lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam lakieru
Autor Wiadomość
Fatalyty
Użytkownik


Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 1
Skąd: Je2bnee
Wysłany: 24-01-2013, 21:38   Szukam lakieru

Witam ! W niedługim czasie będę lakierował motorek ;) mini crossa ma to być prezent dla synka mojej siostry tak wiec liczę na wasza pomoc ;) Potrzebuje receptury na bazę czerwona która będzie wpadała w fiolet ;) Chodzi mi o to ze patrząc na element na wprost będzie się wydawał czerwony z gęstym fioletowym ziarnem a pod katem z boku będzie fioletowy nie znam się na kolorach w lakiernictwie dopiero 1.5 roku mam doświadczenia a lakiernik w warsztacie w którym pracuje jako pomocnik nie wykazuje zbyt wielkiej pomocy i chyba nawet nie umiał by czegoś takiego skleić wiec szukam recepturki która mi on rozmiesza ;) i ewentualne wskazowki co do samego lakierowania ;) jak narazie mam na koncie tylko polakierowana astre z mizernym skutkiem ( malowane przy żarówce która przyświecał kolega hah ;D i wyszlo jak wyszlo nie domalowalem bezbarwnym ;P ) Ok myslalem o malowaniu i chce do tego imie z obu stron na owiewkach namalowac rozcapiezonym pedzelkiem tak by wygladalo jak by poszarpane napisy cos w tym stylu ewentualnie z szablonu tylko nie wiem za bardzo jak sie za to zabrac (lakier na napis mam taki jak by bialo zloty ;D zalezy jak sie patrzy czasem nawet na fiolet wyglada ) Dobra sorki za ewentualne bledy ktorych moze byc sporo i jakies pomosly co do lakierowania moze podsuniecie chodzi mi o inne ciekawe kolorki zalezy mi na tym zeby nie byl to jeden gleboki kolor tylko taki ala kameleon ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum