lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
laczenie blachy
Autor Wiadomość
Boxxing
Fanatyk



Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 1106
Otrzymał 12 punkt(y)
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-07-2012, 15:38   laczenie blachy

witam zakupilem progi wycialem stare zrobillem porzadek w srodkku i jakos to sie trzyma kupy tylko teraz pytanie jak mam prog koncowke progu tam gdzie wchodzi na blotnik to nie moge pospawac ciaglym tylko poszczepiac i sa malutkie szparki moge to normalnie poszpachlowac ?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
remo_2007
Wymiatacz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 191
Otrzymał 8 punkt(y)
Skąd: Wlkp
Wysłany: 04-07-2012, 16:05   

A dlaczego nie możesz pospawać? Trzeba pospawać ciągłym raz przy razie bo będzie pękał szpachel i szybko zgnije.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Boxxing
Fanatyk



Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 1106
Otrzymał 12 punkt(y)
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-07-2012, 18:00   

niby ciaglym takich blach nie mozna bo powygina? czyli jak mowisz ze pociagnac to po calym?

[ Dodano: 04-07-2012, 18:02 ]
w drugim aucie bo tez mam do roboty zauwazylem ze byl robiony tylni blotnik i tam tez nie jest spawane ciaglym ale zrobione jest na zakladke
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
To_mas
Klubowicz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 2787
Punkty: 24/11
Skąd: Żywiec
Wysłany: 04-07-2012, 20:27   

Boxxing, to robisz punktowo i zagęszczasz spawy ze na końcu wychodzi jakby byl ciągly :)
_________________
gg 6794125
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
remo_2007
Wymiatacz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 191
Otrzymał 8 punkt(y)
Skąd: Wlkp
Wysłany: 04-07-2012, 20:32   

Jak przedmówca podaje punktowo i nie na pełnej mocy bo dziur narobisz. Daj sobie czas,nie spawaj całego tylko rób przerwy czekaj aż blaszka przestygnie,nie powinno ci pofalować. ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Boxxing
Fanatyk



Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 1106
Otrzymał 12 punkt(y)
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-07-2012, 21:13   

a takie jeszcze jedno pytanie jak szlifuje spaw to na 0 nie da rady poniewaz dziurki sie w nim robia i zostawiam troche tego nie wiem czy dobrze robie
_________________
"Sekret ludzi, którzy robią cos dobrze? robią to odpowiednio długo. "
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
pusty24
uzależniony od forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 371
Punkty: 4/5
Skąd: nowe brzesko
Wysłany: 04-07-2012, 21:45   

no nie dobrze bo spaw musi byc szczelny ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Deca-Durabolin
Klubowicz



Pomógł: 11 razy
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 1313
Punkty: 28/35
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 04-07-2012, 23:34   

spaw ma być szczelny a blacha zafelcowana.
zabezpieczenie od wewnątrz i przed szpachlami epoxyd.
inaczej twoja robota o kant dupy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne