ustawić, ale niech tylko któremu zachce się szlifować to mam takie wachania ciśnienia jak nastroje mojej żony na zakupach w markecie!!!
_________________
jarema
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 20-08-2009, 22:43   

jarema napisał/a:
Jak jestem w kabinie i koledzy akurat nie używają szlifierek, to mogę je ustawić, ale niech tylko któremu zachce się szlifować to mam takie wachania ciśnienia jak nastroje mojej żony na zakupach w markecie!!!

No to nić tylko zakup porządnej sprężarki, a jeśli już jest tak owa to musisz przy kabinie zamontować reduktor membranowy który ustabilizuje ciśnienie
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Pit1_2008
Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 47
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 22-08-2009, 12:12   

Witam wrócę jeszcze do swojego tematu odnośnie zderzaka.Kupiłem coś takiego-środek zwiększający przyczepność NOWOL (SPECTRAL PLAST 705) facet w sklepie powiedział że dodaje się to lakieru,ale na opakowaniu nie ma proporcji czy ktoś wie jak się to miersza.A może tego nie dodaje się do lakieru tylko po prostu maluje tym plasiki tj zderzak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 22-08-2009, 12:25   

Cytat:
.A może tego nie dodaje się do lakieru tylko po prostu maluje tym plasiki tj zderzak
do lakieru dodaje się uelastyczniacz,a PZP nakłada bezpośrednio na plastik i po odparowaniu aplikuje podkład.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 22-08-2009, 12:33   

baqo napisał/a:
do lakieru dodaje się uelastyczniacz,a PZP nakłada bezpośrednio na plastik i po odparowaniu aplikuje podkład.

Dokładnie tak jak mówi baqo,
Zajrzyj TUTAJ
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Pit1_2008
Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 47
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 22-08-2009, 12:44   

Czyli nie czekać do całkowitego wyschnięcia tylko nakładać podkład po odparowaniu
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 22-08-2009, 13:05   

Pit1_2008 napisał/a:
i nie czekać do całkowitego wyschnięcia tylko nakładać podkład po odparowaniu
jak go nałożysz będzie mokra, przezroczysta (zależnie od gruntu) powłoka . jak zniknie połysk mokrego kładziesz podkład.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
teodor2424
Wyjadacz


Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 104
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 26-08-2009, 19:55   

Ja nie weim jak można tak kolor źle dobrać, a może to wina obróbki?
Co teraz mam zrobić??
symbol kolorku to LY7Q,
kurcze dlaczego w tych pierdzielonych mieszalniach nie mają jednego koloru o takim numerze tylko zaraz paleta 4 odcieni w tym numerze :/

a tak to wygląda:
tutaj był malowany błotnik tylny i zderzak a kolor farby był ten sam :/


tutaj najgorzej widać różnice:





gdyby nie ten przedni zderzak to nie było by problemu ale się rzuca za mocno w oczy :(
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
gola
Maniak forum


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 774
Punkty: 34/3
Skąd: CH
Wysłany: 26-08-2009, 21:04   

szanowny kolego w audi to jest norma,nawet nowe tak maja.
Jezeli bys lakierowal zderzak na samochodzie razem z blotnikiem to i tak zderzak wyjdzie ciemniejszy ;)
Nie masz sie czym martwic,tak ma byc ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 26-08-2009, 21:09   

ładnie mu całemu w kolorze ,ale odcień mógłby lepiej pasować. wystarczyło trochę rozjaśnić i jedna próba przed lakierowaniem.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
slawek1979
Wyjadacz


Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 130
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 26-08-2009, 21:13   

Wszystko zależy od kontów łączenia się elementów.Podjedz kiedyś do salonu i obejrzyj sobie nowe auta,prawie każdy ma różnice między zderzakami.Fakt faktem że w fabryce nie maluje się razem elementów blaszanych z plastikowymi z prostej przyczyny wygrzewania w wysokiej temp. no i druga sprawa -odcieni jest dużo bo i dostawcy lakierów w fabrykach też się zmieniają i każdy ma inny sposób na tworzenie koloru i zawsze są różnice w odcieniach między dostawcami.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
gola
Maniak forum


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 774
Punkty: 34/3
Skąd: CH
Wysłany: 26-08-2009, 21:15   

baqo napisał/a:
...wystarczyło trochę rozjaśnić i jedna próba przed lakierowaniem.

i tak wyjdzie ciemniejszy ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 26-08-2009, 21:16   

dobrze że z przodu i z tyłu tak samo . wujowo ale jednakowo :)

[ Dodano: 26-08-2009, 21:17 ]
gola napisał/a:
i tak wyjdzie ciemniejszy ;)
to jeszcze rozjaśnić :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
teodor2424
Wyjadacz


Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 104
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 26-08-2009, 23:07   

A koledzy polerowanko tutaj już nic nie zmieni??
Bo elementy były dopiero wczoraj na wieczór malowane a dzisiaj był odbiór autka i koleżka lakiernik powiedział żeby lakier lepiej przesechł do polerowania.
czyli spoleruję całe autko w następnym tygodniu, ale pewnie z kolorkiem juz nic się nie zmieni :/
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
gola
Maniak forum


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 774
Punkty: 34/3
Skąd: CH
Wysłany: 26-08-2009, 23:16   

teodor2424 napisał/a:
... spoleruję całe autko w następnym tygodniu, ale pewnie z kolorkiem juz nic się nie zmieni :/

niestety,ale nic juz nie zrobisz z tym.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
teodor2424
Wyjadacz


Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 104
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 26-08-2009, 23:35   

czyli co pewnie nie ruszać tego i się przyzwyczaić :)
Tylko jak miałem oryginał zderzaki góra w kolorku to tak bardzo się nie różniło :( szkoda że taki efekt wyszedł.
A może by tak jeszcze raz zmatować i baza prysnąć?? Ale to znowu tyle roboty a efektu i tak nie da się na tych plastikach przewidzieć :/
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
gola
Maniak forum


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 774
Punkty: 34/3
Skąd: CH
Wysłany: 26-08-2009, 23:45   

teodor2424 napisał/a:
czyli co pewnie nie ruszać tego i się przyzwyczaić :)
Tylko jak miałem oryg... efektu i tak nie da się na tych plastikach przewidzieć :/

zawsze bedziesz mial roznice koloru na audi w zderzakach.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jerryhaj
Maniak forum


Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 505
Punkty: 7/4
Skąd: woj. Podlaskie
Wysłany: 26-08-2009, 23:58   

pracuje juz ponad 18 miesiecy w audi serwisie i to jest prawda z tymi zderzakami
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 27-08-2009, 00:24   

teodor2424 napisał/a:
Ale to znowu tyle roboty a efektu i tak nie da się na tych plastikach przewidzieć :/

z tego co czytam w tym temacie to nie nakładałeś lakieru bezpośrednio na plastik tylko od początku na powłokę fabryczną (szarą matową, lub podkład akrylowy), i jeżeli chcesz to jeszcze raz poprawiać to będziesz nadal nanosił nową powłokę na tą która jest w tej chwili więc tu wykluczmy różnice koloru wynikające z naniesienia powłok wierzchnich bezpośrednio na plastik ;) i ewentualnych różnić z tego tytułu

Polakierowałem już chyba grubo ponad setkę Audi A 4 A6 A8, i choć robiłem w nich całe przody czy tyły, a nawet jeśli lakierowałem zderzaki i przy tym cieniowałem błotniki to i tak po montażu kolor zderzaka do błotnika się różni
To auto to taki ewenement nawet auto fabryczne ma różnicę zderzaków do reszty karoserii bo zderzak jak to powiedzieli moi przedmówcy przylega do karoserii pod innym kontem i stąd ta różnica
Jedynym chyba wyjątkiem jeśli chodzi o markę Audi gdzie kolor jest pasowany do karoserii to A3 ale tam płaszczyzna zderzaka jest usytuowana prostopadle do płaszczyzny błotników i kolor pasuje..
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
teodor2424
Wyjadacz


Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 104
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 27-08-2009, 09:54   

Czyli nic z tym nie robić i cieszyć się zderzakami i progami w kolorku, wmawiając sobie że tak ma być :)

jedno jest fajne, ten klar z APP 2K HS Acryl Klarlack Spezial S 2:1, jest rewelacyjny :) Oczywiście mówiąc pod kątem rozlewania i krycia, praktycznie bez polerki wygląda niemalże idealnie.
Oczywiście jeszcze nie wiem jak będzie się sprawdzał w czasie ale myślę że nie powinno być źle :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 27-08-2009, 14:54   

teodor2424 napisał/a:
Czyli nic z tym nie robić i cieszyć się zderzakami i progami w kolorku, wmawiając sobie że tak ma być :)

jeśli Ci zostało trochę bazy to zrób próbę, pomaluj jakąś blaszkę bazą i bezbarwnym i przyłóż ją do karoserii wtedy będziesz miał pewność czy ten kolor jest dobry lub nie, jeśli nie to ta różnica jest spowodowana złym doborem odcienia, jeżeli blaszka przyłożona prostopadle do karoserii będzie miała kolor identyczny to znaczy że różnica na tych zderzakach jest powodowana innym kontem płaszczyzny zderzaka do błotnika
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
kalbi
Klubowicz


Pomógł: 27 razy
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 2257
Punkty: 50/5
Skąd: W-wa
Wysłany: 27-08-2009, 19:34   

teodor2424 napisał/a:
ten klar z APP 2K HS Acryl Klarlack Spezial S 2:1, jest rewelacyjny
kiedyś nim robiłem trochę. Powiedz mi ile go rozcieńczasz??
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
No-limit
Ekspert



Pomógł: 15 razy
Wiek: 63
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 2201
Punkty: 34/24
Wysłany: 28-08-2009, 11:01   

jacklack napisał/a:
teodor2424 napisał/a:
Czyli nic z tym nie robić i cieszyć się zderzakami i progami w kolorku, wmawiając sobie że tak ma być :)

jeśli Ci zostało trochę bazy to zrób próbę, pomaluj jakąś blaszkę bazą i bezbarwnym i przyłóż ją do karoserii wtedy będziesz miał pewność czy ten kolor jest dobry lub nie, jeśli nie to ta różnica jest spowodowana złym doborem odcienia, jeżeli blaszka przyłożona prostopadle do karoserii będzie miała kolor identyczny to znaczy że różnica na tych zderzakach jest powodowana innym kontem płaszczyzny zderzaka do błotnika

Wszycy Panowie macie rację co do plastików,płaszczyzn,ale trzeba wziąć pod uwagę również odcień lakieru bezbarwnego i to,że niektóre lakiery po kilku dniach potrafią żółknąć,lub ściemnieć.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne