Mam kilka pytań dotyczących przygotowania do lakierowania 126P.
Jako że jestem nowy pasuje się przywitać... Witam
Podłoga od spodu i we wnetrzu wraz z komorami (Przód + tył) Są wypiaskowane - Jak zdążyłem się dowiedzieć należy to polakierować p. epoksydowym? Mój wybór padł na Novol P360 - Nada się?
Drugie pytanie malowanie nadwozia. Tutaj nie rozumiem do końca kolejności.
1. Matowienie starego lakieru ( Kolejność papieru maszynowo? Na każdym forum, temacie są inne informacje)
2. Podkład, szpachla, podkład, baza vs Szpachla, podkład, baza?
3. Jakiej szpachlówki użyć? Wykończeniowej, uniwersalnej czy jeszcze innej? Mam pare miejsc do wyrównania w miejscach cięzkich do wybicia blachy.
4. Istnieją "przeźroczyste" konserwacje?
5. Jak wspomniałem wcześniej mój wybór padł na produkty firmy Novol, stosunek jakość/cena z przeczytanych informacji jest dobra?
6. Mimo że to 126P chciałbym doprowadzić je do stanu kilku kolejnych lat świetności - Proszę o konkretne odpowiedzi, nie typu "minia" etc
7. Klatka bezpieczeństwa z "rur" czystych od razu epoksyd i na to lakier?
Dziękuje za odpowiedź, jeśli jestem w złym dziale, przepraszam i proszę o przeniesienie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum