lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacklack
21-03-2014, 11:43
skoki cisnienia , duża morka .
Autor Wiadomość
meverick
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 16-11-2009, 11:27   skoki cisnienia , duża morka .

dzisiaj w nocy lakierowałem golfa mk3 całość , ogólnie pierwsze autko na nowym kompresorze no i mam mega problem. Kompresor ma butle 150l i 3 tłoki , do niego dokupiłem odwadniacz z reduktorem taki jak ten :
http://allegro.pl/item818...ulator_hit.html
przy pistolecie mam odwadniacz i manometr z regulacją ( w takiej kolejności ) ,
odwadniacz podobny do tego :
http://allegro.pl/item816..._separator.html
manometr :
http://allegro.pl/item803...d_pistolet.html

i mam ogromne skoki ciśnienia , ogólnie to przez cały czas nie byłem wstanie utrzymać 3,4atm
jak na pistolecie miałem ustawione 4atm to po wciśnieciu spustu ledwo coś leciało , jak ustawiłem 5atm to było spoko ale tylko przez chwile i potem znów lipa , ewentualnie co jakis czas miałem skoki ciśnienia ( efektem sa 2 zacieki) . Jakoś wymeczyłem tego golfa - lakierowanie zajęło mi prawie 2 godziny ! ! ale teraz musze wszystko polerować więc i tak jest lipa . Przyczyna morki zapewne jest ciśnienie którego nie mogłem ustabilizowac , no i pytanie jak to zrobic by miec cały czas te 3,5atm. przy czym zaznaczam że kompresor bez najmniejszych problemów utrzymuje ciśnie od 6 do 8 ( problem z włacznikiem jeszcze nie rozwiązany ale kolega stał i pilnował i jak spadało poniżej 6 to ręcznie włączał :) )

[ Dodano: 16-11-2009, 11:28 ]
przewód łaczący kompresor i pistolet ma średnice wewnętrzną 8 mm i długość 9metrów
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 16-11-2009, 11:37   

meverick napisał/a:
miałem ustawione 4atm to po wciśnieciu spustu ledwo coś leciało
ciśnienie się ustawia na wciśniętym spuście.
meverick napisał/a:
jak ustawiłem 5atm to było spoko ale tylko przez chwile i potem znów lipa
za słabe powietrze przed pistoletem.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
meverick
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 16-11-2009, 12:36   

baqo, ale nawet jak miałem wszystko na maks rozkręcone , po wciśnięciu spustu na manometrze przy pistolecie miałem 0 atm , dla testu podpiołem pistolet bezpośrednio do odwadniacza-reduktora przy butli i jest tak samo , po wciśnięciu spustu na pistolecie manometr przy nim wskazuje 0 :killer:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 16-11-2009, 14:08   

meverick napisał/a:
po wciśnięciu spustu na manometrze przy pistolecie miałem 0 atm ,
to wywal ten reduktor bo jest do kitu ,albo odwrotnie zamontowany ;]
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
meverick
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 16-11-2009, 21:34   

baqo napisał/a:
to wywal ten reduktor bo jest do kitu ,albo odwrotnie zamontowany
i miałes racje , ten przy butli zamontowalem odwrotnie , przekreciłem złączki i chodzi idealnie :) jesli chodzi o ten przy pistolecie - odwrotnie sie go nie zamontuje i nadal nie ma poprawy , więc wykręciłem ze starego kompresora manometr przykrecilem pod pistolet i - jesli przy butli ustawie 4,5 atm to na pistolecie mam spadku ok 7,0-1atm więc jest OK :D
kolejna sprawa - przygladałem sie temu co skaszanilem i ogólnie wiekszośc wyciagne ładnie polerka , zacieki które mi wyszly ( znalazłem 3 na całym aucie) juz ściołem papierem P1500 i wykończylem P2500 wyszło ładnie ale do totalnej poprawki mam tylna klape, lakierowałem na wieszaku i troche za wysoko bylo jak dla mnie :glupek: co za tym idzie na górnych krawedziach wyszła totalna lipa i chce to jeszcze raz polakierowac i teraz pytanie , czy moge to jutro zmatowic P1000 i położyc jeszcze raz lakier ?? lakier bedzie miał juz 2 dni więc będzie utwardzony , ewentulnie jak ta klape poprawić ?? lakier to biały akryl wiec nie będe cudował z przejściami tylko chce cały element polakierowac.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 16-11-2009, 21:51   

meverick napisał/a:
czy moge to jutro zmatowic P1000 i położyc jeszcze raz lakier
musisz!!! inaczej się nie przyznawaj że jesteś z tego forum :D :D :D
meverick napisał/a:
baqo napisał/a:
to wywal ten reduktor bo jest do kitu ,albo odwrotnie zamontowany
i miałes racje , ten przy butli zamontowalem odwrotnie , przekreciłem złączki i chodzi idealnie
to teraz ładnie i równo położysz lakierek ;) ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
meverick
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 16-11-2009, 21:59   

baqo napisał/a:
to teraz ładnie i równo położysz lakierek
no teraz powinno wyjść tak że ominie mnie polerka klapy
baqo napisał/a:
musisz!!! inaczej się nie przyznawaj że jesteś z tego forum

;) podstawa to zadowolony klient , wiec plamy nie dam :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
To_mas
Klubowicz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 2787
Punkty: 24/11
Skąd: Żywiec
Wysłany: 18-11-2009, 16:37   

heh tez mialem peoblem z gruba morką i dlugo sie zastanawialem co jest tego przyczyną.... i okazalo sie ze to wina skoków ciśnienia :) ostatnio jak to poprawiłem to udalo mi sie równo i ladnie położyć lakier na lakierowanych elementach.
_________________
gg 6794125
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne