Witam nie wiem czy pisze w dobrym dziale ale jestem tu nowy i mam kłopot z moim autem, dodam ze jest to golf 3. Mój problem polega na tym że w miejscach korków które znajdują się w podwoziu, przy każdym pojawiła się rdza i niestety do środka dostaje się woda i to coraz więcej. No więc jeśli ktoś z was robił coś takiego to prosił bym o poradę jak ten problem rozwiązać najlepiej domowym sposobem, wiem że najlepiej było by wyciąć i wspawać nową blachę ale to trochę kosztuje a ja długo już nim nie pojeżdżę...
wykrec siedzenia, wyrzuc dywany, oczysc wszystko ze rdzy np. szczotka druciana na kątowke. zabezpiecz miejsca skorodowane reaktywny+podklad akrylowy. na dziury połóż plyty kelera, od spodu masa uszczelniajaca i barankiem. jest to oczywiscie rozwiazanie dorazne
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 412 Punkty: 6/8 Skąd: Oleśnica
Wysłany: 05-12-2009, 23:49
pasiu66, robie własnie kolejnego mk3 z dziurami , moge po skończonej pracy umiescic foty , z tym że ja spawam wsio bo inne sposoby raczej nie przetrwaja zimy , lutowanie , włókno szklane i inne wynalazki na tej podlodze sporo nie wytrzymają i zazwyczaj (zawsze) po oczyszczeniu z rdzy zostaje dziura 2-3 razy wieksza niz otwór fabryczny , kolejna sprawa że spawanie zwłaszcza u garazowca wcale nie jest az tak drogie
pasiu66, robie własnie kolejnego mk3 z dziurami , moge po skończonej pracy umiescic foty , z tym że ja spawam wsio bo inne sposoby raczej nie przetrwaja zimy , lutowanie , włókno szklane i inne wynalazki na tej podlodze sporo nie wytrzymają i zazwyczaj (zawsze) po oczyszczeniu z rdzy zostaje dziura 2-3 razy wieksza niz otwór fabryczny , kolejna sprawa że spawanie zwłaszcza u garazowca wcale nie jest az tak drogie
dokladnie tak jak pisze. dlatego napisalem tzw. sposob dorazny. ktory wybierzepasiu66, zalezy od niego
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 412 Punkty: 6/8 Skąd: Oleśnica
Wysłany: 08-12-2009, 10:47
fotek niestety nie umieszcze - oddaje klientowi auto , niestety nieskończone , wyspawałem tył auta no i przeszedłem na przód i mały "zonk" , ktoś wczesniej robił tego padalca i na rdze położył mase uszczelniającą co dało efekt : obydwie podłużnice trzymaja sie tylko na przedniej grodzi a cała podłoga dookoła niej to tylko masa i troche rdzy , do tego były rok temu wspawywane progi ale nikt nie pomyślał o konserwacji , efekt - do wymiany próg zewnetrzny , wewnętrzny , podłoga przy progu na całej długości z obu stron , gdy przyjrzałem się szparą między elementami - auto jest przełamane zwłaszcza od strony kierowcy
pasiu66, przyjrzyj się dokładnie twoim dziurką bo może się okazać ,że domagają się kapitalnego remontu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum