Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 585 Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 07-02-2009, 15:11 Głowice -Poprawa Seri
Jesli ktos podciąga silnik w Aucie jestem w stanie dobrze poprawić głowice konkretnie wszystkie kanały oraz zawory .... Układy wydechowe liczone oraz ukłądy dolotowe...
Fotka z prototypem dolotu na 4 przpustnicach do silnika C20XE
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 585 Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 07-02-2009, 15:43
Każdy Cylinder ma swoją przepustnice swój wtrysk i kazdy jest obsługiwany osobno z CC 1,1 ze spoirtowym przełożeniem wyciagneliśmy 110KM takie doloty to super sprawa naprawde ...
Pomógł: 6 razy Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 3834 Punkty: 67/45 Skąd: Zawiercie
Wysłany: 01-07-2009, 19:24
Hehe czad chciałem zrobić coś takiego do silnika 900 z fiata uno ale ostatecznie wsadziłem po jednym gaźniku na dwa cylindry. Przerąbane to wyregulować. Mocy przybyło ale spalanie jeszcze bardziej
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 585 Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 04-07-2009, 08:15
Greg napisał/a:
Podwójne webery to dopiero mają ciąg z baku ;P można powiedzieć, że jest wir w baku ale za to dźwięk i przyrost mocy niezastąpione
przyrost mocy może nie aż tak takie coś bardziej sie stosuje zeby wykożystać dobrze potencjał dobrze zrobionej głowicy i np ostrzehszych wałków ... co nie zmienia faktu że i tak złopią no i kręci sie silnik... napewno wyżej i lepiej pracuje w wyższych partiach ... ale pamietajcie ... z niczego nie ma nic
blown-engine napisał/a:
Czyli np MS byłby dobry, tak?
Jeśli dobrze interpretuję to jest to ITB, więc MS pasuje bo bazuje na wskazaniach TPS'u (położenia przepustnicy)...
ITB to masz układ dolotowy złożony z 4 przepustnic jedna na cylinder w zależności ile masz cylindrów każda przepustnica jest sterowana osobno i osobno regulowana wiec najwiecej zabawy jest z tym ostatnim... tak samo przepustnice nie jestem pewien czy beda ustawiane względem innych bo chodzi o to żeby wyregulować to tak zeby wszystko grało idealnie ...
Pomógł: 6 razy Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 3834 Punkty: 67/45 Skąd: Zawiercie
Wysłany: 05-07-2009, 10:28
Cytat:
przyrost mocy może nie aż tak takie coś bardziej sie stosuje zeby wykożystać dobrze potencjał dobrze zrobionej głowicy i np ostrzehszych wałków ... co nie zmienia faktu że i tak złopią no i kręci sie silnik... napewno wyżej i lepiej pracuje w wyższych partiach ... ale pamietajcie ... z niczego nie ma nic
No wydaje mi sie że przyrost mocy to moze był z max 5 koni ale byłem hepi ze nie zwalniał pod górke na 4 biegu i kołem kręcił jak szalony:) A spalanie to tak o 3 litry więcej lekką ręką. BYła frajda hehehe sie miało 18 latek to sie szalało. Teraz już mi sie tak nie chce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum