lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacklack
11-12-2010, 23:16
SATA JET 100 B RP help!!!!
Autor Wiadomość
remi200833
Stały Bywalec


Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 73
Wysłany: 08-08-2010, 19:23   SATA JET 100 B RP help!!!!

mam zamiar kupic tego guna ale mam takie pytanie czy ma on pod dysza ten pierscien rozdzielajacy powietrze bo dlamnie przy czyszczeniu jesdt to uciazliwe to wykladanie i wykladane bo sa one ciasne i raz mi peknal przy sacie jet 3000
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
pio124
Forumator


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 254
Otrzymał 5 punkt(y)
Skąd: lubelskie
Wysłany: 08-08-2010, 19:30   

jego sie nie wyciaga przy czyszczeniu guna, a jak wyciagniesz to sata zaleca zakladac nowy
mi on nie przeszkadza przy normalnym myciu guna
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mkautos
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2010, 19:34   

pio124,
Się śmiej, ale jak dostałem w ręce sate 3000 1.3 rp, to pierwsze co zrobiłem to rozkręciłem pistolet jak do czyszczenia.
A ze w zestawie był kluczyk do wyciągania tego plastyku i w instrukcji pisze ze czyscic, no to ja sie z lekka zabrałem za ten plastyk.
Ale odpusciłem sobie na szczescie i nie demontowałem tego pierscienia.
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 08-08-2010, 20:44   

mkautos napisał/a:
A ze w zestawie był kluczyk do wyciągania tego plastyku i w instrukcji pisze ze czyscic, no to ja sie z lekka zabrałem za ten plastyk.
Ale odpusciłem sobie na szczescie i nie demontowałem tego pierscienia.

Ja na razie wyjmowałem tylko dwa razy ten uszczelniacz...przy moich dwóch starych Sata 2000 wymieniając te uszczelniacze na nowe...do mycia jeszcze nigdy nie wyjmowałem bo nie ma takiej potrzeby.. a uszkodzić przy demontażu i montażu bardzo łatwo..pędzelek z długim włosem i szczoteczka z zestawu wystarczy aby dokładnie wszystko wyczyścić ;)
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
To_mas
Klubowicz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 2787
Punkty: 24/11
Skąd: Żywiec
Wysłany: 08-08-2010, 22:14   

o którym dokładnie pierścieniu mowa ? o tym co jest w zestawie taka blaszka do wyciągania go ? Pytam bo nie chce głupoty zrobić przy nowym gunie.

A przy okazji zapytam: w zestawie dostałem taką małą tubkę smaru, chyba smaru jeśli mój angielski nie szwankuje .... czy mam nim nasmarować wszystkie gwinty ? nie będzie potem nic oczkowało ?
_________________
gg 6794125
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 08-08-2010, 22:21   

To_mas napisał/a:
A przy okazji zapytam: w zestawie dostałem taką małą tubkę smaru, chyba smaru jeśli mój angielski nie szwankuje .... czy mam nim nasmarować wszystkie gwinty ? nie będzie potem nic oczkowało ?

Absolutnie NIE...tym smarem można posmarować igłę ale w tej części korpusu za cynglem w kierunku pokrętła, lub plastikową tulejkę pokrętła podatności powietrza po wymontowaniu oczywiście ;)
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
To_mas
Klubowicz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 2787
Punkty: 24/11
Skąd: Żywiec
Wysłany: 08-08-2010, 23:33   

czyli podsumowując jak nic nim nie nasmaruję tylko zacznę lakierować to też będzie ok ? :)
jacklack napisał/a:
igłę ale w tej części korpusu za cynglem w kierunku pokrętła,
a jest tam w ogóle sens to smarować ?
_________________
gg 6794125
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 09-08-2010, 01:05   

To_mas napisał/a:
czyli podsumowując jak nic nim nie nasmaruję tylko zacznę lakierować to też będzie ok ? :)

Tak..będzie ok...przepłucz go najpierw ze dwa razy nitrem i do boju :) ..tak naprawdę nie trzeba tam nic smarować..przynajmniej ja nie smaruje i wszystko lata jak trzeba ;)
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
remi200833
Stały Bywalec


Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 73
Wysłany: 13-08-2010, 15:23   sata

kupilem sate jet 100 f rp z dysza 1,8 i mam sate jet 3000 hvlp z dysza 1,3 jak myslicie jak przeloze dysze z iglica z hvlp doi rp bedzie jak sata jet 3000 rp
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mkautos
[Usunięty]

Wysłany: 13-08-2010, 15:37   Re: sata

remi200833 napisał/a:
kupilem sate jet 100 f rp z dysza 1,8 i mam sate jet 3000 hvlp z dysza 1,3 jak myslicie jak przeloze dysze z iglica z hvlp doi rp bedzie jak sata jet 3000 rp


Pewnie ze bedzie ,,, nawet z wodotryskami.
Bedzie to model sata lift 3100 B f hvRP :)

A tak na powaznie to nie zamienia sie dysz pomiędzy tymi dwoma systemami ze względu na inną budowę i przepływy.
A co dopiero mówic o zamianach miedzy 100bf rp a 3000b rp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No chyba ze coś źle zrozumiałem,,, ale to i tak bez znaczenia bo tego sie NIE ROBI ! !!!!!!!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne