Witam panowie.Czy któryś z kolegów wie jak wygląda przebieg naprawy przodu w np e60(alu)
Głownie chodzi mi o wymianę poszczególnych elementów np. okular elementy nie są zgrzewane tylko tak jakby nitowane.Wie ktoś jak to sie "je i z czym"? Chodzi mi o technologiczny przebieg naprawy.
Z góry dzięki za pomoc.
Krzychuautim, dzieki za info. takie połączenie jest na podłużnicach. Ale w niektórych miejscach elementy są tak jakby nitowane,widac łebek. niestety aparat tego nie uchwyci.Będe jeszcze niuchał na ten temat
kuki21, osobiscie nie spotkałem sie żeby alu było zgrzewane. przynajmniej w karoserii.
Aluminium też się zgrzewa, chociaż stosunkowo rzadko, bo maszyny do tego są bardzo drogie.
To co jest na twoim zdjęciu to nitowanie podobne do tego:
http://www.tox-pl.com/pl/...en/tox-nit.html
z tym że nit jest inny ale zasada taka sama. Jest to dość trudne do powtórzenia w warunkach warsztatowych, ale możliwe, są do tego urządzenia. Co prawda stosowane raczej w produkcji niż w warsztatach. Problem z takim nitowaniem polega na tym że w przypadku zniszczenia(rozerwania) nie można już takiego połączenia skutecznie naprawić w sposób podobny do fabrycznego.
Krzychuautim, Bardzo możliwe że to jest taki typ połączenia. Bo widać że coś jest wprowadzone w elementy. Jak kiedyś dorwę jakiś element to zrobie mu sekcje i zobacze jak to wygląda Krzychu skoro piszesz że to bardzo trudne do odtworzenia w warsztacie to jak przewiduje technologia wymiany elementu połączonego w ten sposób? Chodzi mi o zminimalizowanie widoczności naprawy..
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 1916 Otrzymał 21 punkt(y) Skąd: Łódzkie
Wysłany: 21-02-2012, 21:22
dawid1989 napisał/a:
Krzychuautim, Bardzo możliwe że to jest taki typ połączenia. Bo widać że coś jest wprowadzone w elementy. Jak kiedyś dorwę jakiś element to zrobie mu sekcje i zobacze jak to wygląda Krzychu skoro piszesz że to bardzo trudne do odtworzenia w warsztacie to jak przewiduje technologia wymiany elementu połączonego w ten sposób? Chodzi mi o zminimalizowanie widoczności naprawy..
Wymienić w miejscu w którym jest spawane albo kupić ćwiartke na allegro
Krzychu skoro piszesz że to bardzo trudne do odtworzenia w warsztacie to jak przewiduje technologia wymiany elementu połączonego w ten sposób? Chodzi mi o zminimalizowanie widoczności naprawy..
Wyżej na filmiku z you tube jest właśnie takie urządzenie do wciskania nitów łączących nowe blachy. Taka jest technologia...ma się sprzęt...się robi...oczywiście opłaca się to tylko wtedy gdy takich napraw robi się dużo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum