Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 192 Otrzymał 5 punkt(y) Skąd: opolskie
Wysłany: 22-01-2011, 11:48
online nie mam nic do ciebie bo i ty masz racje,ale od blacharzy zawsze są spasowane,a później po to samochód dostaje blacharz z powrotem żeby poskładać i po pasować,większości to robiłem audi vw czyli wiesz dwie śrubki wyciągasz drzwi a blacharz później nie musi się z tym tak pierdolić(w niektórych trzeba odkręcić je) ,ale to już jest sprawa blacharza,chyba że dostajesz samochód który nie miał blacharki tylko ma być prze lakierowany to już jest inna sprawa ale takich to mało co mi się trafia prawie wcale
Ja wykonuje całościowe naprawy, także rusza mnie to, jesli po lakierowaniu znów trzeba poprawiać sruby i inne obite zonki. Po za tym, nie ma możliwości nie porysowac śrub, przy ich odkręcaniu. Vw, audi, seat proste zawiasy, ale i tak na każdym otworze pole regulacji.
Także jak ma być igla, to trzeba poprawić śruby, a blacharz tego nie zrobi...
Odgrzeję trochę kotleta..
Przeczytałem cały ten temat,dużo w nim prawdy że nowe to nowe ,podnosi prestiż i jakość pracy nie wspominając o przyjemności.
Nie każdego jednak stać na nową kabinę za 90 tys taka prawda.
W warsztacie w którym pracuję mamy 9x4m kabine ELPO (nie wiem czy znane w PL ) i nie ukrywam że komfort pracy fajny.MIejsca dużo ale czsem jak 2 zderzaki luzem maska i jakiś błotniczek ,listewka lusterko i auto do tego i też ciasno się robi heh
Ja mam zamiar wrócić do PL i rozpocząć coś ..
Mam do wzięcia starą kabinę (ok 15 lat ale to sprawdzę jeszcze dokładnie na miejscu) ,serwisowana, po wymianie palnika tyle że troche mała 6 x 3.8 x 2,4.
Cena do wzięcia za 4200euro (cena chyba dość atrakcyjna jak by nawet ją w pozniejszym czasie na coś innego przekształcić) ale musze sam ją zdemontowac ,zawieźć do polski (z NL) i zamontować jak już będe miał gdzie.
Tak szczerze to wolałbym nową no ale jak nie ma aż tyle kasy...będę potrzebował dużo innch jeszcze rzeczy więc trzeba z głową. sam nie wiem czy warto się w to pakować.
W piątek jadę ją obejrzeć i sprawdzić jak chodzi.
Tu można zobaczyć tą kabine http://www.marktplaats.nl...sPage=mympBuyer
Cena za sama kabinę nie najgorsza, przelicz dokładnie wszystkie koszty transport itp. Fakt że musisz rozebrać ja sam to raczej plus dla ciebie gdyż wiekszość kabin z odzysku jest rozbierana bez pieszczenia.. Ogólnie chłodna kalkulacja całej zabawy + 20% na niespodzianki i wtedy można decydować. Jeśli planujesz działać stacjonując w swoim lokalu i masz gdzie osobiście radził bym profesjonalna adaptacje pomieszczenia (nie mówie tu o druciarstwie) Używana kabina to masa ukrytych kosztów, chodz ta na fotkach nie wyglada na zajechana
na Twoim miejscu nie brał bym jej. kupisz a potem będziesz się denerwował , że ciasno. Z drugiej strony im większa kabina tym większe koszty utrzymania
Postaram się o jakieś dobre miejsce gdzie będę mógł ją postawić i wówczas pomyśli się nad zakupem.
W tej gdzie pracuję jest w miarę swobodnie i takie 6m to za mało mimo kosztów eksploatacji,jak by trzeba auto polakierować a później osobno części to na pewno to nie zastąpi kosztów większej kabiny
No tu to "tańczyć" można. Dodać należy, że auta z upływem czasu "urosły" a wiec auta nawet niskiego segementu nie są wcale takie małe. Czy ta kabina ma wyciąg czy tylko nawiew ? Dość mocno "poprzytykane" te wloty do wyrzutni. To chyba nie w standardzie ?
paciak, Kabina markowa ELPO ale robiona pod zamówienie i te wyrzutnie są takie dość dziwne ale dają rade a że przytkane heeh bo już z rok nie czyszczone
024.JPG tui widać że nie typowe rozwiązanie troche
Plik ściągnięto 181 raz(y) 86,67 KB
023.JPG z tyłu widać trochę zabudowę filtra wyciągu
Czyli "krajówka" . Ciekawe jaka realna róznica w spalaniu pomiedzy mniejszymi kabinami . Palnik olejowy? A tak w ramach złośliwości to maski z filtrem węglowym się na "gwoździu " nie przechowuje
paciak, palnik gazowy ,w 20 min ma 60 stopi a co do maski to stara juz nie uzywana hehe
No-limit, tak dobrze zauważyłeś,niestety nic nie powiem na tema tych produktów poniważ nie są to nasze a dokładnie przyjeżdza do nas od czasu do czasu znajomy szefa i wypożycza kabine i on własnie pracuje na tym
Ja używam Autocolor jak widać półka wyżej,kiedyś był taki okres że przez rok Glasurita lakery używałem i powiem że dobre ale wróciłem do Autocolor jak wprowadzili dwa nowe lakiery
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum